נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
נופש כפרי בחו"ל

נופש כפרי בחו'ל נופש בחו'ל לא חייב להיות בטן גב ליד הבריכה בבית מלון בתורכיה, בו שליש מהאורחים הם ישראליים וחצי מהשליש הזה הם בכלל חבר'ה


איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית נופש כפרי

 

נופש כפרי בחו"ל

נופש בחו"ל לא חייב להיות בטן גב ליד הבריכה בבית מלון בתורכיה, בו שליש מהאורחים הם ישראליים וחצי מהשליש הזה הם בכלל חבר'ה שלכם מהעבודה (כי זה דיל של ועדי עובדים). נופש בחו"ל לא חייב לכלול שלוש ארוחות מפוצצות של אכול כפי יכולתך ורעש של מוזיקה עכשיויות מאיזור הבריכה (שם מפעילים את הילדים). כמו כן, נופש לא חייב להיות מסעות שופינג מטורפים בבירות העולם.

יש גם גרסאות אחרות של נופש כפרי בחו"ל. במאמר זה נציע לכם שתי אופציות עבור נופש כפרי בארה"ב ובאירופה (תודו שלא חשבתם על המדינות האלה ועל נופש כפרי אלה יותר על בילויים לילים וקניות, נכון?). אבל, נופש כפרי הוא אופציה מצויינת למי שאוהב. למי שלא מתחבר לצירוף נופש כפרי, אין מה להמשיך לקרוא.

נופש כפרי בצפון אמריקה: אמריקה בכלל אבל בעיקר צפון אמריקה, מלאה בחלקות אדמה מדהימות. החל מאגמים ענקיים (במימדים שאנחנו הישראלים לא רגילים לראות) ועד ליערות במימדים ששוב, אנחנו הישראלים לא רגילים לראות. נופש כפרי בארה"ב הוא מסורת ארוכת שנים של רוב המשפחות האמריקאיות הטיפוסיות. בעודם חיים להם בוילות המטופחות שלהם בפרברים או בדירות יאפיות במרכזי הערים הגדולות, בחופשות הקיץ והחגים, המשפחות האמריקאיות הטיפוסיות אורזות את ציוד המחנאות ויוצאות אל עבר נופש כפרי מושלם שכולל: לינה תחת כיפת השמים או בבקתות ליד נהר, נופש כפרי על סלע צוק או ביער פראי. נופש כפרי אצל האמריקאים זה ציד, דיג, סנפלינג, שחיה, טיולים רגליים ועוד. נופש כפרי אמריקאי כולל את כל הטקסים של הדלקת מדורה בלילה, אכילת מזונות מקופסאות שימורים או הכנת אוכל בשטח לפי התנאים הקיימים ועוד.

אמנם כרטיסי הטיסה לארה"ב אינם זולים, בעיקר לא בתקופות החמות של עולם התעופה (היינו חופשות הקיץ והחגים) אבל נופש כפרי הוא אכן נופש חסכוני יותר מבחינה כלכלית אם כי מאוד מאוד ערכי. נופש כפרי במדינה שופעת אוצרות טבע יכולה לעשות לכם רק טוב כיחידים וכמשפחה. בקתות עץ כפריות, ציוץ הציפורים, ירוק בכל מקום... אין כמו השלווה שהטבע מציע בכדי להתנתק מהמתחים של היום יום וללמוד להעריך מחדש את העולם בו אנחנו חיים. נופש כפרי הוא ההזדמנות של המשפחות האמריקאיות להתגבש כמשפחה אז אם זה עובד אצלם - זה בטח גם יעבוד חזק על הקהל הישראלי.

נופש כפרי באירופה: אמנם הטיסות לאירופה מגיעות לשדות תעופה סמוכות לערים גדולות ובעיקר לערי בירות (לונדון, פריז וכו') אבל מי שבוחר להעביר את החופש שלו בצורה של נופש כפרי ימצא שפע של אפשרויות בכל אירופה. החל מבקתות הארחה כפריות בהולנד ועד לחופשות כפריות צנועות באיזורים הכפריים של אנגליה. לא צריך להתאמץ בכדי להגיע לאיזורים הכפריים ולהנות מחופשות כפריות, פשוט צריך לעלות על הרכבות המהירות אשר לוקחות אתכם אל מחוץ לעיר התעשייתית הרועשת אל הנופים המדהימים של אירופה הקלאסית.

מי שמתעניין בקונספט של נופש כפרי באירופה יכול לברר מסלולי טיולי ובתי הארחה כפריים דרך אתרים באינטרנט ו/או דרך סוכני נסיעות.