נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
נופש בצימרים

נופש בצימרים חולמים על נופש כל המשפחה? אין לכם ימים חופש רבים מהעבודה ואין לכם כוח להתחיל להגירר בטרמינלים? יש לנו את הפיתרון האידיאלי ע


איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית נופש

 

נופש בצימרים

חולמים על נופש כל המשפחה? אין לכם ימים חופש רבים מהעבודה ואין לכם כוח להתחיל להגירר בטרמינלים? יש לנו את הפיתרון האידיאלי עבורכם - נופש בצימרים בארץ.
לא צריךלהזמין כרטיסי טיסה, לא צריך להזמין מלונות במאות דולרים או יורו, לא צריך לעבור חיסונים, לחדש דרכונים, לעשות ביטוח חו"ל... פשוט עולים על האוטו ונוסעים לאתר נופש בארץ.

בעבר נופש לא נחשב אם לא הייתם חוזרים עם שקיות דיוטי פרי עם וויסקי וסיגריות לכל החברים וכמובן - חבילות טובלרון כדי להראות שהייתם בחו"ל. כיום זה כבר לא מרשים אף אחד, כולם טסים לחו"ל, אין שום זוהר ושום יוקרהלהיפך, המיתוס נופץ ובגדול. נופש בחו"ל נחשב למסע טלאות שמתחיל מטיסות צ'רטר זולות, איחורים בהלוך ובחזור, דיילות אנטיפטיות שלא צריכות לתת לכם שירות טוב כי שילמת מחיר "כלום" על חבילה, אז תגידו תודה...

האמת, נופש בחו"ל מעולם לא היה רגוע או חלילה סולידי, נופש בחו"ל תמיד היה מעין מירוץ מטורף נגד השעון במסגרת: אכול ככל יכולתך, טייל ככל יכולתך ועבור הילדים - השתמש בכל המתקנים העומדים לרשותך - ככל יכולתך. אנשים היו נזקקים לנופש בכדי לצבור שוב כוחות אחרי ה"נופש". נופש בצימרים בארץ הם כבר סיפור אחר, מי שהיה כבר באתר נופש בארץ,בעיקר בצימר בצפון, רק שומע את הצירוף נופש בצימר וחיוך רגוע ומאושר עולה על שפתיו.

נופש בארץ הוא נופש אמיתי - רגוע, סולידי, מלא בנופים קסומים ואווירה של הרפיה. נופש בחו"ל תמיד מלווה בלחצים (נספיק את הטיסה או לא, נתפוס את הרכבת או לא...), אנשים מסתובבים עם מילון לתיירות ושוברים את השיניים עם ציבור מקומי זר ולעיתים עויין ומרגישים מתוסכלים. כאשר אתם יוצאים לאתר נופש בחו"ל, כישראלים, אתם תמיד מרגישים לא שייכים ולכן האינסטיקט הראשון הוא למצוא ישראליים אחרים ולהתחבר אליהם. אז מה הטעם בלנסוע כל כך רחוק?

נופש בארץ זה הפיתרון האידיאלי. כמה שעות נסיעה או טיסה לצפון (טיסה באורך חצי שעה) ואתם בחופשה החלומית. הנופים (שלנו) מדהימים, השפה (שלנו) מוכרת, האוכל (שלנו) הכי טעים בעולם. מה שחשוב זה שכולם אבל כולם מרגישים בטוחים ולכן כולם רגועים יותר (והמטרה של נופש היא להרגע לא?!). ניתן להזמין נופש בארץ דרך אתרי נופש כלשצריך לעשות הוא להקיש את הצירוף צימרין בארץ או נופש בארץ, אם אתם יודעים בדיוק לאיזה איזור אתם רוצים להגיע - אתםפשוט מקליקים צירופים כגון "צימר בכנרת" או "צימר בגולן".

נופש בארץ שלנו הוא תמיד מענג, אם זה בקיץ הוא מענג בזכות הנחלים, הכינרת, כמובן חופי הים המדהימים, סחנה ועוד מקורות מים טבעיים מדהימים שלא ניתן למצוא בשום בית מלון בטורקיה. בחורף גם כן ניתן למצוא שלל אטרקציות, בעיקר בצפון,סביב החרמון, פארק קנדה במטלה ועוד. נופש בארץ פעם נחשב ליקר יחסית אבל כיום, כאשר ישנה תחרות גדולה בין הצימרים ובתי הארכה השונים בעיקר בצפון, ניתן למצוא דילים טובים (בעיקר באמצע השבוע). שווה לקחת כמה ימי חופש באמצע השבוע ולצאת לטייל קצת, להתאוורר, להרגע ולראות את ארצינו היפה!