נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
הפלגות לצעירים דרך רעננה ליהנות בה מהחופש

הפלגות לצעירים, דרך רעננה ליהנות בה מהחופש קיימים הרבה אפיקים, עבור הצעירים שבינינו, בכדי ליהנות ולפרוק את העול הכבד של השגרה המשעממת או


הדס
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית הפלגות לצעירים

 

הפלגות לצעירים, דרך רעננה ליהנות בה מהחופש

קיימים הרבה אפיקים, עבור הצעירים שבינינו, בכדי ליהנות ולפרוק את העול הכבד של השגרה המשעממת או המכבידה מבחינת עומס נפשי ופיזי. ניתן לצאת לבארים ולמסיבות וליהנות מההוויה הצעירה שלנו בדרכים שככל שמתבגרים ומזדקנים מתעייפים מכדי להשתמש בהן. בין שאר האופציות ישנה אחת רעננה ומעניינת במיוחד שמשלבת בה אלמנטים של חופשה, יחד עם הנאה גדולה של מסיבה איכותית, הפלגות לצעירים. יכול להיות שהפלגות לצעירים כלל לא עבור במוחכם כאופציה להנאה צעירה, אבל וודאי תסכימו שיש משהו קורץ הקונספט של הפלגות לצעירים. יש משהו מושך בלצאת אל הים הגדול, הרפתקה בפני עצמה, וליהנות ממסיבות לרוב וממגוון רב של אנשים שהם, בדיוק כמוכם, צעירים.

הפלגות לצעירים תאפשר לכם להכיר אנשים שנמצאים במצב דומה לשלכם, להתחבר, ולעזור אחד לשני לפרוק את החיים אל תוך הבריכה, הג'קוזי, הבארים השונים שפרוסים על חלק מהאוניות שמשמשות להפלגות לצעירים ובכל דרך אחרת שיבחרו מארגני אותן הפלגות לצעירים לצ'פר אתכם. עם אנשים שמבינים אתכם הרבה יותר קל להסתדר, לא כך בחיים האמיתיים. עכשיו שאתם כבר לא ילדים ולא בני נוער, עברתם לעולם הבוגר ואתם לא תמיד מוקפים בבני גילכם ועליכם למצוא שפה משותפת עם אנשים במגוון גילאים. זה דבר טוב, אבל לפעמים קשה לשוחח שוב ושוב עם אנשים מבוגרים, נשואים, הורים לילדים. לפעמים צריך להיות עם אנשים שעושים לכם טוב גם בלי שתצטרכו לנסות להבין מאיפה הם באים, אנשים כמוכם, שהם רק בתחילת החיים בוגרים ורוצים לפעמים לסגור את המוח ורק לשמוח. אנשים כאלו תפגשו בהפלגות לצעירים.

אני לא אומרת שכל מי שמגיע להפלגות לצעירים הוא זהה לכל אדם אחר שנמצא בהפלגות לצעירים, כלל וכלל לא. בהפלגות לצעירים תמצאו אנשים עם מטרה וכיוון לצד כאלה שעדיין לא מצאו, תמצאו אנשים שלומדים לצד כאלה שלא, אנשים שעובדים לצד כאלה שלא, ועוד מגוון רחב של הבדלים, הדבר שזהה לכולם הוא הצורך להתפרק ולהרגיש קצת שמחה פשוטה, בסיסית, דבר שקשה לחוש סתם כך בחיים הבוגרים החדשים שלכם. המטרה הזהה של כולם – ליהנות, היא שמאחדת את כל הדמויות השונות שמגיעות להפלגות לצעירים. אחד הדברים שמובילים להנאה הזו בהפלגות לצעירים היא החברה שהשונות בה נמוכה כי כולם באותו טווח גילאים וזה מחזק את האיחוד והשילוב בין כולם.

הפלגות לצעירים יכולות להיות הדרך שלכם לתת מתנה לעצמכם, להרשות לעצמכם ליהנות קצת, יחד עם כל המחויבויות, לשמוט את החובות בנמל ולהיות חופשיים באמת. מתמעטות ההזדמנויות להרגיש חופש אמיתי, ככל שגדלים, והפלגות לצעירים הן, בין השאר, הדרך שלכם לשמור על פינה של חופש בתוך ים האחריות שאתם לומדים לשחות בו כעת.