נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
קלאבים באנטליה

קלאבים באנטליה אנטליה היא אזור במזרח תורכיה המתאפיין במזג אויר נוח בנופים ייחודיים ובקרבה לים. איזור אנטליה הפך בשנים האחרונות למוקד למש


ברוך
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קלאבים באנטליה

 

קלאבים באנטליה

אנטליה היא אזור במזרח תורכיה המתאפיין במזג אויר נוח בנופים ייחודיים ובקרבה לים. איזור אנטליה הפך בשנים האחרונות למוקד למשיכה לתיירים ממדינות אירופה וגם מישראל. האזור של אנטליה ובעיקר של אעיר אנטליה ובקרבה מסוימת לשדה התעופה של האזור משופע במעודני נופש, מלונות וקלאבים. רבים מתוך קלאבים אלה מציעים אירוח על בסיס פנסיון מלא שכולל שלוש ארוחות ביום אוכל לאורך כל שעות היממה. בחלק מהקלאבים באנטליה יש בתי קזינו בכולם יש מתקני נופש כגון בריכות שחייה, בריכות גלים, מתקני מגלשות מים ועוד.

מחירן של חבילות נופש באיזור אנטליה זול יחסית. ניתן למצוא חופשה של מספר ימים בקלאבים באנטליה הכוללת טיסות ועלות של חדר בקלאב תמורת כמה מאות דולרים בלבד. מחיר זה הוא מחיר אטרקטיבי מאוד עבור תיירים מאירופה ומישראל ובמיוחד כאשר הקלאבים מציעים אירוח על בסיס פנסיון מלא.  חופשות בקלאבים באנטליה הפכו בשנים האחרונות למוצר נפוץ מאוד בקרב תיירים מישראל ורבים ביקרו בקלאבים באנטליה. יש תקופות מסוימות סדרך כלל במהלך הקיץ שבהן קלאבים באנטליה מלאים בתיירים מישראל ונראה לעתים שחלקם הפכו לישראל הקטנה.

כיום חברות תיירות רבות בישראל מוכרות חופשות בקלאבים בתורכיה.מספרם של הקלאבים באנטליה הוא גדול ויש הבדלים בין הקלאבים השונים ובין מחירי נופשים בקלאבים שונים. חשוב לבדוק לאיזה קלאב אתם צפויים להגיע לפני צאתכם לחופשה. יש קלאבים שבהם התנאים טובים פחות בהשוואה לקלאבים אחרים ולכן חשוב לבדוק אם אתם מקבלים מורה הולמת לכסף.

יחד עם זאת לרוב קלאבים בטורקיה מצעים אפשרות מצוינת לחופשה נוחה במחיר זול יחסית ותוך מתן תמורה הולמת לכסף ועל כן כדאי לשקול לצאת לחופשה בקלאבים באנטליה.
חופשות בקלאבים אנטליה הפכו בגלל סיבות אלה לחופשה פופולארית מאוד בקרב נופשים מישראל. רבים ביקרו מקלאבים שונים באנטליה. חברות עסקיות רבות מציעות לעובדיהן חופשות בקלאבים בטורקיה ומספר רב של ישראלים היו כמה פעמים בחופשות בקלאבים באנטליה. הקרבה היחסית, המחיר הנמוך וחיבתם של הנופשים הישראלים לנופש הכול כלול הביאה לכך שרבים ביקרו בקלאבים באנטליה.

חופשה בקלאבים באנטליה מאפשרת לקחת את כל המשפחה לחופשה זולה יחסית וזאת תוך הסתמכות על האירוח המלא הכולל את הארוחות. חופשה בקלאבים באנטליה היא חופשה קלה יחסית ולא צריך לדאוג לדברים רבים, אין צורך לשכור רכב ואין צורך לדאוג לארוחות כל יום. חלק מהקלאבים מיודעים למשפחות ואחרים פונים יותר לזוגות ולצעירים. חשוב לבחור את הקלאב המתאים לכם מתוך הקלאבים באנטליה. לא תרצו למצוא את עצמכם תתור חבורה של צעירים בקלאב מלא בילדים רעשניים ומשפחות לא תרצנה למצוא עצמם בקלאבים באנטליה שבהם נערכות מסיבות עד אור הבוקר הכוללות שתייה מרובה של אלכוהול.