נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
הפלגות נופש על הים

הפלגות נופש הפלגות הנופש הן סוג של חופשה הכולל הן את הים ואת הריחוק מהבית וגם את כל האלמנטים שניתן למצוא בבית מלון על היבשה. עם זאת חדרי


ברוך
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית הפלגות נופש

 

הפלגות נופש

הפלגות הנופש הן סוג של חופשה הכולל הן את הים ואת הריחוק מהבית וגם את כל האלמנטים שניתן למצוא בבית מלון על היבשה. עם זאת חדרי המלון על גבי האוניה אינם מרווחים כמו חדרים בבית מלון על היבשה והתנאים באוניות פשוטות יחסית לא זהים לאלו שניתן למצוא על היבשה.

בין היעדים הפופולאריים להפלגות נופש הן בקרב נוסעים מישראל והם בקרב נוסעים מאירופה ומארה"ב נמצא הים התיכון. היותו של הים התיכון מקום בטוח לשייט כמו גם מזג האוויר הנוח והחמים השורר באזור במהלך רוב השנה מאפשרים את קיומם של מספר גדול של הפלגות נופש. אגן הים התיכון הוא אזור פופולארי לתיירות מכל סוג ובכלל זה גם תיירות של הפלגות נופש.

אגן הים התיכון משופע ביעדים מעניינים רבים ומדינות רבות בהם יש חופים יפים ואתרים מיוחדים. מדינות אלו כוללות את צרפת, איטליה, ספרד, יוון, קפריסין, ישראל, לבנון ועוד. תיירים רבים מארה"ב ומקנדה אשר עבורם אירופה היא יבשת רחוקה ומעניינת מאוד נמשכים להפלגות כי במהלכן ניתן לבקר במספר רב של יעדים במהלך הפלגה אחת.  אין ספק שהפלגות נופש בקריביים עשויות להיות חופשה מהנה מאוד כמו גם חוויה מיוחדת הכוללת מספר רב של יעדים שכל אחד מהם הוא קסום בפני עצמו. כיום חברות תיירות בארץ מוכרות גם הן הפלגות באיים הקריביים. ניתן להזמין גם הפלגות באיים הקריביים באופן עצמאי דרך אתרי אינטרנט בארה"ב וסוכנויות נסיעות שם.  הפלגות נופש בקריביים יכולות להיות יעד מצוין לירח דבש או לציון מספר גדול של שנות נישואין כמו גם אירועים נוספים. ללא כל ספק הפלגה בקריביים עשויה להיות חוויה יוצאת דופן שלא תשכח במשך זמן רב.

הפלגות נופש בקריביים הן חוויה מומלצת לכל אחד שיכול להרשות זאת לעצמו ומעוניין בחוויה יוצאת דופן. כמו כן באוניות הנפש השטות בקריביים השפעתם של גלי ים משמעותית פחות וזאת בגלל גודלן של אוניות התיור השטות בקריביים. ככל שהאוניה גדולה יותר כך השפעתם של גלי הים על האוניה פחותה. דבר זה חשוב עבור אנשים שיש חשש שהם סובלים מהתנודות של האוניה במים ועקב כך הם חוששים שלא ייהנו מההפלגה אלא יסבלו.

בכל מקרה לא משנה לאן תבחרו לנסוע ולבלות את הפלגות נופש שלכם, הפלגה עשויה להיות מהנה. לפני צאתכם להפלגה כדאי לקחת בחשבון שייתכן ותסבלו ממחלת ים, על כן לפני יציאה לשייט ארוך כדאי לשקול לצאת לשייט קצר כדי לוודא שלא תסבלו ממחלת ים בהפלגה. בכל מקרה מומלץ לקחת כדורים נגד מחלת לכל מקרה. בהפלגות הנופש נמצא רופא על הסיפון והוא יכול לספק תרופות במידת הצורך.

הפלגות נופש יכולות להיות חוויה יוצאת דופן ומיוחדת. אם לא יצאתם עדיין להפלגות נופש כדאי לכם לשקול לעשות זאת בהקדם.