נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
זמני טיסות, כתוחמי חופשות, במובן חיובי

זמני טיסות, כתוחמי חופשות, במובן חיובי זמני טיסות הם במרכז המחשבות שלנו לגבי החופשה הקריבה. זמני טיסות הם למעשה הדבר היחיד שתוחם אותנו מ


הדס
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית זמני טיסות

 

זמני טיסות, כתוחמי חופשות, במובן חיובי

זמני טיסות הם במרכז המחשבות שלנו לגבי החופשה הקריבה. זמני טיסות הם למעשה הדבר היחיד שתוחם אותנו מבחינת העיסוקים שאנו מתכננים לעצמנו. אנחנו לא מוגבלים בשום דרך, פרט לזמני טיסות, מפני שאת חופשת חלומותינו אנחנו מתכננים לעצמנו וכל שייכלל בהן ולוח הזמנים לפיו נבצע את שלל התכנונים, מושפע רק מרצוננו אנו ולא משום דבר אחר. שום דבר אחר, פרט, כאמור, לזמני טיסות. זמני טיסות הם הקבוע היחיד – זמן צאתנו אל היעד, הגעתנו ליעד וזמן עזיבתו. יש משהו נעים בזה שחופשות תחומות על ידי זמני טיסות, או על ידי כל דבר אחר, מפני שאז יש לנו זמן ברור שבו אנחנו צריכים להספיק את עיסוקנו, במקום שאלו יימרחו על פני כמות זמן אינסופית, דבר שיגרום לנו לדחות למחר עיסוקים, ואז מחר, לדחות למחרתיים, עד שנצטרך כבר לחזור לחיים האמיתיים מבלי שהספקנו ולו חצי מהתכוניות הרבות שרצינו ליישם. כל זה, בגלל שלא הקפדנו על תחימה של החופש. תחימה לשם מיצוי. זמני טיסות, אם כך, עוזרים לנו להיות יעילים יותר ואפקטיביים בתכנון החופש.

זמני טיסות, לרוב, מוצאות עצמן נמצאות בצד השלילי ברשימת הדברים אליהם אנחנו מצפים בחופשה. זה בגלל עיכובים רבים ותכופים בזמני טיסות, שמפריעים לנו, שלא באשמתנו, להירגע ולחוש את השלווה של חו"ל, כבר בשדה התעופה. עיכובים בזמני טיסות מכריחים אותנו להיות תמיד דרוכים וקשובים, כדי לדעת מה קורה ומתי והלחץ השלילי הזה, לעיתים משרה אווירה לא נעימה כבר על התחלת המסע אל לא נודע. בהחלט יש מקום לכל התלונות הללו, שכן תכננו את חופשתנו בהתאם לאותם זמני טיסות שידענו עליהם, כל עיכוב, נוגס בזמן החופשה וזה בהחלט מפריע ומעצבן. אבל ברגע שכך רגלינו דורכת על אדמת הארץ האחרת, בצאתנו משדה התעופה שם, רצוי שהמחשבות על העיכוב בזמני טיסות יתנדפו להם ולא ישרו אווירה שלילית, כדי שנוכל למצות בצורה הטובה ביותר את חופשתנו, בזמן המוקצב שיש לנו.

ברגע שיצאנו את שדה התעופה בידענו, המשמעויות של זמני טיסות מתנתקות מהעיכוב התמידי בהם ומקבלות, אובייקטיבית, תפקיד חיובי בחופשתנו – תפקיד התחימה בפעילויות האפשריות שלנו. אם נסתכל על זה כך, נוכל להשאיר את הכעסים על עיכוב זמני טיסות מאחורינו, בשדה התעופה, ולהפנים שהמסע עוד לפנינו, והוא קצוב בזמן, אז נשתמש בידע שיש לנו, על הקבוע היחיד שקיים בחיינו והוא זמני טיסותינו חזרה ארצה, וננצל את הזמן עד אליו, עד תום.

זמני טיסות חזרה אחרצה מאפשרים לנו לזכור תמיד את הקונטרסט בין הקיום שלנו בחופשה, על כל מרכיביה, לבין זה בחיים האמיתיים שמחכים לנו בארץ, ומסומלים על ידי זמני טיסות היות והם למעשה מסיימים את החופשה שלנו. הקונטרסט הזה מזכיר לנו כמה עלינו ליהנות ולמצות את הזמן החופשי שלנו כמו שצריך וכאן גדולתו.