נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיפולי ספא - טיפולי מגע

טיפולי ספא טיפולי ספא בכוחם להביא מזור ללחצים, מכאובים ויש כאלה שטוענים שבכוחם לרפא גם מחלות שונות. ללא קשר למה שהטיפול יכול להביא בכל מ


ברוך
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפולי ספא

 

טיפולי ספא

טיפולי ספא בכוחם להביא מזור ללחצים, מכאובים ויש כאלה שטוענים שבכוחם לרפא גם מחלות שונות. ללא קשר למה שהטיפול יכול להביא בכל מקרה טיפול ספא יהיה בילוי מהנה שיפיג מלחצי היומיום. מי שאוהב טיפולי מגע וסביר להניח שרוב האנשים אוהבים טיפולים מסוג זה ייהנה מטיפולי ספא. טיפולי ספא מאפשרים לאנשים להירגע מלחצי היומיום במקרה של טיפול חד פעמי ובמקרים של טיפול ארוך טווח יש הסוברים שטיפולים אלטרנטיביים יכולים לרפא מחלות ותסמינים שונים.

טיפולי ספא המבוססים על הרפואה הסינית למשל מתבססים על האמונה שבמרכז הרפואה הסינית שלפיה בגוף זורמת אנרגיה מסוג צ'י שהיא אנרגיית החיים שלה האדם. בכדי שחיי האדם יהיו טובים מבחינת בריאות הגוף והנפש אנרגיית הצ'י נדרשת לזרום בגוף בצורה רציפה וללא חסימות. אנרגית הצ'י עשויה להצטבר ולא לזרום באופן חופשי כתוצאה מלחצים שונים המופעלים על הגוף כמו גם מתזונה לא נכונה ומעוד אלמנטים רבים נוספים שכולם יחדיו מהווים את המערכת של אנרגיית הצ'י.

טיפולי ספא המתבססים על הרפואה הסינית הן דיקור במחטים כמו גם טכניקות נוספות שנכללות תחת המונח רפואה סינית. טיפול בדיקור הוא לא דבר שנראה במכון ספא, טיפול זה נחשב לטיפולי ספא שיש לו פן רפואי יותר. טיפולי ספא אלא באים לתת מענה לבעיות ספציפיות ולרוב לא טיפולים אלה לא ניתנים ללא סיבה. בסין הרפואה הסינית נחשבת לרפואה של ממש אשר מושרשת עמוק בתוך החברה הסינית ומהווה חלק חשוב ממה שנחשב כרפואה בסין.

בניגוד לרפואה הסינית טיפולי ספא אחרים כגון מסאג' או טיפולים איורוודים פועלים על אלמנטים אחרים. טיפולים אלה הם פחות רפואיים בבסיסם וניתן לקבל טיפולים אלה גם בתור בילוי. טיפולי ספא יכולים להיות דבר מהנה ומשמח וכדאי לחוות טיפולים מסוג זה כל תקופת מן לא ארוכה גם כפעולה שמטרתה הפגת לחצים.  טיפולי ספא יכולים גם להינתן כמתנה לאירוע כלשהו כגון יום הולדת. זו יכולה להיות מתנה מוצלחת למדי. מעבר לכך טיפולי ספא הם דבר שניתן להעניק לאנשים שאוהבים ללא כל סיבה רק בשביל לשמח אותם. אם אתם עובדים בעבודה לוחצת ובא לכם להירגע מלחצי היומיום ולהטען מחדש מומלץ בחום ללכת ולקבל טיפולי ספא שונים כדי להעשיר את הגוף ואת הנפש.

כיום יותר מבעבר יש תפוצה נרחבת של מכוני ספא בכל רחבי הארץ ויש גם מספר גדול של אנשים שתחום עיסוקם הוא מתן טיפולים מסוגים שונים. חלק מהמטפלים יבצעו גם את טיפולי הספא בביתכם הפרטי כך שניתן לקבל טיפול גם בתוך הבית. למען העצמת החוויה ייתכן שעדיף לצאת מהבית למכון ספא. טיפולי ספא במכון ספא יהפכו את החוויה ליותר טוטאלית ושלמה ויאפשרו הנאה גדולה יותר מטיפולי הספא. לאחר מכן ניתן להשתמש במתקנים הנמצאים במכון הספא כגון סאונה וג'קוזי על מנת להשלים את הטיפול.