נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
כרטיסי טיסות דרך האינטרנט

כרטיסי טיסות דרך האינטרנט מה לא קונים היום באינטרנט? נעליים, טלפונים, תכשיטים, ספרים... הכל נמכר היום באינטרנט. בין אם זה באמצעות אתרי ס


איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות

 

כרטיסי טיסות דרך האינטרנט

מה לא קונים היום באינטרנט? נעליים, טלפונים, תכשיטים, ספרים... הכל נמכר היום באינטרנט. בין אם זה באמצעות אתרי סחר ובין אם זה ישירותדרך אתרי בית של חברות ובהרבה מקרים הרכישות און-ליין מתבצעות להן דרך פירסומים (באנרים) המובילים לדפי נחיתה בהם אנשים פשוט משאירים פרטי כרטיס אשראי וזהו זה! העסקה בוצעה. נרכש. תתחדשו.
גם כרטיסי טיסות ניתן להשיג כיום דרך האינטרנט ותתפלאו לשמוע אבל דווקא כרטיסי טיסות הם מצרך נמכר ביותר באמצעות הרשת ולא בכדי. אתרי סחר רבים, בין אם מדובר על אתרים ממותגים של חברות תיירות או פורטלים המאגדים שחקנים רבים בתחום, החלו להציע לציבור שירותים זמינים, קלים ונוחים להזמנת כרטיסים לכל יעד ובכל תאריך.

להלן היתרונות של הזמנת כרטיסי טיסות דרך האינטרנט:
ניתן להזמין כרטיסי טיסות בכל שעה משעות היום וזה יתרון אדיר עבור אנשים עסוקים. בעבר, בירור טיסות יוצאות וחוזרות היה סיפור ארוך ומסובך שכלל שיחות טלפון ארוכות עם נציגי שירות של חברות הנסיעות ו/או עם סוכנות נסיעות פרטיות. עד שביררתם אילו טיסות יוצאות ליעד המבוקש, את שעות ההמראה והנחיתה, את המחירים ואת מיסי הנמל יצאה לכם הנשמה. לרוב הזמנות כרטיסי טיסות לקחו זמן וכללו עבודת ניירת (בעיקר פקסים או שליחויות). כיום ניתן לברר טיסות בכלילות באמצעות תוכנות ידידותיות למשתמש המאפשרות לכם לבדוק מחירי טיסה על פי יעדים ותאריכים כאשר המחשב מבצע את ההצלבה ומציג בפניכם נתונים לגבי טיסות כולל מחירי כרטיס + מיסי נמל.

לא צריך יותר לקחת חופש מהעבודה או להתחיל לבצע שיחות מרובות ממקום העבודה, על חשבון זמן העבודה, כי סוכנת הנסיעות עבודת בדיוק בשעות דגם אתם עובדים. ממחקרי אינטרנט רבים עולה כי אכן רוב הגולשים המבצעים פעילויות מסחריות בכלל ובאתרי תיירות בפרט מבררים פרטים על טיסות ו/או רוכשים כרטיסי טיסות דווקא בשעות הלילה ובסופי שבוע וחגים כך שלאינטרנט יש יתרון שאין לו כלל מתחרים.

האינטרנט הוא כלי נוח לפרסום יעדי טיסות ומחירי כרטיסי טיסות - מחירים אשר משתנים לעיתים כה קרובות. באמצעות הזנת תכנים און ליין, החומר שקיים ברשת הוא לעיתים עדכני יותר מכל מודעה פירסומית בעיתון או ממידע שיש למנהלות הרווחה בארגונים גדולים בהם מציעים דילים בארץ ובחו"ל לעובדים. כמו כן, ישנם מבצעים ייחודיים לאינטרנט עבור טיסות או חבילות של טיסות, בתי מלון ואף הסעה משדה התעופה למלון וחזור. חברות אשר נעזרות בשירותי אינטרנט מצליחות לחסוך כסף רב על כוח אדם ולכן, באמצעות החיסכון או יותר נכון בזכות החיסכון הזה, הן יכולות להוזיל את המחירים ולהציע דילים, בעיקר דל הרגע האחרון, משתלמים ביותר.

האינטרנט הוא כלי נוחלבירור טיסות ליעדים לפי תעריכים וכלי מצויין להשוואת מחירים אבל יש לו חיסרון. החיסרון היחידי של רכישה דרך האינטרנט הוא נושא האבטחה. צרכנים רבים עדיין חוששים מרכישות באמצעות כרטיסי אשראי דרך הרשת. גם אם אתם חוששים לבצע את הרכישה עצמה (זכותכם) מומלץ לנצל את האינטרנט לכל הבירורים מסביב.