נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיולים בארץ

טיולים בארץ טיולים בארץ הם אפשרות נהדרת לכל מי שרוצה להכיר את ארץ ישראל ולחות אותה על כל בוריה. ארץ ישראל, על אף שהיא מקום קטן, היא מקו


הראל
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיולים בארץ

 

טיולים בארץ 

טיולים בארץ הם אפשרות נהדרת לכל מי שרוצה להכיר את ארץ ישראל ולחות אותה על כל בוריה. ארץ ישראל, על אף שהיא מקום קטן, היא מקום שמכיל בתוכו המון תרבויות, מנהגים, אנשים שונים ואקלים שונים. היא מקום מפגש של יבשות, מכילה בתוכה אקלים שונים כמו גם נופים שונים ותנאי טבע שונים, צמחים רבים יחסית למידותיה והציפורים שנודדות מעליה במספרים יחסית עצומים לשאר העולם (אומנם לאו דווקא היחס הכי גדול אבל בין הגדולים).

ארץ ישראל היא מקום מפגש של 3 הדתות מבין הכי גדולות בעולם (3 דתות לפחות, ז"א)- היא מהווה מקום קדוש לאסלאם ליהדות ולנצרות (ואולי לעוד דתות שאני לא מודע אליהן) ומבחינת קדושה ותרבות של כל אחת מהדתות האלו ארץ ישראל הופכת להיות מקום מרתק (או מסוכן, תלוי אם הדתות הופכות להיות פנאטיות או לא, וזה כולל אותנו). טיולים בארץ מאפשרים לנו להכיר את כל מה שאפשר לחוות בארץ ישראל- יהיו אלה נופים שונים, החל נוף הרים, אגמים ונהרות, מדבריות, שלג וחמסין, תרבויות שונות- תרבויות של בדואים ושינה במאהל, תרבויות המזרח ותרבויות אשכנז, פלסטינאים והתרבות של הנזירים הנוצרים שחיים במנזרים בנדר של שתיקה (למשל במנזר לטרון).

החוויות שאפשר לאסוף מארץ ישראל לבדה מספיקה לחיים שלמים לכל מי שרוצה להכיר את המקום שבו אנחנו חיים- מגוון המקומות שאפשר להגיע אליה ומגוון המקומות שאפשר לחוות, בין אם אלה נופים או אטרקציות שונות שיש לנו להכיר ולחות ולנצור בליבנו הוא גדול, ואפילו שארץ ישראל היא קטנה היא מכילה בתוכה המון היסטוריה והמון ידע והמון מקומות יפהפיים שלא היו מביישים אף ארץ אחרת ככל הנראה וזה אכן אולי מה שהופך אותה למקום שאליו מגיעים תיירים רבים כדי לחוות ולהנות מכל מה שיש לארץ ישראל להציע.

טיולים בארץ עשויים להיות מעניינים לכל מי שרוצה להכיר את ארץ ישראל ולחוות אותה, בין אם זה מתוך רצון לחופשה אחרי ימים ארוכים של עבודה או אפילו רעיון לחגיגת יום הולדת לבן זוג או בגלל שאנחנו אוהבים את הטבע ורוצים להכיר ולחוות כמה שיותר מהמקום שאנחנו חיים בו. טיולים בארץ, מכיוון שהם נמצאים במקום שבו אנחנו חיים, הם בד"כ במחירים שווים לכל נפש ועם קצת תושייה יכולים לעלות גרושים שחוקים (אם אין לאנשים בעיה לישון בטבע ויודעים לבשל על גזיה יכולה להיות להם חוויה נפלאה בטבע בחניונים שבהם אפשר לעצור וללון אחרי טיולים רגליים בטראקים של ארץ ישראל).

טיולים בארץ מיועדים לשכבות אוכלוסיות ממבוגרים לצעירים, מקבוצה של חברים עד לטיולים של משפחות. טיולים בארץ מתאפשרים במגוון מקומות ובמגוון צורות- הליכה רגלית, נסיעה או אפילו טיסה קצרה מעל שמי הארץ. טיולים בארץ הם חוויה לכל מי שרוצה להכיר את ארץ ישראל והמקומות הנפלאים שהיא עשויה להציע לכל אחד ואחד מאיתנו ובמחירים שווים לכל נפש.