נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
דילים לפראג - דילים מבוקשים

דילים לפראג דילים לפראג הפכו מבוקשים בעשור האחרון וזאת לאחר הפיכתה של פראג, בירת צ'כיה לאחת הערים התיירותיות החדשות המבוקשות ביותר. דילי


איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית דילים לפראג

 

דילים לפראג

דילים לפראג הפכו מבוקשים בעשור האחרון וזאת לאחר הפיכתה של פראג, בירת צ'כיה לאחת הערים התיירותיות החדשות המבוקשות ביותר. דילים לפראג נמצאים ברשימת הביקוש על ידי תיירים מכל קצוות העולם כמו גם על ידי תיירים ישראלים והיא מתחרה רצינית בערי בירות באירופה כגון פאריז, לונדון וברלין.

דילים לפראג הם אטרקטיביים ביותר לאורך כל עונות השנה (פראג איננה נחשבת לאתר תיירותי אליו אנשים מגיעים דווקא בעונות כגון עונתהשלג או עונת הקיץ החמה), פראג הינה מוקד משיכה עבור תיירים אשר מחפשים אחר גירויים אינטלקטואליים: פראג מציעה לתייריה מראות עוצרי נשימה של עיר המשלבת נופים עתיקים עם תרבות מערבית מתפתחת, שפע של מבנים עתיקים מדהימים (פראג היא יעד "מאסט" לאוהבי ארכיטקטורה מושבעים), כולל תיאטראות, אופרה, ירידים, מוזיאונים ועוד.

דילים לפראג הם כה מבוקשים מאחר ופראג היא עדיין בגדר יעד חדש. השינויים הראדיקליים שעברו על מזרח אירופה והשינויים הדמוגרפיים שעברה כל יבשת אירופה הובילו להתפתחות מפתיעה - התפתחות קשרי סחר חזקים בין ישראל לפראג, השקעות עיסקיות סביב ענפים שונים ומגוונים מצד אחד וכמובן עניין רב בקרב תיירים אשר שומעים המלצות נלהבות על היעד החדש גורמים לביקוש רב לטיסות ומלונות או בקיצור ל"דילים לפראג". דילים לפראג הם בין הדילים המשתלמים ביותר מאחר ופראג עדיין מציעה לתיירים מחירים סבירים ביחס לשכנותיה האירופאיות כשהיא מציעה להם מגוון רב של בתי מלון עתיקים ומפוארים, מסעדות, בתי קפה, מועדונים ועוד.

דילים לפראג הם מבוקשים לא רק על ידי התיירים ה"עירוניים" אשר נהנים מסעודות משובחות וערבים סולידיים של האזנה לאופרה או צפיה במחול, דילים לפראג מבוקשים גם על ידי אנשים ומשפחות אשר אוהבים לצאת לטיולים אל מחוץ לעיר. פראג, הממוקמת במרכז צ'כיה מציעה לתיירים נופים עוצרי נשימה בתוך העיר ומחוץ לגבולותיה. לאחר פתיחת השערים לתיירים, הן על ידי ממשלת צ'כיה והן על ידי ממשלות המדינות השכנות, ניתן כיום לתכנן טיולים המתחילים בפראג ומסתיימים בהונגריה, רומניה ועוד.
מעברי גבולות המאפשרים לאנשים מעברים קלים, הן באמצעות רכבות, הן באמצעות רכבים שכורים וכמובן שבאמצעות טיסות פנים, מאפשרים לתיירים טיולים ייחודיים בנופיה הקסומים של אירופה.

מיקומה של פראג הוא מיקום אסטרטגי מצויין כבסיס לטיול באירופה ה"חדשה". דילים לפראג מבוקשים כפי שכבר צויין לאורך כל חודשי השנה אך כאשר מדובר על דילים לפראג בחודשי הקיץ ה"חמים", היינו יולי אוגוסט, הביקוש הינו בשיאו ולכן מומלץ להזדרז ולהזמין דילים לפארג מבעוד מועד.

מאחר ופראג הוא יעד אטרקטיבי, ישנן טיסות סדירות וכן טיסות צ'רטר של חברות רבות. ניתן למצוא דילים משתלמים לפראג, כולל דילים ספונטאנים של הרגע האחרון וכן דילים לפראג של סופי שבוע הן במודעות אשר מתפרסמות מטעם משרדי הנסיעות השונים והן באתרי תיירות באינטרנט. אם עדיין לא יצא לכם לטייל בפראג - זו ההזדמנות שלכם לתפוס דילים לפראג ולהבין על מה כולם מדברים!