נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מאמר בנושא חופשות בארץ

חופשות בארץ למה כדאי דווקא עכשיו? חופשות בארץ הן כדאיות תמיד. בעיקר כאשר מדובר על הארץ שלנו היפה. אם היינו תיירים משווייץ לדוגמא, ברור ש

איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חופשות בארץ

 

חופשות בארץ למה כדאי דווקא עכשיו?

חופשות בארץ הן כדאיות תמיד. בעיקר כאשר מדובר על הארץ שלנו היפה. אם היינו תיירים משווייץ לדוגמא, ברור שהיינו רוצים לברוח לחופשה חלומית במקום אקזוטי ליד הים (לתושבי שווייץ את ים מן הסתם). אבל אנחנו, אזרחי מדינת ישראל, לנו יש את כל הסיבות לבחור חופשות בארץ כאלטרנטיבה ראשית מכל הביסות הבאות:

חופשות בארץ בכדי לתמוך בכלכלה המקומית: דווקא היום, כאשר הכלכלה המקומית סופגת מכה אחרי מכה, כאשר מחיר הדולר נמוך והיצוא נפגע, כשהביקוש לסחורה ישראלית בחו"ל נפגע בגלל המיתון במדינות הזרות, כאשר אנשים מאבדים את מקורות הפרנסה שלהם וגם הם כצרכנים מתחילים להאט את הקצב, כל זאתועוד פוגעים בכלכלה. אנחנו, כאזרחיה הגאים של מדינת ישראל יכולים להביע תמיכה בתקופה זו על ידי העדפת מוצרים כחול לבן (ובין המוצרים והשירותים, גם חופשות בארץ). העדפת חופשות בארץ על פני יעדים בחו"ל מספקים מקומות פרנסה לעסקים באופן ישיר (מלונות, צימרים וכו') וגם לכל מיני עסקי משנה כגון מסעדות ליד בית המלון, פארקים בתשלום (כניסה למתקני שעשועים וכיו"ב).אל תחשבו שאין לכם שום מחוייבות ואל תחשבו שאין לכם שום דרך לסייע למשק הישראלי. אנחנו, ציבור הקונים ובמקרה הזה - ציבור הנופשים, על ידי העדפת חופשות בארץ מחזקים את המשק המקומי.

חופשות בארץ בכדי ללמד את הצעירים על הארץ שלנו ולחנך אותם לאהבת מולדת: חופשות בארץ הן הזדמנות קלאסית לכל המשפחה להכיר מקרוב את הארץ היפה שלנו, החל מאתרים היסטוריים חשובים (כגון תל-חי, מצדה ועוד) ועד למקומות הקסומים שקיימים רק בארץ כגון הכינרת וים המלח שאין לשום ארץ אחרת בעולם. חופשות בארץ הן הזדמנות מצויינת להעמיק את הידע וכן להעמיק את הקשר לארץ, על ידי טיולים רגליים, טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים, שיט קייקים ועוד. חופשות בארץ הן הזדמנות טובה להתנתק מהיום יום ולקחת את הזמן ללמוד להעריך את חלקת האלוהים שלנו וחשוב מכל - לחנך את הדור הבא לאהבת המולדת. חופשות בארץ מצליחות לחבר תיירים, בין אם הם יהודיים ובין אם לאו, לארץ לכל החיים.

אנשים שבאים ממרחקים של אלפי אלפי קילומטרים נותרים פעורי פה לנוכח יופיה של ארץ ישראל אז למה לכם לטוס אלפי אלפי קילומטרים לצורך חופשה?
חופשות בארץ - כי יש כאן הכל: חופשות בארץ הן חופשות כל כך מגוונות, החל מבטן גב, דרך סקי, דרך שייט, רכיבה על גמלים, טיפוס הרים או שייט, יש לישראל מה להציע לכולם. הצפון הוא חוויה כפרית מדהימה, המרכז הוא ממש בירת עולם והדרום מבטיח חוויה אותנטית שבסיומה מצפה לכם עיר האורות - בירת הדרום של חיי הלילה הלא היא אילת. עם כל האפשרויות הרבות והמעניינות העומדות בפניכם, כל שנותר לכם לעשות הוא להניח את היד על המפה ולבחור איזור. לרעיונות מקוריים על חופשות בארץ ניתן להכנס למדורי תיירות של האתרים המובילים ולחפש חופשות בארץ.