נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
בית מלון - בית מלון בוטיק

בית מלון בית מלון בוטיק. בית מלון בוטיק הוא סוג של בית מלון שבא להציע ללקוחות מוצר שונה מזה שמספקות רשתות בית המלון הגדולות. מלון ברשת ב


ברוך
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בית מלון

 

בית מלון

בית מלון בוטיק. בית מלון בוטיק הוא סוג של בית מלון שבא להציע ללקוחות מוצר שונה מזה שמספקות רשתות בית המלון הגדולות. מלון ברשת בתי מלון יראה לרוב כמו בית מלון אחר של הרשת במקום אחר, האחידות של בתי המלון ברשת שומרת על סטנדרט אחיד מצד אחד ויוצרת נאמנות בקרב הלקוחות אולם מביאה גם לחוסר ייחודיות שעשוי להביא לניכור ולחוסר שביעות רצון של הלקוחות מן החד גוניות שמאפיינת את בתי המלון של הרשתות. בית מלון שגרתי ומשוכפל יכול להיות מקום מנוכר מאוד עבור אנשים שמבלים חלק גדול מזמנם בבתי מלון.

בית מלון בוטיק הוא סוג של מלון שבא לענות על הצורך של אנשים המבלים חלק גדול מזמנם בבתי מלון בגיוון. בתי מלון בוטיק מוקמים במקומות רבים ברחבי העולם מתוך תפיסה עיצובית ייחודית. בית מלון שכזה מספק לאורחיו חוויה שהיא מעבר לצורך הרגיל של לינה במיטה בבית מלון, בית מלון בוטיק יכול לספק חוויה מיוחדת עבור אורחיו. לכן מחירים של חדרים בבתי מלון בוטיק יכולים להיות גבוהים יותר מאשר מחירם של חדרים בבתי מלון רגילים.

ישנם בתי מלון בוטיק במקומות שונים בעולם, ממרכזים של ערים חשובות ובירות של מדינות מרכזיות בעולם ועד כפרים קטנים וציוריים. מלונות בוטיק נמצאים גם במקומות מיוחדים שבהם לא היו מלונות לפני כן, כמו בית מלון הנמצא על יד החומה הסינית. בית מלון בוטיק במקום שכזה מספק חוויה ייחודית ויוצאת דופן ומעניק לשהייה בבית המלון נופן מיוחד. בבתי מלון בוטיק רבים יש לכל חדר עיצוב שונה, כל חדר מעוצב באווירה אחרת ובסגנון עיצוב שונה. גם אם בשהייה אחת הלקוח ישן בחדר מסוים אז בשהייה אחרת הוא יכול לישון בחדר אחר המעוצב בצורה שונה וחוות חוויה אחרת.

ישנם מלונות אשר נבנו בתוך מקומות ייחודים, לדוגמה בית מלון הבנוי בתוך מטוס בואינג ישן ובית מלון העשוי קרח. בתי מלון בוטיק ולא המקנים חוויה מיוחדת מעבר לסתם שהייה בבית מלון. גם בית מלון בוטיק סטנדרטי יותר מאפשר חוויה יוצאת דופן ביחס לשהייה בבית מלון רגיל. בית מלון בוטיק הוא חוויה אחרת, הוא לא מספק רק שינה ומקום לינה ומספק לאורחים חווית לינה אחרת שיהא חמימה ונעימה ומיוחדת יותר.

לרוב בית מלון בוטיק יהיה יקר יותר ביחס לבית מלון רגיל בגלל החוויה השונה שהוא מספק וגם בגלל שבתי מלון אלא לרוב לא שייכים לרשת מלונות מסיימת וכן עלות אחזקתם והקמתם גבוהה יותר ולכן גם העלות של הלינה במלונות אלא גבוהה יותר. לכן אם ברצונכם לחוות חווית שינה מיוחדת ויוצאת דופן עליכם לשקול ללון בבית מלון בוטיק.