נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
הפלגה - הנאה אמיתית

הפלגה הפלגה עשויה להיות אחת החוויות היותר מהנות שתעשו בחיים שלכם. הפלגה זו בהחלט הנאה. התנועה הבלתי פוסקת ההרמונית של הספינה על פני המים


הראל
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית הפלגה

 

הפלגה

הפלגה עשויה להיות אחת החוויות היותר מהנות שתעשו בחיים שלכם. הפלגה זו בהחלט הנאה. התנועה הבלתי פוסקת ההרמונית של הספינה על פני המים, המים הכחולים עמוקים שסובבים אותנו עד האופק, השמיים הכחולים בהירים והאוויר הצח וקולות העופות שעפים מסביב, כולם יוצרים חוויה שהרבה מאיתנו חורטים בליבם.

הפלגה היא חוויה מרתקת, וגם לאנשים שהנוף פחות מעניין אותם היא מאפשרת לנו להכיר מקומות חדשים ומרתקים שאחרת לא היינו יכולים להגיע אליהם (איים למיניהם, הפלגה לאורך נהרות סבוכים שמטוס לא יכול להגיע אליהם וכו') והאטרקציות שהספינות מציעות גם הן אמצעי בידור לאותם אנשים שמחפשים תמיד אחר מה לעשות. אלא אם כן יש לכם מחלת ים (ואתם צריכים לנסות כדי לדעת האם יש לכם או לא) אתם עשויים לקבל את אחת החוויות היותר מרתקות בחיים שלכם.

אז למי מתאימות הפלגות? הפלגות מתאימות לכולם חוץ מאלה שיש להם מחלת ים ואנשים שעשויים להיות במצב פיזי לא טוב. הפלגות מתאימות כנופש משפחתי, נופש לרווקים או בני זוג ולאנשים שרוצים לטייל ולהכיר את העולם. הפלגות הן דרך מצוינת להכיר אנשים, מקומות ותרבויות שונות משלנו ולאפשר לנו להרחיב את האופקים שלנו ע"י הכרות של דברים שמעולם לא ראינו.

הפלגות מתאימות לאלה שרוצים מנוחה מחיי היום יום שלהם, לאלה שרוצים לטייל ולאלה שהעמיסו על עצמם כל כך הרבה עד שהגוף שלהם זעק למנוחה והם סוף סוף הקשיבו לו ולקחו חופשה. זה לא נדיר בימינו לראות אנשים שמתאמצים מעבר לגבול היכולת שלהם- המרדף אחר יעדים לא הגיוניים הפך להיות משהו שהרבה אנשים עושים- הם מתאמצים, נלחצים ונעשים מתוחים כדי להגיע ליעד לא הגיוני ונעשים עוד יותר מתוחים אם הם לא מגיעים אליו. המצב הזה יוצר, בסופו של דבר, גוף חלש, מתוח ומאומץ שרק מבקש קצת מנוחה.
בעוד רוב האנשים לא מקשיבים לגוף שלהם, חלקם לפחות לוקחים את הזמן בצורה מרוכזת בשנה לקחת חופשה (מה קוראים אותו ימי הבראה, במקומות עבודה מסוימים).

המנוחה המרוכזת הזאת נותנת לגוף פסק זמן מהפעילויות של היום יום ומאפשרת לו להירגע ולהרפות מכל המתחים והמאמצים שהוא צבר. הרפיון הזה מחדש את האנרגיה של הגוף שלנו ומחזיר אותנו רעננים ומלאי אנרגיה. בעוד זה עשוי להיות יותר יעיל להקדיש כל יום פרק זמן מסוים להרפיה, ימים מרוכזים הם הפתרון העדיף על רוב האנשים (בין אם מתוך בחירה או מתוך חוסר מודעות לאפשרות השנייה).

הפלגה מאפשרת לאנשים לקחת את פסק הזמן הזה ולשהות בסביבה מפנקת תוך כדי התחברות מחודשת לטבע ולמקומות חדשים. הפלגה מאפשרת לאנשים לשכוח מכל הדאגות ולהרפות מכל המתחים שיש להם במשך היום יום ואולי להתחבר מחדש לגוף שלהם ולאפשר לו את המנוחה שהוא זקוק לה כל כך.