נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מאמר בנושא טיסה

טיסה טיסה יכולה להיות אח החוויות המהנות יותר שאפשר לחוות בחיים. מעבר מטיסה עצמה שהיא הנאה וחוויה בפני עצמה, טיסה מאפשרת לנו להגיע ממקו

הראל
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסה

 

טיסה  

טיסה יכולה להיות אח החוויות המהנות יותר שאפשר לחוות בחיים. מעבר מטיסה עצמה שהיא הנאה וחוויה בפני עצמה, טיסה מאפשרת לנו להגיע ממקום למקום בצורה ובמהירות שאחרת לא הייתה לנו אפשרות.  בעוד בעבר אנשים היו צריכים להתנייד דרך רכבות, אוניות או אפילו דרך מכוניות, כרכרות או גמלים, בימינו יש את האפשרות של טיסה- טיסה מאפשרת לנו להגיע למקומות שאחרת היה לוקח לנו הרבה זמן להגיע אליהם או היה בלתי אפשרי כמעט בשבילנו להגיע אליהם ולעשות זאת תוך כמה שעות ספורות בלבד.

בעוד יש אנשים מסוימים שנהנים יותר מהדרך מאשר היעד שאליהם הם רוצים להגיע, בין אם זה מכיוון שהדרך היא היעד או שהיעד לא יותר חשוב לא מהדרך אליה, ואלה בוחרים לנסוע ברכבות או על אופנוע (דוגמת צ'ה גווארה) או אפילו לעשות טיולי אופניים בין ארצות או אפילו בין יבשות, ישנם אנשים שאו שאינם רוצים (מכיוון שזה לא מעניין אותם) או שאינם יכולים (בין אם מבחינת זמן או מחויבות שיש להם כלפי דברים אחרים)- עברו אנשים כאלה טיסה עשויה להיות פתרון טוב כדי בכל זאת לחוות כמה שיותר ממה שיש לעולם הזה להציע לנו- להכיר תרבויות חדשות, להכיר אנשים חדשים, מקומות חדשים, אתרים היסטוריים כמו גם ארכיטקטורה מודרנית, מוזיאונים ואמנות שלא היה אפשר לראות בשום מקום בעולם (חוץ, אולי , מדרך האינטרנט וזה לא נחשב)

טיסה היא חוויה בפני עצמה- מעבר לכך שהיא מאפשרת לנו להגיע כמעט לכל מקום בעולם ובכך מאפשרת לנו להכיר את כל המקומות הנפלאים שיש בעולם הזה היא גם חוויה בפני עצמה- ההמתנה בדיוטי פרי (שזו בהחלט חוויה), ההמראה שמכווצת את הבטן והטיסה עצמה- השהות בכורסא והנוף שנשקף מהחלון, ההתרגשות להגיע למקום חדש ולא מוכר (או מוכר אבל עדיין רחוק מאיפה שאנחנו בד"כ נמצאים) כולם הופכים את החוויה של טיסה לחוויה מרגשת כל פעם מחדש (או לפחות עשוי להפוך אותה לחוויה שכזאת).

טיסה היא דרך נוחה וקלה לכולנו להגיע אל מקומות שלא הכרנו או מקומות שביקרנו בהם ורוצים לחזור אליהם. תהיה זו ארץ מולדת שלנו או של אבותינו, ארץ שבה קנינו בית נופש בכפר או ארץ חדשה שאנחנו רוצים להכיר ולחוות אותה כדי להכיר כמה שיותר את העולם שבו אנחנו חיים, טיסה היא אפשרות נהדרת להגיע לכל מקום תוך פרק זמן קצר יחסית ולחוות את המקומות האלה. טיסה היא טובה במיוחד לאלה מאיתנו שאין להם את הזמן או הרצון לחוות את הדרך כולה ורוצים להגיע אל היעד ולחוות אותו. בעוד לדרך יש את היתרונות שלה היא אורכת זמן שלא לכל אחד מאיתנו, עקב אחראיות ומחויבות, יש.