נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיסות לאוסטרליה - להכיר ארצות חדשות

טיסות לאוסטרליה טיסות לאוסטרליה הן אפשרות טובה לכל מי שרוצה לחקור ולהכיר ארצות חדשות ביבשת חדשה ולקבל הזדמנות להכיר את היבשת הזאת שעל א


הראל
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות לאוסטרליה

 

טיסות לאוסטרליה 

טיסות לאוסטרליה הן אפשרות טובה לכל מי שרוצה לחקור ולהכיר ארצות חדשות ביבשת חדשה ולקבל הזדמנות להכיר את היבשת הזאת שעל אף גודלה סביר להניח שהיא פחות מועדפת על ישראלים לחופשה פשוט בגלל הגישה אליה שקשה יחסית לשאר היבשות.

ארץ ישראל היא צומת בין 3 יבשות גדולות- אפריקה, אירופה ואסיה. הצומת הזאת מאפשרת לנו להגיע כמעט לכל מקום בעולם בנוחות יחסית. ביחד עם היחסים שיש לנו עם ארה"ב והגישה שיש לנו לשם אנחנו יכולים להגיע כמעט לכל המקומות בעולם בנוחות יחסית. יבשת אחת שאולי יש לה קצת פחות מוניטין משאר היבשות בשבילנו היא אוסטרליה- אוסטרליה, בגלל המרחק היחסי שלה מארץ ישראל, זוכה לפחות תשומת לב כיעד לחופשות וביקורים. בעוד יש הרבה אנשים שדווקא נהנים לבקר באוסטרליה ומאוהבים בה, ככל הנראה הרבה ישראלים לא חושבים על אוסטרליה בתור יעד לחופשה.

אז למה טיסות לאוסטרליה? טיסות לאוסטרליה מאפשרות לנו להכיר בכל זאת יבשת חדשה ומקומות שעוד לא היינו בהם ואולי לא תהיה לנו הזדמנות לבקר בהם אחרת. הם מאפשרים לנו להכיר את האנשים שחיים על היבשת הזאת, ניבים ושפה חדשה כמו גם מסורות ותרבות שונה שעוד לא ראינו ואולי גם לא נראה חוץ משם. אוסטרליה היא ארץ שכשלומדים להכיר אותה עשויים להתאהב בה ולראות את הקסם שהיא עשויה להכיל בתוכה. טיסות לאוסטרליה, על אף שאולי הם לא מבוקשים כמו יעדים אחרים, עשויים להיות חוויה של פעם בחיים ולהכיר לנו יבשת חדשה ומרתקת.

הרבה מאיתנו עובדים במשך מרבית ימות השנה ולא זוכים לחופשות רבות במהלכה. בפעם בשנה שאנחנו מרשים לעצמנו לטוס לאן שהוא יש בפנינו מגוון עצום של אפשרויות לטוס אליהם. בין אם אלה ארצות באירופה, אסיה או אפריקה, טיסה לארה"ב, ביקור בארץ מולדת, טיסה למקומות תיירותיים הומי אדם ומסיבות או ביקור בחיק הטבע היפהפה של ארצות מסוימות, האפשרויות רבות ומגוונות.

על אף שהרבה אנשים אינם מכירים את האפשרות הזאת, אוסטרליה בהחלט מציעה כל אחד מהאפשרויות האלה- הערבות של אוסטרליה, הערים ההומות ומבני פאר, גלים ענקיים (לגולשים שבינינו) או מסיבות וחגיגות עד אור הבוקר- אם אתם חושבים שכבר ביקרתם בכל מקום שבו יכולתם לבקר, אוסטרליה עשויה להיות אפשרות חדשה ומפתיעה למקום שאפשר לבלות בו חופשה ואולי בלי שתשימו לב תתאהבו במקום ותרצו לעבור אליו.

טיסות לאוסטרליה מאפשרים לנו להכיר את היבשת הזאת שבד"כ אנחנו לא שמים אליה לב כשאנחנו מחליטים על יעדים לחופשה. עם קצת העזה אולי נגלה שכשעולים על טיסות לאוסטרליה לא רוצים לחזור אף פעם חזרה.