נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
קלאבים בטורקיה - איך מזמינים, מתי מזמינים ולמה כדאי לזדרז ולהזמין

קלאבים בטורקיה - איך מזמינים, מתי מזמינים ולמה כדאי לזדרז ולהזמין קלאבים בטורקיה הם הלהיט של הקיץ עבור הקהל הישראלי (אם כי לא רק. אמנם נ


איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קלאבים בטורקיה

 

קלאבים בטורקיה - איך מזמינים, מתי מזמינים ולמה כדאי לזדרז ולהזמין

קלאבים בטורקיה הם הלהיט של הקיץ עבור הקהל הישראלי (אם כי לא רק. אמנם נראה כאילו הישראלים משתלטים על קלאבים בטורקיה לפי שפת האם שלנו הנשמעת מכל עבר), גם אירופאים, אמריקאים ואפילו אוסטרליים כבר גילו את כל היתרונות של קלאבים בטורקיה בחופשות הקיץ.

קלאבים בטורקיה - ועדי עובדים, משרדי רווה ועוד: קלאבים בטורקיה הם משתלמים בעיקר כשאתם מזמינים כרטיסים כקבוצות גדולות. היתרון של משרדי רווחה בחברות גדולות או בחברות ממשלתיות ו/או קניה מרוכזת של דילים רבים דרך ועדי עובדים רק מוזילה את העלויות מאחר ומדובר על סוג של קניה בסיטונאות (בכמות מסחרית). היתרון של קניית חופשות קלאבים בטורקיה בצורה כזו היא שיוצא לכם לצאת לחופשות משפחתיות עם חברים לעבודה. יש משפחות שזו מסורת אצלן לצאת לחופשות קלאבים בטורקיה מידי שנה באותו תאריך כך שהילדים כבר מכירים זה את זה ואתם יודעים שיהיה לכם עם מי לבלות את כל החופשה.

החיסרון שברכישת חופשות קלאבים בטורקיה דרך ועדי עובדים ומשרדי הרווחה בעבודה הוא שמרוב שהכל כל כך מוכר, אתם בכלל לא מרגישים בחופש. כאשר אתם כבר מכירים את כל האנשים (ועוד מהעבודה), אתם בעצם ממשיכים את היום יום שלכם ואז החופשה לפעמים נראית כמו סוף שבוע בקאנטרי ליד הבית. בקיצור לא לכולם זה מתאים אבל - זו דרך יעילה להשיג דילים מוזלים.

קלאבים בטורקיה - ניתן להזמין דרך סוכני הנסיעות: סוכני הנסיעות החדשים ביותר, אפילו כאלה שהחלו לעבוד רק אתמול, מכירים את כל הקומבינות סביב קלאבים בטורקיה כמו את כף ידם. קלאבים בטורקיה זה הלחם והחמאה של בעלי מקצוע בעולם התיירות (לפחות בעשר השנים האחרונות) ולכן הם ידעו בדיוק על מה להמליץ לכם. זכרו כי אם ברצונכם להזמין חופשות קלאבים בטורקיה בחודשי יולי אוגוסט (עם דגש על סוף חודש אוגוסט), עליכם להזדרז ולהזמין בהקדם האפשרי מאחר ויש ביקוש אדיר בתקופה זו. מאחר והביקוש כל כך גדול דווקא ביולי אוגוסט, מי שרוצה להרוויח חופשות קלאבים בטורקיה במחירים אטרקטיביים יותר מוזמן לבחור יעד מוקדם יותר (יוני או אפילו סוף מאי) שכן אז המחירים יותר ריאליים.

קלאבים בטורקיה - מבצעים חמים באינטרנט: קלאבים בטורקיה ניתן כפי שציינו, להזמין מבעוד מועד דרך סוכני נסיעות או ועדי עובדים אבל עבור הספונטנים שביניכם, ניתן להזמין חופשות קלאבים בטורקיה גם באמצעות אתרי תיירות באינטרנט כאשר ניתן לפעמים להשיג דילים מפתיעים ברגע האחרון. מומלץ לשים עין על האתרים התיירותיים המציעים דילים לטורקיה ולעקוב על בסיס יומי מאחר והמחירים בעולם התיירות יודעים תנודות קיצוניות ויתכן שתמצאו דיל משגע באופן בלתי צפוי. כמו כן, תוכלו לעקוב אחר מודעות המתפרסמות בעיתונים היומיים על בסיס קבוע לגבי חופשות מוזלות ודילים של הרגע האחרון לקלאבים בטורקיה.

לא לשכוח לחדש דרכונים (אנשים חושבים שטורקיה היא כל כך קרובה שהם שוכחים) כמו כן, זכרו להוציא ביטוח חו"ל או לחדש את הקיים והכי חשוב - זכרו להנות!