נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
דילים לתורכיה

דילים לתורכיה בשנים האחרונות התפתחה מגמה בקרב נופשים מישראל לצאת לחופשות במסגרת דילים לתורכיה. לרוב דילים אלה כוללים טיסה והעברות לבית מ


ברוך
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית דילים לתורכיה

 

דילים לתורכיה

בשנים האחרונות התפתחה מגמה בקרב נופשים מישראל לצאת לחופשות במסגרת דילים לתורכיה. לרוב דילים אלה כוללים טיסה והעברות לבית מלון או לקלאב ושהייה של מספר ימים על בסיס אירוח בפנסיון מלא הכולל שלוש ארוחות מלאות ביום. עסקה זו נשמעת מושכת במיוחד ויחד עם מחיר לא גבוה זוהי הצעה מפתה לחופשה בחו"ל. מסיבה זו מספרם נופשים מישראל אשר יצאו לנופש בתורכיה במסגרת דילים לתורכיה נמדד במאות אלפים ואף במיליונים.

היחסים המדיניים בין ישראל לתורכיה השפיעו לאחרונה על תנועת הנופשים מישראל לתורכיה. בחודשים האחרונים מתח ראש ממשלת תורכיה ביקורת רבה על ישראל ועל פעילותה בעזה ובשטחים. ההידרדרות ביחסים וההתבטאויות החריפות כמו הפגנות אנטי ישראליות בתורכיה הביאו לכך שישראלים רבים החרימו את תורכיה ולא רצו לצאת לדילים לתורכיה.
דילים לתורכיה מהווים אפשרות מושכת מאוד לחופשה קרובה לבית. בהשוואה לחופשה בישראל או למדינות אחרות כגון קפריסין או יוון. חופשה בתורכיה במסגרת דילים לתורכיה היא אופציה זולה הרבה יותר בהשוואה לאופציות אחרות. דילים לתורכיה זולים בעשרות אחוזים בהשוואה לחופשה במדינות אירופה או בישראל.

דילים לתורכיה הם חופשה שעשויה להתאים הן למשפחות והן לזוגות כמו גם לצעירים. ישנם דילים לתורכיה שבמסגרתם לנים בקלאבים שבהם יש מתקנים לילדים כולל ברכות ומתקנים נוספים שמתאימים למשפחות ולילדים.

חופשות ודילים לתורכיה מהווים למעשה תחרות לענף התיירות בישראל. דילים לתורכיה מוצעים במחירים זולים לאין שיעור בהשוואה לחופשות בישראל. הקרבה היחסית של תורכיה לישראל ומרחק הטיסה הקצר הופכים את הנסיעה לתורכיה לקלה ולא מייגעת. כל האלמנטים הללו ובנוסף לכך שמלונות רבים בתורכיה כמו גם קלאבים מציעים אירוח על בסיס הכול כלול שהוא למעשה פנסיון מלא הכולל 3 ארוחות ביום מביא לכך שדילים לתורכיה מציעים אלטרנטיבה מושכת מאוד לחופשה בישראל.
יציאה לדילים לתורכיה היא חופשה מחוץ לארץ ועם הרגשה של קרבה, למעשה במהלך השהיה במלון או בקלאב לרוב לא יוצאים ממנו וחווים את הנופים ואת המדינה אלא הנהנים מהמתקנים בקלאב ועוסקים בנופש נטו.

בשנה האחרונה ראינו ירידה ביציאה של ישראלים לקלאבים תורכיה וזאת בגלל המצב הפוליטי בין שתי המדינות שהפך מורכב על רקע התבטאויות נגד ישראל שהשמיע ראש ממשלת תורכיה. עם חלוף הסערה חזרו אנשים לנפוש בקלאבים תורכיה והצניחה נבלמה. אולם המצב הפוליטי עדיין לא יציב ולא מן הנמנע שתהיה פגיעה נוספת ברצונם של ישראלים לצאת לנופש בקלאבים תורכיה.

תיירות הפנים בישראל נחשבת למוצר יקר יותר ביחס למקומות אחרים בעולם. מלונות בישראל יקרים יחסית כמו גם לינה כפרית שהיא די יקרה ולכן התיירות בקלאבים תורכיה נראית לצרכן הישראלי כמוצר מושך ומעניין בעיקר מבחינת המחיר.