נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
קלאבים בתורכיה

קלאבים בתורכיה קלאבים בתורכיה הם הדיל המשתלם ביותר עבור משפחות הכוללות ארבע נפשות ומעלה. לעיתים נדירות ניתן למצוא דילים משתלמים יותר פה


איילה
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קלאבים בתורכיה

 

קלאבים בתורכיה

קלאבים בתורכיה הם הדיל המשתלם ביותר עבור משפחות הכוללות ארבע נפשות ומעלה. לעיתים נדירות ניתן למצוא דילים משתלמים יותר פה ושם אבל זה בעיקר הדיל המנצח. מה הופך קלאבים בתורכיה לכל כך מבוקשים על הישראליים ומה הופך קלאבים בתורכיה לכל כך מבוקשים על אוכלוסיה זרה? כל זאת במאמר על קלאבים בתורכיה:

קלאבים בתורכיה: חלקת אלוהים: תורכיה נחשבת חלקת אלוהים. היופי האקזוטי של המדינה הים תיכונית, השמש,הים, ההרים, השווקים האקזוטיים, האוכלוסיה הססגונית הטמפרמנטית... כל זאת ועוד הופכים את תורכיה בכלל ליעד תיירותי מבוקש ואת אותם קלאבים בתורכיה ליעד מספר אחד של משפחות בחופשות הקיץ. קלאבים בתורכיה ממוקמים באיזורים היפים ביותר, בין אם זה על צוק המשקיף לים או על שפת הים, קלאבים בתורכיה תמיד יציעו לכם חדר, לא חשוב באיזה קומה או באיזה אגף - עם נוף משגע ובריזה מדהימה. הבעלים של קלאבים בתורכיה יודעים בדיוק כמה המדינה שלהם בעלת פוטנציאל והם יודעים בדיוק איך לנצל אותו ולמשוך תיירים מכל קצוות העולם, החל מהשכנים במזרח התיכון ועד לתיירים מאוסטרליה, קנדה, ארה"ב ואירופה.

קלאבים בתורכיה: טיסות משתלמות: קלאבים בתורכיה הם לרוב משתלמים מאחר וניתן לרכוש דיל שלם של בית מלון כולל טיסה ונסיעות מהמלון לשדה ובחזרה. הטיסות לתורכיה הן במחירים תחרותיים מאחר והתורכים רוצים לקדם את התיירות למדינה והם יודעים שיש להם מתחרים רבים בעולם ובפרט במזרח התיכון. ישנן טיסות רבות, טיסות שכר וטיסות סדירות. המחירים של הטיסות לטורקיה מתקזזים עם העלות הנמוכה של המלון וכל השירותים הנלווים מאחר ותורכיה היא מדינה זולה (שער המטבעה נמוך, שכר העבודה נמוך ועוד). לכן מבחינה תיירותית מדינה כמו תורכיה יכולה להציע יתרונות לתיירים שמעט מאוד מדינות, בכלכלה של ימינו, יכולות להציע.

קלאבים בתורכיה: חוויה לכל המשפחה: קלאבים בתורכיה הם אתרים נדירים ביחס לעולם התיירותי אשר מציע אטרקציות לכל הגילאים, כולל פעילויות לילדים, לנשים, פעילויות למבוגרים בשעות הערב וכו'. בתי מלון אחרים אינם מתאימים תמיד למשפחות עם ילדים או שהם מתאימים למשפחות עם ילדים קטנים אבל אינם מתאימים לזוגות מבוגרים ובפרט זוגות בירח דבש. קלאבים בתורכיה מכסים את כל שכבות האוכלוסיה - מגיל שנתיים ועד מאה ועשרים. יש מספיק אטרקציות בשביל כולם!

קלאבים בתורכיה: חופשה יוקרתית אבל חסכונית: קלאבים בתורכיה כפי שצויין תחילה הם קלאבים חסכוניים ביותר. רק קלאבים בתורכיה יכולים הלציע שפע ופאר (בסטנדרטים של חמישה כוכבים, שלוש ארוחות ביום, חוף פרטי, בריכה, סאונה, ג'קוזי, הפעלות לילדים ועוד) במחיר כל כך אטרקטיבי. כאשר משפחות מגיעות לחופשה באותם קלאביים בתורכיה, הן כמעט ולא צריכות לצאת ממתחם הקלאב כך שאין הוצאות נוספות על נסיעות, סעודות ומתקנים בתשלום. זו חופשה משולמת מראש עד הסוף.