נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מהן טיסות סדירות

טיסות סדירות טיסות סדירות הן טיסות ליעדים קבועים שיוצאים כל פרק זמן קבוע על ידי חברות התעופה. מה היתרון של טיסות סדירות ומה הן בעצם? ט


הראל
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות סדירות

 

טיסות סדירות

טיסות סדירות הן טיסות ליעדים קבועים שיוצאים כל פרק זמן קבוע על ידי חברות התעופה.

מה היתרון של טיסות סדירות ומה הן בעצם?
טיסות סדירות כשמן כן הן- טיסות שמבוצעות בצורה סדירה. תהיה זו טיסה כל יום, כל שבוע או כל חודש, טיסות סדירות מבטיחות איזו שהיא סדירות ולכן מבטיחות גם איזה שהוא סדר לכל מי שרוצה לתכנן חופשה מראש. בעוד טיסות שכר הן בד"כ מענה על צורך וביקוש שקורה לפי עונה, טיסות סדירות מבטיחות לנו נסיעה לחול בכל ימות השנה (לפי הזמנים שבהם יוצאות טיסות סדירות), יהיה זה מטוס ריק או מלא, בזמנים של עומס או בזמנים רגועים.  מהבחינה הזאת טיסות סדירות מבטיחות לנו את הקיום של הטיסה למרות שאולי אין ביקוש רב לטיסה הזאת ולמרות שאולי הטיסה הזאת תצא כמעט ריקה.

טיסות סדירות הן נכס- הן כמו קווים סדירים של אוטובוס שיוצאים בשעה מסוימת ממקום מסוים למקום אחר. מהבחינה הזאת טיסות סדירות מאפשרות לנו לתכנן טיול מבעוד מועד כמו גם לעלות על טיסות בצורה ספונטאנית. כמו שאנחנו יכולים להחליט בין רגע לנסוע לאילת ולדעת מתי האוטובוס יוצא (בין אם אנחנו בודקים באינטרנט או פשוט זוכרים מהעבר) אנחנו יכולים לסמוך על זה שיהיו נסיעות בשעות קבועות ובימים קבועים, לפי מה שכתוב. זה לא משנה אם האוטובוס יהיה ריק לחלוטין או מלא עד אפס מקום, אנחנו יודעים שהוא בכל מקרה יצא (להוציא תופעות חריגות).

באותה מידה טיסות סדירות מבטיחות לנו יציאה ליעדים מסוימים לא משנה המצב של המטוס וכמות הנוסעים שעולה עליו. מהבחינה הזאת חברות התעופה עשויות אפילו להפסיד על טיסה מסוימת (כמובן שהן מרוויחות על אחרות, אז לא להרגיש אשמים) רק כדי לשמור על הסדירות של הטיסה, ומהבחינה הזאת הם מחויבים אליה- טיסות סדירות הם מחויבות. מחויבות של חברות התעופה לקיים את הטיסה הזאת לא משנה מה.

הרבה מאיתנו עובדים במשך מרבית ימות השנה. זה אומר, בעיקר, שאין לנו את הגמישות לשחק עם הזמן שלנו ולצאת לחופשה מתי שאנחנו רוצים. כשכן יש לנו את ההזדמנות לצאת לחופשה אנחנו בד"כ מעדיפים לתכנן אותה מראש- להזמין כרטיסי טיסה, להזמין מקום בבתי מלון ושאר דברים שאולי נצטרך לטפל בהם לפני שאנחנו נוסעים. מהבחינה הזאת אנחנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכשאנחנו מזמינים מבעוד מועד כרטיסי טיסה ליעד מסוים בטיסה סדירה היא תצא ותאפשר לנו לצאת אל החופשה הרצויה שלנו עם חיוך על הפנים ולחזור רעננים.

טיסות סדירות מאפשרות לאנשים לתכנן את הנסיעות שלהם מראש כמו גם שהיא מאפשרת להם להיות ספונטאניים ולהחליט בין רגע שהם רוצים לצאת ליעד מסוים לכמות מסוימת של זמן (עבור אלה שהחיים מרשים להם את זה).