נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
נופש בארץ - מה צריך לדעת

נופש בארץ כיום יש אפשרויות רבות לנופש בארץ. חופשה בישראל יכולה להיות מעניינת ומיוחדת על אף שישראל הי מדינה קטנה ומי שחי בה שנים לא מעטות


ברוך
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית נופש בארץ

 

נופש בארץ

כיום יש אפשרויות רבות לנופש בארץ. חופשה בישראל יכולה להיות מעניינת ומיוחדת על אף שישראל הי מדינה קטנה ומי שחי בה שנים לא מעטות עשוי להכיר חלקים רבים בה. תיירות במדינה שבה אתה גר שנים רבות יכולה להיות גם פועל של להיות תייר בביתך שלך וכך אפשר לקבל מבט שונה על מקומות שכבר ביקרתם בהם ומוכרים לכם.

יש כמה אפשרויות לנופש בארץ, הנפוצה שבהן היא לינה בבתי מלון, אלו נמצאים בדרך כלל בערים כאשר בערים הגדולות בישראל שבהן יש אטרקציות תיירותיות כמו תל אביב וירושלים יהיו בתי מלון רבים. נופש בארץ בבתי מלון הוא אחת מצורות הבילוי הנפוצות ביותר. ישראל היה מדינה קטנה יחסית ולא נדרש מספר גדול של מלונות כדי לתת מענה לצרכים של אנשים הנעים בין מקומות שונים בארץ. בית מלון רבים פונים לקהילת אנשי העסקים שבאים מחו"ל לעשות עסקי בישראל ולתיירים שבאים לטייל בישראל. נופש בארץ בבית מלון הוא דבר פופולארי במיוחד בעיר הנופש היחידה בישראל, אילת שם נמצא מספר רב של מלונות המספקים חווית שהיה בעיר על חופו של הים האדום.

סוג נוסף של נופש בישראל הוא מה שמכונה, נופש כפרי, הכוונה היא ללינה בבתי הארחה ובצימרים לרוב ביישובים בעלי אופי כפרי כגון קיבוצים, מושבים, יישובים קהילתיים ועוד. נופש בארץ בעל אופי כפרי תפס תאוצה בעשר השנים האחרונות וכיום ישנן אפשרויות רבות מאוד כמעט בכל חלקי הארץ לנופש כפרי. מהגליל ורמת הגולן ועד הנגב ישנם יישובים שונים המציעים נופש כפאי. ישנם יישובים מסוימים שבהם יש צימרים רבים ונראה כאילו לכל משפחה יש צימר בחצר הבית.

נופש כפרי מהווה חלופה לנופש בבתי מלון כמו נופש הארץ העל אופי כפרי נעשה ביישובים קרובים יחסית לשמורות, יערות וחופים שבהם ניתן לטייל במהלך הנופש. נופש כפרי מציע גם אלטרנטיבה שקטה לערים הסואנות ומאפשר התנתקות כמה ימים משאון הכרך לטובת נופים אחרים ואוירה רגועה יותר. נופש בארץ ביישובים בעלי אופי כפרי הופך לדבר נפוץ מאוד, כיום המצב הוא כזה שיש אפילו עודף במספר הצימרים ובתי ההארחה וההיצע עולה על הביקוש. נופש כפר כפרי הארץ מתבצע בעיקר במספר שבועות בלבד במהלך השנה כאשר עונת החורף היא פופולארית יותר וסופי שבוע הם הימים המבוקשים ביותר. סוג זה של נופש בארץ פונה בעיקר למטיילים ישראלים ולא עוסק כמעט בתיירים הבאים מחו"ל שנוטים ללון במלונות, בתי הארחה ואכסניות.

סוג נוסף של נופש בארץ שהוא כיום נפוץ פחות הוא נופש ולינה תחת כיפת השמיים באתרי קמפינג לסוגיהם. במדינות רבות כגון ארה"ב, אוסטרליה, קנדה ומדינות אירופה סוג כזה של נופש הוא פופולארי מאוד ויש מספר רב של אתרי קמפינג המציעים תנאי לינה טובים. בארץ הנושא מפותח הרבה פחות ולכן סוג זה של נופש בארץ עדיין לא נפוץ כמו במדינות אירופה.