נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיסות שכר, כדי לחוות עולם ומלואו, בזול

טיסות שכר, כדי לחוות עולם ומלואו, בזול טיסות שכר הן הדרך הכי נוחה לחסוך בכסף ובו בזמן ליהנות מהרפתקאות וחוויות שניתן לחוות אותן רק בחו'ל


הדס
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות שכר

 

טיסות שכר, כדי לחוות עולם ומלואו, בזול

טיסות שכר הן הדרך הכי נוחה לחסוך בכסף ובו בזמן ליהנות מהרפתקאות וחוויות שניתן לחוות אותן רק בחו"ל. עד כמה שהיינו רוצים להאמין שהחיים הפשוטים והרגילים שלנו הנם עולם ומלואו, אבל הערך המוסף של גיחות לחו"ל, דרך טיסות שכר, בין השאר, גבוה מאוד ומוסיף הרבה לשמחת החיים, איכות החיים של כל אדם ואדם. אם מתמקדים בטיסות שכר, הרי שלא רק שכל אדם יכול ליהנות בחו"ל, אלא האופציה פתוחה עבור רבים, גם אלו שבמקרים אחרים, שלא הייתה קיימת האופציה של טיסות שכר, לא היו יכולים להרשות לעצמם את דבר המותרות הזו, של לחוות את העולם הגדול ולא רק את ד' אמותיהם.

טיסות שכר למעשה משדרגות את המושג 'עולם ומלואו', עבור אנשים שלא היו יכולים בדרך אחרת להכיר ולחוש משהו שהוא לא בסביבתם הישירה וזה בגלל העלות הנמוכה של טיסות שכר. הן, טיסות שכר, הפתרון לצורך שקיים בכולנו להכיר משהו שהוא מעבר לחיינו הבסיסיים, צורך שאצל אלו שלא יכולים להרשות לעצמם, נחשב כבלתי ניתן לסיפוק ולכן לרוב מודחק. חו"ל, כמו כל סוגי החופשות, מספק את הצורך הבסיסי במנוחה, אשר כל אחד ואחד מאיתנו צריך בשביל קיום בריא.

הניתוק מהחיים, אותו חווים כאשר טסים לעולם אחר, לארץ אחרת, חשוב כדי שאנשים לא יעבדו עצמם למוות, כי איכות חיים ושמחת חיים מכומתים לא מהתחשבות רק בהישגים וכמות עבודה, אלא גם בשלווה והמנוחה והדברים שאנו עושים עבור עצמנו, לשיפור ההרגשה שלנו, וטיסות שכר מאפשרות ליותר אנשים ליהנות מהאופציה של חו"ל כמקור שלווה ומנוחה וכאן חשיבותן.

טיסות שכר יותר זולות מהותית מהמקבילות שלהן, ולכן מאפשרות לרבים וטובים את הרחבת האופקים וההכרה של משהו שונה ממי שהם ומה שהם הכירו עד כה בחייהם. טיסות שכר קיימות אך ורק לספק תחליף זול לטיסות הרגילות והקיום שלהם מאפשר לאלה שלא היו מסוגלים בצורה אחרת, את המותרות של ביקור באתרים היסטוריים ומפורסמים, וסתם סיור במקומות עם נוף וטבע שהעין שלהם לא נחה עליהם, ובלי האפשרות של טיסות שכר, לא הייתה יכולה לנוח עליהם לעולם, בהינתן המצב הכלכלי הקיים.

כולנו יודעים שיש בחיים דברים הרבה יותר חשובים להוציא עליהם את הכסף מאשר המותרות הזו של טיסה לחו"ל, כולנו יודעים שהמחויבויות היומיומיות, והעלויות שלהן, הן המקום המרכזי אליו צריך הכסף שנכנס הביתה, לזרום. אבל החשיבות של מנוחה, מרכזית גם היא, ואם יש אפשרות זולה ונוחה, כמו טיסות שכר, אשר מאפשרת גם לאלו אשר בימים כתיקונם סוחבים על גביהם מעמסות כבדים של אחריות ומחויבות כספית, הרי זה מבורך שינצלו אותה לשם מנוחה, מבלי שזה יפגע בצורה קשה בכיס הביתי.