נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
דילים לטורקיה - הוראות הכנה

דילים לטורקיה - הוראות הכנה הזמנתם דילים לטורקיה לחופשה הבאה? מצויין! דילים לטורקיה הם תמיד פיתרון מצויין לחופשה כייפית אשר תנתק אתכם קצ


איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית דילים לטורקיה

 

דילים לטורקיה - הוראות הכנה

הזמנתם דילים לטורקיה לחופשה הבאה? מצויין! דילים לטורקיה הם תמיד פיתרון מצויין לחופשה כייפית אשר תנתק אתכם קצת מהדאגות היום יומיות והמתח. בין אם מדובר על דילים לטורקיה כחלקמחופשה משפחתית עם הילדים, דילים לטורקיה עם זוגות חברים או אולי דילים לטורקיה עם חברים לעבודה, כחלק מרכישות קבוצתיות במסגרת ועדי עובדים, דילים לטורקיה הם הדבר "החם" שלהקיץ. אז לפני שאתם מתכוננים - שימו לב להוראות הכנה לקראת היציאה לחופשות דילים לטורקיה:

זהירות אוכל בשפע: אחת הבעיות הרציניות עם דילים לטורקיה הן שחוזרים עם משקל עודף ולא, הכוונה לא לתיקים מלאים בקניות. דילים לטורקיה כוללים ארוחות במסגרת המלון, לרוב מדובר על שלוש ארוחות ביום וגם אם לא, יש בעיר מקומות מדהימים וזולים בשפע כך שתריירים אינם עומדים בפיתוי. אם יש לכם נטיה להשמנה, ראו הוזהרתם. להלן טיפים לאנשים שכן רוצים לצאת לחופשת דילים לטורקיה אבל לא רוצים לחזור במידות חדשות:

1. תביאו עמכם בגדי התעמלות (נעלי התעמלות, בגדי התעמלות וכמובן, בגדי ים נוחים). ברוב בתי המלון יש חדרי כושר מפוארים ואם כבר אתם הולכים להנות ממזון משובח ורביצה "בטן גב" לפחות תאזנו את זה עם שעת פעילות אחת בכל יום באמצעות - אימון בחדר הכושר של המלון, הליכה על הטיילת, שחיה בביכה או בים.2

2. אתם יכולים להביא את נשנושי הבריאות הדיאטתיים שלכם (פתיתים, חטיפי גרנולה וכיו"ב) בכדי לאזן את רמת הרעב כך שכאשר תגיעו לחדר האוכל המפואר, המציעלכם בופה מלא בכל טוב, לא תהיו באמת רעבים כך שלא תפריזו. כמו כן, במלונות הללו יש תמיד שפע של סלטים (פירות וירקות) נסו לאתראותם בתחילת הארוחה.

זהירות ילדים מתפרעים: דילים לטורקיה הם הם הדילים הכי משתלמים למשפחות עם ילדים. ככל שיש יותר ילדים, כך גדול יותר הסיכוי שמשפחות יבחרו באותם דילים לטורקיה על פני דילים למדינות רחוקות יותר וכאמור - יקרות יותר. מה שזה אומר מבחינתכם - המון סבלנות לרעש של ילדים מתרוצצים לכל עבר. אם אתם בעצמכם מביאים ילדים, שימו לב שאתם מביאים להם מספיק אטרקציות בכדי לשעשע אותם החל מהטיסה ועד לחופש עצמו (משחקי מחשב, ספרים, פאזלים ועוד). כל הרה יודע מה הילדים שלו אוהבים = כדאי לארוז להם את כל מה שהם אוהבים בכדי שלא יהיה להם רגע אחד משעמם.

זהירות השמש קודחת: הכי חשוב כיום להזהר מקרינת השמש. דילים לטורקיה הם תמיד בחודשי הקיץ ובפרט בעונת השיא יולי אוגוסט. השמש הופכת יותר ויותר מסוכנת משנה לשנה. זכרו למרוח את עצמכם מידי בוקר במסנני הגנה נכונים (ישנם מסננים נפרדים למבוגרים ולילדים, כולל תינוקות כמובן). נסו להרבות לשהות בצל או לפחות לדאוג לכסות את איזור הראש בקובעים ומתפתחות וכן הקפידו על משקפי שמש איכותיים שכן הקרינה חזקה. שתו הרבה מים וודאו שהילדים שלכם שותים מספיק לאורך היום כי ככל שמשתוללים ומוציאים יותר אנרגיה, כך גדל הסיכוי להתייבשות.

- המלצה: בסוף היום, גם לאחר המקלחת, מרחו שוב מסנן קרינה על העור. למסניי קרינה יש יכולת נטרול השפעת השמש גם אחרי החשיפה לשמש.