נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
דילים ברגע האחרון

דילים ברגע האחרון יעדים נפוצים של דילים ברגע האחרון כוללים את יוון, תורכיה, בולגריה, מדינות מערב אירופה, צ'כיה הונגריה ועוד מספר יעדים


ברוך
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית דילים ברגע האחרון


דילים ברגע האחרון

יעדים נפוצים של דילים ברגע האחרון כוללים את יוון, תורכיה, בולגריה, מדינות מערב אירופה, צ'כיה הונגריה ועוד מספר יעדים פופולאריים מאוד בקרב הנופש הישראלי. למי שיש כמה ימים פנויים או חופשה קצרה כדאי להציץ באתרים של החברות המציעות דילים ברגע האחרון כי אולי ימצא למזלו חופשה מעניינית במחיר אטרקטיבי מאוד.

דילים של הרגע האחרון מאפשרים לנו לצאת לחופשה זולה יחסית אך נוכל לעשות זאת רק באופן ספונטאני. חופשות של הרגע האחרון הן ניסיון של חברות התיירות למלא מקומות ריקים במטוסים ובמלונות. כאשר זמן יציאתה של טיסה או חבילת נופש מתקרב חברות התיירות מציעות את המוצרים הללו במחירים זולים יורת ככל שמתקרב מועד הטיסה מתוך כוונה לא להוציא מקומות ריקים במטוסים.

על מנת ליהנות מדילים ברגע האחרון שי צורך לבדוק באתרי האינטרנט שמציעים דילים ברגע האחרון ולראות אם ישנו דיל שמעניין אותנו ומתאים לנו מבחינת הזמן והמחיר. אן אנו יכולים לצאת לחופשה בטווח המיידי של בין יום לכמה ימים ייתכן ונוכל למצוא חופשה במחיר זול יחסית למחירה הרגיל.  מההיבט העסקי, דילים ברגע האחרון תופסים חלק לא קטן מאחוז מכירות החופשות בחו"ל. חברות תעופה וחברות תיירות נוטות להצטרף למגמה זו ולאפשר למוצרים שמועד היציאה אליהם קרב להימכר במחיר נמוך יחסית.

חופשות במסגרת דילים ברגע האחרון ניתן למצוא גם במחירים שזולים עד כדי 50% ויותר ממחירן הרגיל של החופשות. דילים ברגע האחרון לסופי שבוע יהיו מבוקשים יותר מאשר דילים ברגע האחרון לחופשות שנערכות באמצע השבוע. במהלך סוף השבוע אנשים יכולים להרשות לעצמם לצאת לחופשה קצרה ואולי גם להפסיד את יום העבודה הראשון בשבוע.
ניתן למצוא לרוב דילים ברגע האחרון היוצאים ביום חמישי וחוזרים ביום ראשון כל שניתן לבלות את סוף השבוע בחו"ל ולחזור ביום ראשון לעבודה. לכן אם יש ברשותכם אפשרות לוותר על יום ראשון בעבודה ובא לכן לנסוע לחופשה קצרה בחו"ל באופן ספונטאני ייתכן ודילים ברגע האחרון יתאימו לכם מאוד.

חופשות ברגע האחרון הן אטרקטיביות מאוד מבחינת המחיר שלהן אך החיסרון בולט של דילים ברגע האחרון הוא בכך שכמעט ולא ניתן לתכנן את הנסיעה מבחינת תאריכים ולכן צריך לעשות זאת באופן ספונטאני. על חוסר היכולת לתכנן מתקבלת הסוכרייה של מחיר נמוך של החופשה לרוב בהנחות גדולות יחסית למחיר המקורי שלה.

דילים ברגע האחרון יכולים להתאים לאנשים שרוצים לחסוך בכסף אך יש להם את הזמן ואת הגמישות בכדי לצאת לחופשה ברגע האחרון. מדילים ברגע האחרון יכולים ליהנות גם אנשים בעלי אמצעים שיש להם את הגמישות לצאת לחופשה בהתראה קצרה מאוד.