נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
כל המידע על טיסות לפריז

טיסות לפריז פריז היא בירת אירופה ולא רק בירת צרפת. כל הסרטים, השירים והסיפורים על העיר הכי רומנטית בעולם לא נוצרו סתם כך הרי - יש לכך סי


איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות לפריז

 

טיסות לפריז

פריז היא בירת אירופה ולא רק בירת צרפת. כל הסרטים, השירים והסיפורים על העיר הכי רומנטית בעולם לא נוצרו סתם כך הרי - יש לכך סיבות. תיירים מכל קצוות העולם מתקבצים להם בעיר פריז בכדי להנות, איש איש מתחומי עניינו הוא, חלקם באים לרגל תצוגות האופנה שלמיטב מעצבי העילית, חלקם מגיעים בשביל להנות מהתרבות (מוזיאונים, גלריות וכו'), חלקם מגיעים בכדי להנות מהנוף המשגע, האוכל המשובח, היין הנפלא ועוד ועוד. אבל מה שבטוח זה שפריז היא היעד החזק והבוקש ביותר כאשר מדובר על טיסות לפריז מכל מדינה אחרת וכאשר מדובר על טיסות לפריז מתל אביב. כן כן, הישראלים תרים אחר טיסות לפריז כמידי שנה בשנה.

טיסות לפריז - קונקשון בדרך לעולם הגדול: אז כפי שכבר ציינו, פריז היא עיר בירה שמושכת אליה תיירים מכל קצוות העולם מכל מיני סיבות. אנשים מגיעים לפריז כי הם אוהבים את האוכלוסיה, כי הם אוהבים את המזון המשובח והיין, את חיי הלילה הסוערים או האופנה החדשנים. יש הרבה סיבות להעדיף טיסה לפריז על פני טיסה למינכן או על פני טיסה לקופנהגן, הרבה סיבות. אבל פרט לעובדה שאנשים רבים מזמינים טיסות לפריז בכדי לבלות בבירה הנוצצת, טיסות לפריז הן הרבה פעמים חלק מחבילת טיסה ליעד מרוחק.

פריז, הממוקמת באירופה הקלאסית מהווה יעד ביניים בטיסות מישראל למזרח (תאילנד, אוסטרליה וכו') או למערב (ארה"ב, קנדה וכו'). המיקום של העיר פריז במרכז העולם והתנוע העירנית של מטוסים ורכבות סביבה הופך אותה ליעד ביניים מבוקש. אז גם אם לא התכוונתם לרכוש טיסות לפריז אלא ליעדים רחוקים יותר, כדאי לכם לנצל את השהייה וכבר לבלות לפחות לילה אחד בעיר.

טיסות לפריז - לצורך בילויים בעיר האורות: אנשים אשר כן מזמינים טיסות לפריז יודעים בדיוק מה הם עושים. החל ממבחר עצום של אירועים תרבותיים (אופרה, הצגות, תערוכות אומנות ועוד), דרך משחקי כדורגל בליגה בינלאומית וכמובן - שופינג, דיסקוטקים, מסעדות, בתי קפה וטיולים לנופים הכפריים מחוץ לעיר. כל אלו מהווים אתרי מוקדי משכיה בקרב תיירים מכל קצוות העולם וביניהם כמובן מישראל. התיירים הישראליים אוהבים את כל מה שיש לעיר הזו להציע, החל ממקומות הבילוי הליליים ועד לנופים הקסומים - עם דגש על האוכל כי הישראלים הם מעריצים גדולים של חברות קולינאריות מפותחות. לכן, אם תשאלו כל סוכן נסיעות לגבי טיסות לפריז, הם יגידו לכם שזהו יעד מומלץ ביותר לא משנה באיזה גיל אתם או באיזה סטאטוס אתם נמצאים.

טיסות לפריז - מתי ואיך מומלץ לטוס? טיסות לפריז ניתן להזמין מראש באמצעות חברות תעופה סדירות (כגון אייר פראנס ואל על) אך יחד עם זאת, ניתן להזמין טיסות לפריז במחירים מוזלים באמצעות חברות שכר (צ'רטרים למיניהם) ובכך לחסוך מעט בהוצאות הטיסה. שימו לב, יש תקופות בהן טיסות לפריז הן מאוד יקרות (בעיקר בחופשות הקיץ ובחגים וכן בחג הסילבסטר הנוצרי) אבל בתקופות אחרות יש נסיגה ומחירי כרטיסי הטיסה צונחים. כדאי להתעדכן על בסיס קבוע דרך מודעות עיתונים ו/או באתרי תיירות המציעים טיסות לפריז המחירים מוזלים - מדובר על הצעות ספונטניות של הרגע האחרון - אז יאלה, תהיו ספונטניים!