נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
נופש ברגע האחרון, התועלת האפשרית גבוהה מהעלות האפשרית

נופש ברגע האחרון, התועלת האפשרית גבוהה מהעלות האפשרית נופש ברגע האחרון לא מתאים לכולם. יש אנשים, כאלה עם נפש רגישה שלא מסוגלים להתמודד ע


הדס
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית נופש ברגע האחרון

 

נופש ברגע האחרון, התועלת האפשרית גבוהה מהעלות האפשרית

נופש ברגע האחרון לא מתאים לכולם. יש אנשים, כאלה עם נפש רגישה שלא מסוגלים להתמודד עם הלחץ ואז להזמין נופש ברגע האחרון. כולנו יודעים שזה לבטח יהיה זול יותר, אבל רובנו לא מסוגלים להתמודד עם ההמתנה. נופש ברגע האחרון, כאשר אנחנו בונים על נופש זה זמן רב ובמידה ולא נצליח להשיג אותו נתאכזב עד מאוד, הוא אולי לא הכיוון הכדאי ביותר. זאת למרות שיש הצעות טובות מאוד תמיד לאפשרויות שונות לנופש ברגע האחרון. אבל כאשר אנחנו שמים על היציאה לחופשה בזמן מסוים חשיבות רבה, כי יש לנו מחויבויות ואם לא נצא בזמן הזה, לא נצא בכלל, נופש ברגע האחרון מרגיש כמו סיכון גדול מדי.

יש כמובן גם אנשים שנמצאים במצב שתואר לעיל וחיים על הזמנת נופש ברגע האחרון, זה בגלל שכיום הזמינות היא גבוהה ותוכלו למצוא יעדים רבים במחירים נוחים במיוחד. אבל גם עבור אלו שנופש ברגע האחרון מלחיץ אותם, ייתכן שעדיף להם לחשוב בשנית ולהסתכל על אופציית הנופש ברגע האחרון מזווית קצת אחרת. גם אם אתה מרגיש שלחכות ולהזמין נופש ברגע האחרון יכול להותיר אותך ללא אפשרויות, כי רבים כבר מיהרו לקטוף אותן לפנייך, ואז ימיי החופשה שלך ייזלו בין ידייך, גם אז מדובר באופציה טובה. נופש ברגע האחרון, יחד עם הלחצים שאולי לא ייוותרו מקומות ליעדים המבוקשים, מאפשר לך לחסוך בכסף רב בשל המבצעים הרבים בנופש ברגע האחרון טומן בחובו.

לפעמים עדיף לקחת סיכון כי התוצאה החיובית היא טובה מאוד - חסכון בכסף בעקבות הזמנת נופש ברגע האחרון, בעוד הפסד האפשרי הוא לא כל כך נוראי, בגלל שבמקרה הכי גרוע, לא תצליח למצוא נופש ברגע האחרון לזמן המיידי, עדיין תוכל לבלות זמן איכות עם המשפחה. בגלל שכמות ההצעות לנופש ברגע האחרון הן כה רבות, הסיכויים שתגיע למצב של הפסד חופשה הוא נמוך מאוד. צריך רק לדעת היכן לחפש. נופש ברגע האחרון, הוא הפתרון עבור אלו שלא מרוויחים הרבה ויודעים שגם להם מגיעה חופשה, כמו גם לאנשים שמבינים את יחסי התועלת – עלות שקיימים במקרה זה, כאשר התועלת מהזמנת נופש ברגע האחרון, עולה בכמה רמות מעל העלות של הזמנת נופש ברגע האחרון, מבחינת סיכוי לאי הצלחת המהלך.

כולנו צריכים חופש מהעבודה ומהחיים בכלל. קשה לעבור שגרה תמידית מבלי למצוא אפיק להתפרקות, נופש ברגע האחרון הוא אפיק נוח וזול להתפרקות. הוא לא עולה הרבה, לא לוקח יותר מדי מזמנך על תכנונים, מפני שהם כולם מתרכזים, כמו נופש ברגע האחרון, ברגע האחרון, ונותן לך כל כך הרבה מבחינת שלווה ונחת היות ומדובר בחופשה, ולכן הוא כה כדאי.