נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
שייט רומנטי ביאכטות פאר

שייט רומנטי יאכטות פאר אלה של עשירי העולם נבנות במספנות המתמחות בבניית יאכטות יוקרה. שייט היאכטות אלה הו באמת חוויה יוצאת דופן שאולי בקר


ברוך
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שייט רומנטי

 

שייט רומנטי

יאכטות פאר אלה של עשירי העולם נבנות במספנות המתמחות בבניית יאכטות יוקרה. שייט היאכטות אלה הו באמת חוויה יוצאת דופן שאולי בקרב עשירי העולם הפכה לדבר שבשגרה. באזורים מסוימים באירופה ובארה"ב שבהם יש ריכוז של עשור רב ניתן למצוא יאכטות פאר. אזורים אלה כוללים את חופה הדרומי של צרפת כמו גם איזורי נוספים בארה"ב ובאירופה. יאכטות אל ההן למעשה מקום שבהם ניתן לבלות חופשה יוצאת מן הכלל ובתלוי בגודלה של היאכטה,יש חלק שבהן יש בארכה וג'קוזי ואף מתקנים נוספים. על גבי יאכטות אלה ניתן לשוט שייט רומנטי אשר יהיה מצוין תחת התנאים שבהם נמצא את עצמנו ביאכטת פאר.

יאכטות מפוארות הן לעתים יצירות פאר גם מחינה טכנולוגית ועיצובית. היאכטות הללו נבנות במספנות שבהן מושם דגש גם על הפרטים הקטנים ביותר כולל עיצוב הברז בחדר השירותים של היאכטה. שייט ביאכטות אלה מתבצע לרוב ימות הקיץ אולם בכל מקרה ישנן מערכות מיזוג ואוורור מתקדמות כמו גם מערכות בידור ומערכות נוספות המאפשרות לבלות חופשה נעימה על היאכטה.

לרוב, בעלי היאכטות מחזיקים צוות שנמצא באופן תדיר על היאכטה וזמין לצאת לשייט לפי רצונו של בעל היאכטה. לרוב כולל הצוות פרט לרב חובל שאחראי על הצד הטכני של השייט גם צוות הכולל טבח ואנשים נוספים שאחראים על הבישול, האירוח והשירות של בעלי היאכטה. לא מן הנמנע שהימצאותם של מספר רב של נאשים עלול לפגוע בשייט הרומנטי. אולם יחד עם זאת חשוב לזכור שאלו הם אנשי מקצוע אשר יודעים לתת לבעל היאכטה את הפרטיות שלה הוא זקוק ולא לפגוע בשייט הרומנטי.

שייט רומנטי ביאכטות פאר יכול להיות חווי היוצאת דופן עבור מי שלא מורגל בשייט רומנטי ביאכטות פאר. ייתכן וניתן לשכור יאכטות פאר לזמן קצר, אולם בכל מקרה מחירו של שייט רומנטי על יאכטת פאר מושכרת צפוי להיות גבוה מאוד ורוב האנשים לא יוכלו לעמוד בעלות של השכרת יאכטת פאר לשייט רומנטי.  אם בכל זאת חפצה נפשכם בהפלגה על יאכטה ובשייט רומנטי ניתן לשכור יאכטה להפלגה קצרה בת מספר שעות לחופי ישראל או מדינה אחרת. בשייט רומנטי וניתן ליהנות מהאווירה המיוחדת ומהאינטימיות שמקנה השקט בלב ים. שייט רומנטי כזה יכול להיות כיף גדול וחוויה קסומה עבור בני הזוג.

ניתן לברר במספר מקומות לגבי הכשרת יאכטות למספר שעות למטרת שייט רומנטי, בישראל ניתן לשכור יאכטות כאלה במקומות כמו הרצלייה, תל אביב ועוד. ניתן לשלב את השייט הרומנטי עם לינה בבית מלון וכך ליהנות גם מיום טוב ושייט רומנטי וגם מלילה שמח בבית המלון.