נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיסות לאיטליה, להפסיק לדמיין ולהתחיל לחוות

טיסות לאיטליה, להפסיק לדמיין ולהתחיל לחוות טיסות לאיטליה חושפות אותנו לחוויה תרבותית, כמו גם קולינארית, מדהימה, שקשה להאמין שניתן לחיות


הדס
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות לאיטליה

 

טיסות לאיטליה, להפסיק לדמיין ולהתחיל לחוות

טיסות לאיטליה חושפות אותנו לחוויה תרבותית, כמו גם קולינארית, מדהימה, שקשה להאמין שניתן לחיות חיים שלמים מבלי לחוות אותה לפחות פעם אחת, שלא לדבר על טיסות לאיטליה שוב ושוב, לאורך השנים, רק כדי לטעום פעם נוספת, ועוד פעם, את האווירה האיטלקית הטהורה והמרגיעה. יש משהו מאוד מושך בתרבות האיטלקית, שהיא חמה, מחבקת ואוהבת, ובו בזמן חמומת מוח ועצבנית, כולה מלאת אמוציות ורגשות מתפרצים בלי מחסומים לרוב. מאוד דומה למצב בישראל, אם חושבים על זה, רק שהנוף והטבע מרהיב ועשיר פי כמה. טיסות לאיטליה מביאות אותנו למקום בו סגנון החיים וצורת ההתנהלות של האנשים דומה לשלנו במידת מה, וכך אנו לא מרגישים כל כך שונים, בהיותנו תיירים. זאת בניגוד למצב כשלא מדובר בטיסות לאיטליה אלא לתרבות מרוחקת וזרה לנו, ואנו מוצאים עצמנו בוהים בהשתאות מהצד, על סגנון חיים שונה מהותית משלנו, כאילו היו אלה חייזרים לפנינו, או שאנחנו הם החייזרים בעולמם.

בגלל הנוחות הבסיסית הזו, שאנו חשים בטיסות לאיטליה, כשאנו מוקפים דוברי איטלקית חמימים וחמומים בו זמנית, אנחנו יכולים להתפנות מלהתרכז בבחינת החומר האנושי ולעבור לשלל הדברים האחרים שניתן לגלות, להכיר ולחוות בטיסות לאיטליה. יש טבע יפיפה בשפע, נקודת מבט אחרת על הים התיכון, מזו שאנו רגילים אליה, ובניינים היסטוריים, מעוצבים בחן רב עם הרבה תשומת לב לפרטים. פרט לכך טיסות לאיטליה יכולות לחשוף אותנו לעולם האומנותי העשיר, במתבטא לא רק במבנים אלא גם ביצירות מהמפורסמות בתולדות האומנות. מעבר לזה, איך אפשר לדבר על טיסות לאיטליה, מבלי להתייחס לפן הקולינרי שכבר הופך טיסות לאיטליה לכדאיות במיוחד. הרי מדובר במרכז העולמי שבו פותחו סוגים שונים של מאכלים שסחפו את העולם בטעמים שלהם – דוגמת פסטה ופיצה.

חייבים, מתישהו בחיים לרכוש טיסות לאיטליה, ולו רק כדי לומר שעשינו זאת, שטעמנו את טעם הפיצה או הספגטי, או גם וגם, במקום היוולדם, איטליה. יכול להיות שנתאכזב מהטעם, הרי הם מכינים פיצה שונה שם מאשר זו הסטנדרטית בישראל, אבל זה לא מה שחשוב, מה שחשוב זה שטעמנו יחד עם הפיצה, קצת מההיסטוריה הקולינארית העולמית וזה מרגש לכשעצמו.

אם כן, לטיסות לאיטליה יש שלל סיבות, הרבה יותר מאלו שמניתי לעיל, וזה בגלל שיש כל כך הרבה לראות ולחקור שם. אז אפשר לשבת בבית ולחלום על טיסות לאיטליה, לתכנן בפרוטרוט מה היינו עושים אילו הייתה כף רגלינו דורכת בנקודה הזו והזו, על אדמת איטליה, או שאפשר לקח את עצמנו בידיים, להזמין טיסות לאיטליה, ולהפוך את החלום למציאות – להרגיש את המדינה הזו, על ההרפתקאות והחוויות הרבות שהיא מבטיחה לספק, ולא רק לדמיין את זה. טיסות לאיטליה אינן יקרות במיוחד, ביחס למדינות אירופאיות אחרות, וכדאיות במיוחד, אם מסתכלים על התמורה לכסף מבחינת מה שטיסות לאיטליה מכניסות לחיינו.