נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
דילים לחול - למי זה משתלם, מתי זה משתלם והאם זה משתלם?

דילים לחול - למי זה משתלם, מתי זה משתלם והאם זה משתלם? רוצים להבין בדיוק מה זה דילים לחול, למי מיועדים דילים לחול, למה מיועדים דילים


איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית דילים לחול

 

 

דילים לחול - למי זה משתלם, מתי זה משתלם והאם זה משתלם?

רוצים להבין בדיוק מה זה דילים לחול, למי מיועדים דילים לחול, למה מיועדים דילים לחול, למי משתלם לטוס באמצעות דילים לחול ובכלל, האם זה משתלם? כל זאת ועוד במאמר הבא על דילים לחול:

דילים לחול מה פירוש השם: דילים לחול הם בדיוק כמו שהם נשמעים "חבילות" שלמות המבטיחות לכם הנאה מושלמת בארץ או במקרה שלנו בחול. דילים כוללים את כל ההתעסקויות סביב טיסה לחול כולל - הזמנת כרטיסי טיסה, תיאום מלונות באותו יעד, סגירת ארוחות בוקר או ארוחות נוספות, תיאום נסיעות משדה התעופה למלון ועוד. כל זאת ועוד, ניתן להסדיר באמצעות מילת הקסם - דילים לחול. האופציות העומדות בפניכם כיום של קרכישת דילים באמצעות סוכני נסיעות מוסמכים של חברות תיירות ונופש וכן של רכישת דילים על ידי חברות התעופה עצמן כמו גם רכישת דילים לחול באמצעות אתרי אינטרנט שונים - הופכים את הטיסה לחול להרבה יותר קלה לוגיסטית ולכן - כשאתם רגועים ושקטים כי הכל כבר "סודר" מראש, יש לכם זמן להנות מהחופש שלכם ללא דאגות... כמובן שאתם אף נהנים יותר מעצם הידיעה שחסכתם כסף באמצעות הדיל!

דילים לחול - למי זה מיועד? דילים לחול מיועדים לכולם! פשוט כך. החל מזוג צעיר המעוניין לחגוג ירח דבש בבירה אירופאית, כולל משפחה עם ארבעה ילדים המבקשים לצאת לחופשה משפחטית באיזור הים התיכון ועד לחבורה של מבוגרים הרוצים לטוס יחד לחופשה חלומית ביעד אקזוטי. דילים לחול תקפים לכל סוגי האוכלוסיה (כמובן, לא למגזר העסקי), לכל היעדים כמעט ובכל ימות השנה. דילים לחול מיועדים עבור כל מי שפניו אל עבר העולם הגדול.

דילים לחול - האם זה משתלם? דילים לחול הם משתלמים בגדול אבל שימו לב למילה בגדול. דילים לחול הם מאוד מאוד תלויי יעד ובעיקר תלויי עונה. כאשר כולם מדברים על יעד מסויים וכשיעד מסויים הופך "יעד חם" אז הדילים אליו לא כל כך זולים או בתקופת החופש הגדול (יולי אוגוסט) כשכל העולם וגרושתו יוצאים לחול אז הדילים הם לא ממש בחינם אבל עדיין, דילים משתלמים בגדול ביחס לאלטרנטיבות האחרות. דילים לחול סוגרים לכם את כל הפינות של מלון, טיסה, תחבורה... דילים לחול מתאפשרים בזכור מערכת של רכישת כרטיסים מרוכזת בידי חברות תעופה וחברות נסיעות שונות, במטרה לאפשר לציבור מחירים נוחים, קבוצות רכישה "קונות" כמות גדולה יותר של כרטיסים וכך שהן מקבלות מחירים אטרקטיביים יותר על מקומות טיסה וכן על חדרים במלון כך שדילים הם אכן עסקה טובה בגדול.

דילים לחול - מתי זה משתלם: דילים לחול משתלמים דווקא בעונות הרדומות. הכוונה כמובן לתקופות החורף ולא לחופשות קיץ וחגים אז כולם יוצאים לבלות מצד שני, דילים לחול ליעדי סקי הם דווקא יקרים יותר בעונות הסקי ה"חמות" היינו ינואר פברואר. בעוד יעדי קיץ (חופי אקסוטיים, אגן הים התיכון והמזרח) - הם יקרים יותר בקיץ. אין מה לעשות, בכדי לזכות להנות מדילים משתלמים צריך ללכת נגד הזרם ולצאת לחופש אחרי שכולם כבר חזרו או מהר - לפני שכולם יוצאים. ככל שיש פחות ביקוש - ככה אתם יותר נהנים מהזדמנויות לדילים לחול.