נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
ספא בכל מקום

ספא בכל מקום רוצים לפנק חברה? רוצים לעשות יום כיף לכל המחלקה? מחפשים מקום מעניין למסיבת רווקות? ברור שחשבתם על ספא. אי אפשר כיום לחשוב ע


איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא

 

ספא בכל מקום

רוצים לפנק חברה? רוצים לעשות יום כיף לכל המחלקה? מחפשים מקום מעניין למסיבת רווקות? ברור שחשבתם על ספא. אי אפשר כיום לחשוב על התחומים הללו מבלי שהמילה שפא תצוץ במיידית. בעוד לא כולם אוהבים אלכוהול ולא כולם אוהבים מקומות רועשים בהם מעשנים, לא כולם אוהבים סושי... אבל כולם אוהבים ספא. לכן ספא הוא אכן מוקד אטרקטיבי לכל אירוע מהסוג שציינו ולאירועים אחרים. קיום ניתן למצוא ספא בכל מקום אבל ממש בכל מקום, לא צריך לנסוע רחוק (למרות שמומלץ להתאוור קצת אם כבר...).

ספא בחדרי כושר יוקרתיים: הטרנד כיום הוא שילוב של איכות חיים ובריאות. אנשים עושים מנויי בחדרי כושר בכדי להנות מכמה יתרונות - חיי חברה, תקשורת עם אנשים שנראים טוב וכמובן אפשרות לחטב את הגוף ובכך להראות טוב ולהרגיש טוב. מועדוני הכושר היוקרטיים הבינו כי החיבור בין האוכלוסיה הנרשמת לחדר כושר לבין האוכלוסיה ההולכת למכוני ספא הוא חיבור מדוייק והגדילו לתת להם שירותי ספא באותו מקום. ספא וחדר כושר תחת קורת גג אחת מבטיחה לכולם להנות ממה שהם כבר אוהבים.

ספא בבתי מלון: האמת שבתי מלון היו הראשונים להנחיל את הקונספט של ספא. בין אם מדובר על אורחים המתאחסנים בבתי מלון ובין אם מדובר על אנשים אשר מגיעים לבתי מלון בכדי להנות מהאווירה, מהמסעדות, חדרי כושר, מספרות וכו'. מלונות הם סמל לחיים הטובים וכמו כן ספא. לכן ניתן למצוא כיום ספא מפואר בכל בית מלון בו ניתן לבצע טיפולי גוף ופנים, להתפנק ולהרגע. ישנם בתי מלון, כמו גם מועדוני כושר, אשר כאמצעי שיווקי, בכדי למשוך את הקהל שכבר נימצא שם - מעניקים הנחות או מתנות ללקוחות שלהם (כלומר אם אתה עושה מנוי למועדון כושר, אתה מקבל חצי שעה חינם בספא וכיו"ב). זו אסטרטגיה שיווקית חכמה מצד ההנהלה אשר משתלמת גם לקליינטים.

ספא במרכזי קניות: מרוב שהציבור התרגל לבלות בקניונים או במרכזים מסחריים ומאחר והציבור אשר מרבה להסתובב במוקדי קניות הוא בדיוק הציבור שנהנה מספא, אנשי עסקים רבים השכילו לנצל את ההזדמנות ולפתוח ספא כמעט בכל קניון. היתרונות של פתיחת ספא בקניון הם ברורים: קל להגיע לקניון ליד הבית, יש חניה מסודרת, אנשים מגיעים לשם גם כך בכדי לשתות קפה, לעשות קניות, סידורים, לפגוש חברים כך שזה קרוב ונגיש. החיסרון של ספא בקניון הוא שזה יותר מידי קרוב לבית קל"ב, כמו מספרה ואין את הריגוש החד פעמי של נסיעה... של הרפתקה כמו לנסוע לספא ביערות הכרמל או בים המלח.

ספא טיפולי: ספא טיפולי הוא צירוף שהופך יותר ויותר שכיח בימינו. השילוב של יופי ובריאות הולך ומתחזק ואנו עדים ליותר ויותר סוגים של מטפלים הוליסטיים (מטפלים בצמחי בר, רפלקסיולוגיים, מטפלים בתזונה טבעית ועוד ועוד) אשר מציעים את השירותים המקצועיים שלהם במסגרת חבילות ספא. כמו כן, חברות קוסמטיקה רבות נכנסו לתחום של קוסמטיקה רפואית ומכשור רפואי אסתטי והשילוב ביניהם הופך את הספא למפגש של יופי ובריאות, מעין חיבור של קופת חולים ומכון יופי.