נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיולי ג'יפים - בילוי זוגי ומשפחתי

טיולי ג'יפים טיולי ג'יפים הם כבר מזמן לאלגברים קשוחים בלבד. טוב, טיולי ג'יפים הם מאוד לגברים קשוחים אבל לא לבד. הציבור הרחב כבר זכה להכי


איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיולי ג יפים

 

טיולי ג'יפים

טיולי ג'יפים הם כבר מזמן לאלגברים קשוחים בלבד. טוב, טיולי ג'יפים הם מאוד לגברים קשוחים אבל לא לבד. הציבור הרחב כבר זכה להכיר ולהתאהב בקונספט של טיולי ג'יפים וזה הפך להיות בילוי זוגי, חברתי ומשפחתי.

טיולי ג'יפים למשפחות עם ג'יפים: ישנה מגמה של חבורת ג'יפיונרים, משפחות עם ג'יפים אשר נפגשות על בסיס קבוע ומארגנות טיולי ג'יפים, לרוב בשבתות ובחגים. מדובר על מסורת של שנים כשכל פעם מצטרפים עוד ועוד בעלי ג'יפים ברי מזל. איך מארגנים טיולי ג'יפים? פשוט מאוד. עידן האינטרנט עשה את שלו. אנשים יכולים להתחבר לפורומים של אוהבי טיולי ג'יפים, להרשם לקבוצות או ליצור קבוצות חדשות, להוריד מפות עם מסלולי טיולים מעניינים דרך אתרי מפות ו/או אתרי טיולים בארץ, אשר זמינים ברשת. מעבר לאינטרנט כמדיה מצויינת לאוהבי טיולי ג'יפים, ישנם חוברות (מגזינים) מקצועיים לענף הרכב בכלל ולתחום של רכבי שטח בפרט של ניתן למצוא טיפים לאוהבי ג'יפים כולל שמות של אתרים מדהימים, מסלולים ועוד.

טיולי ג'יפים - השכרת ג'יפים בארץ: לא חייבים לקנות ג'יפ בכמה מאות אלפי שקלים. עבור מי שבאמת אוהב טיולי ג'יפים ואין לו תקציב או שזה לא מסתדר לו לקנות רכב בכלל (הרבה אנשים שגרים במרכז העיר מעדיפים דווקא אופנועים ליום יום), כך שניתן להשכיר ג'יפים, דרך חברות השכר וכך להנות מאותם טיולי ג'יפים רק בסופי שבוע וחגים. כמו כן, ישנן חברות המשכירות ג'יפים כולל נהג ומורה דרך לקבוצות עבור טיולי ג'יפים בארץ. טיולי ג'יפים מאורגנים בצורה הזו הם פיתרון מצויין בעיקר עבור משפחות עם ילדים, טיירים אשר אינם מכירים את הארץ ואנשים מבוגרים אשר זקוקים לטיול ממוסד אך יחד עם זאת - רוצים להרגיש את הטבע!

טיולי ג'יפים בחו"ל: לא רק בארץ טיולי ג'יפים הם טרנד חזק וממכר. טיולי ג'יפים הם מבוקשים גם במקומום רבים בעולם, כמובן שזה רלבנטי רק בחיק הטבע, במרחבים העצומים (אנשים לא מחפשים טיולי ג'יפים בטיולם בבירות אירופאיות). טיולי ג'יפים הם בעיקר נפוצים (ומאוד מומלצים אגב) בספארי בקניה ובכלל, בטיוים ביערות באפריקה. מאידך, טיולי ג'יפים הם מבוקשים (ושוב, מומלצים מאוד) באזורים מדבריים - בחוף המערבי בארה"ב וכו'.

טיולי ג'יפים הם חוויה הכוללת טיול בחיק הטבע ומעט תחושה של ספורט אתגרי. יש הבדל בין לנסוע ברכב או באוטובוס לבין טיולי ג'יפים עם גג פתוח. יש תחושה שלסכנה, של עוצמה ושל חיבור לטבע ששו סוג אחר של טיול לא מבטיח.

טיולי ג'יפים הם לא עניין זול, החל מרכישת ג'יפ ועד להשכרתו, מדובר בהוצאות אבל מאידך, טיולי ג'יפים הם מלחתחילה טיולים לאנשים שאוהבים להתפנק או שאוהבים לעשות דברים בסטייל. אם הטבע קורץלכם, כיפת השמים, הים, היער או המדבר, קחו את המשפחה כבר בחופש הקרוב לטיול ג'יפים חלומי ואל תתחשבנו יותר מדי - החוויה עצמה, התמונות והזכרונות שילוו אתכם = פשוט שוות הכל.