נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיסות לרומא - טיסות המבוקשות בעולם

טיסות לרומא טיסות לרומא הן ברשימת חמש הטיסות המבוקשות ביותר בעולם. בין אם מדובר על זוגות מאוהבים, משפחות עם ילדים, חובבי אמנות ותיירים ס


איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות לרומא

 

טיסות לרומא

טיסות לרומא הן ברשימת חמש הטיסות המבוקשות ביותר בעולם. בין אם מדובר על זוגות מאוהבים, משפחות עם ילדים, חובבי אמנות ותיירים סקרנים, לרומא יש מה להציע לכולם. טיסות לרומא מפגינות יציבות מבחינת מחירי כרטיסי הטיסה כמעט לאורך כל השנה וזאת בניגוד ליעד עונתיים (כגון לרנקה, איי סיישל ועוד, המבוקשים רק בעונות הקיץ). טיסות לרומא מבוקשות עד כדי כך שמי שמבקש לשריין לעצמו טיסות לרומא בתקופת הסילבסטר לדוגמא חייב להזמין כמה שבועות (טובים מראש).

טיסות מתל אביב לבירות אירופה הן כבר מזמן חלק מהשגרה של הישראלים שאוהבים להנות, בין היעדים המבוקשים תמידית ניתן למצוא - טיסות לפריז, טיסות ללונדון, טיסות לברלין, טיסות לאמסטרדם וכמובן טיסות לרומא.  טיסות לרומא מבוקשות בעיקר בחופשות הקיץ, בחודשי יולי אוגוסט וכן בתקופות החגים (ספטמבר אוקטובר ואפריל). יחד עם זאת, טיסות לרומא הן מבוקשות גם לקראת חג הסילבסטר הנוצרי שכן אז רומע מציעה לתייריה שפע של מקומות בילוי ליליים לחגיגה הגדולה ביותר של השנה.

טיסות לרומא - לאוהבי אמנות: רומא היא אחת הערים העשירות ביותר בעולם מבחינה תרבותית. טיסות לרומא מומלצות לאנשים אשר מעריכים ארכיטקטורה, מוזיקה קלאסית, תיאטרון, מוזיאונים, גלריות ועוד ירידי אמנות ותרבות קלאסיים ואותנטיים. העיר העתיקה מספקת לתיירי רומא חוויה מאלפת וחד פעמית בעיקר על רקע המפגש בין העתיק למודרני, בין הקלאסי לאקטואלי, בין המסורת העתיקה לחיי היום יום הסוערים של בירת אירופה.

טיסות לרומא - לאוהבי אופנה: טיסות לרומא הן "טיסות קלאסיות לבנות" בפרט ולאוהבי אופנה בכלל. כמידי שנה מתקיימות ברומא מיטב תצוגות האופנה הססגוניות של מעצבי העל הבכירים המובילים את עולם האופנה הבינלאומי. רומא היא אחד ממוקדי האופנה הגדולים ביותר בעולם ולכן עבור תיירים המחפשים אחר קניות של מותגי אופנה (ביגוד, הנעלה ואקססוריז) טיסות לרומא הן הפיתרון האידיאלי.

טיסות לרומא - לאוהבי ספורט: טיסות לרומא הן גם טיסות קלאסיות לגברים כפי שהן טיסות קלאסיות לנשים המכורות לשופינג. לא, רומא לא מציעה לגברים אתרקציות רק במסגרת בתי אופנה יוקרתיים, רומא היא בירת ספורט לאומי. החל ממירוצי אופניים, דרך טורניר טניס, כדורסל וכמובן - משחק הדגל - כדורגל. רומא מציעה לתייריה אוהבי הספורט שלל אטרקציות במגוון רחב ביותר לאורך כל ימות השנה. כאשר מדובר על זוגות אשר אין להם הרבה במשותף (האישה אוהבת שופינג של בגדים ונעליים והגבר אוהב כדורגל אירופאי), טיסות לרומא הן הפיתרון האולטימטיבי לבילוימשותף כשלכל אחד מבין בני הזוג מצפה חבילת פינוקים ותענוגות לפי בחירתו.

טיסות לרומא - לאנשים שיודעים להעריך אוכל משובח: אם עוד לא השתכנעתם וטרם הזמנתם טיסות לרומא עד כאן, השורות הבאים ידרבנו אתכם להרים את הטלפון ולהזמין טיסות לרומא בהקדם: רומא ידועה כמוקד קולינארי ייחודי, החל מהיין המשובח המיוצר בחבלי הארץ של איטליה, דרך הפסטות המדהימות (המאכל שכבש את כל העולם) ועד הגלידות המשובחות ועוד לא התחלנו לדבר על הקפה המשובח...