נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מאמר בנושא טיסות לרומניה

טיסות לרומניה טיסות לרומניה הן טיסות 'קשות להשגה' לרוב ביחס לטיסות אחרות ליעדי אירופה וזאת בעיקר בשל הפעילות המסחרית העניפה בין חברות ות

איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות לרומניה

 

טיסות לרומניה

טיסות לרומניה הן טיסות "קשות להשגה" לרוב ביחס לטיסות אחרות ליעדי אירופה וזאת בעיקר בשל הפעילות המסחרית העניפה בין חברות ותאגידים ישראלים לבין חברות, תאגידים ואף גופים ממשלתיים ברומניה. אנשי עסקים ישראליים משקיעים בפרוייקטים שונים ברומניה, בעיקר פרוייקטים של נדל"ן, תיירות, תשתיות טכנולוגיות ועוד. לכן, בעוד ליעדים אחרים ניתן למצוא טיסות מוזלות של הרגע האחרון בקלות או טיסות במחירים סבירים בעונות אשר אינן נחשבות לעונות שיא (אחרי חופשת הקיץ ולא במהלך החגים) טיסות לרומניה כמעט אינן הופכות להיות זמינות במחירים אטרקטיביים לציבור הרחב.

כפי שציינו, אנשי עסקים רבים מאיישים את אותן טיסות לרומניה וחזור, חלקם על בסיס קבוע כנוסעים מתמידים של אחת מחברות התעופה הלאומיות של ישראל או לחילופין של רומניה.
לצד הביקוש הרב להן זוכות טיסות לרומניה בקרב אנשי עסקים לאורך כל השנה, התפתחות ענף התיירות ברומניה בשנים האחרונות ובפרט מאז הצטרפותה לאיחוד האירופי, יוצר ביקוש רב של טיסות לרומניה גם בקרב תיירים מכל הסוגים (משפחות, זוגות צעירים, אוכלוסיה מבוגרת ועוד).

רומניה, המציעה לתיירה אתרים נדירים במינם של נופי טבע מדהימים, מבוקשת בעיקר על ידי אוהבי הטבע ואוהבי בעלי חיים. כמו כן, רומניה מבטיחה לציבור בצעיר והעירוני יותר שפע של פעילויות אטרקטיביות במהלך היום לצד פעילויות אטרקטיביות ליליות. טיסות לרומניה מבוקשות על ידי אוהבי הקניות למיניהם (וזאת בזכות היות רומניה יעד לא יקר יחסית שלכנותיה באירופה) ולצד זאת, רומניה מציעה לתייריה הקניינים שפע של סחורות הן סחורות מערביות באיכות הגבוהה ביותר והן סחורה אותטנתית יותר.

טיסות לרומניה הפכו מבוקשות יותר ויותר על ידי אנשים שאוהבים להנות ממזון טוב ובעיקר לאוהבי הבשר שבנינו. רומניה מציעה מבחר עצום של מסעדות משגעות עם מאכלים משובחים, הן מקומיים והן כלל עולמיים, ברמה הגבוהה ביותר (הן מבחינת המזון המשובח, הן מבחינת המשקאות המשובחים והן מבחינת השירות) וכל זאת במחירים נמוכים יחסית.
טיסות לרומניה הופכות יותר ויותר מבוקשות בקרב אנשים אשר מבקשים לצאת לטיול באירופה, טיול הכולל ביקור בכמה חבלי ארץ בזה אחר זה. מיקומה של רומניה, במרכז אירופה כשהיא בעצם נחשבתלקו התפר בין אירופה המערבית לבין אירופה המזרחית (הן מבחינה גיאוגרפית והן מבחינה פוליטית ותרבותית) מהווה יעד אסטרטגי נצויין כמרכז הטיול ולכן טיסות לרומה הן מבוקשות על ידי תיירים רבים בעיקר בחודשי הקיץ (יולי אוגוסט) בהם משפחות רבות יוצאות לחופשת הקיץ הארוכה.

טיסות לרומא הפכו יותר ויותר מבוקשות בקרב הקהל הישראלי שהחל לגלות את הקונספט של צימרים. כמו בארץ, גם בחו"ל, הקהל הישראלי בוחר כל פעם מחדש באופציה של צימר - היינו בית הארחה כפרי, קטן, צנוע ומפנק בחצר של משפחה צנועה הגרה בכפר נידח. עבור מי שאוהב אירוח כפרי מסוג זה, טיסות לרומא הן אטרקציה אך בו זמנית, מי שנפשו חושקת בבית מלון מפנק עם כל הפסיליטיס, גם כאן טיסות לרומניה הן על הפרק ושוב כדאי להדגיש כי המחירים של בתי הארחה כפריים וכן של בתי מלון מפוארים ברומניה זולים יותר מאשר בשכנותיה האירופאיות ולכן מדובר על יעד כל כך אטרקטיבי.