נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיסות רגע אחרון

טיסות רגע אחרון טיסות רגע אחרון הן ברכה לכל אלה מאיתנו שמוכנים לקחת את הסיכון כדי אולי לעלות על טיסה במחירים הרבה יותר נוחים וזולים ממה


הראל
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות רגע אחרון

 

טיסות רגע אחרון

טיסות רגע אחרון הן ברכה לכל אלה מאיתנו שמוכנים לקחת את הסיכון כדי אולי לעלות על טיסה במחירים הרבה יותר נוחים וזולים ממה שהיינו משלמים אחרת.

עבור אנשים ספונטאניים או אנשים שאוהבים לקחת סיכונים והימורים טיסות רגע אחרון הן ברכה, אבל לא רק בשבילם. עבור אנשים ספונטניים האפשרות להחליט שהם רוצים לטוס לאיזה שהוא יעד בעולם, יהיה היעד אשר יהיה, טיסות רגע אחרון הן ברכה- הן מאפשרות להם לבחור מבין כל ההיצע שיש את היעד הכי רצוי להם ופשוט לעלות על הטיסה בהחלטה של כמה ימים או אפילו כמה שעות במחירים שעשויים להיות ממש מצחיקים לעומת המחיר הרגיל של הטיסה. עבור אנשים שאוהבים לקחת סיכונים אולי זה יהיה סיכון שהם יפסידו בו אבל טיסות רגע אחרון מאפשרות להם להנות מהאפשרות של כרטיס טיסה מוזל עבור היעדים הרצויים להם.

אז מה זה טיסות רגע אחרון ואיך הן פועלות?
טיסות רגע אחרון כשמן כן הן- טיסות של רגע אחרון. זה אומר שמטוסים של נוסעים שאינם מלאים מציעים את המושבים שלהם לאנשים במחירים הרבה יותר נמוכים. הרעיון הוא פשוט- אומנם חברת התעופה לא תרוויח כמו שהיא רצתה אבל היא עדיין תרוויח משהו, או לפחות לא תפסיד (למרות שסביר להניח שהיא לא תפסיד, אלא אם המטוס ריק לגמרי). טיסות רגע אחרון מאפשרות רווח ל-2 הצדדים- מצד אחד ללקוחות שמרוויחים טיסות במחירים מוזלים ואולי אפילו נמוכים מאוד ולחברת התעופה שזוכה בעוד בנאדם שמשלם עבור הטיסה ומכסה את המשכורות של הטייסים והעלויות האחרות.

עבור אנשים ספונטאניים טיסות רגע אחרון הן ברכה- הן מאפשרות לאנשים האלה לעלות על טיסות רגע אחרון ולשלם מחיר נמוך על הטיסה. אם זה לא משנה היעד זו בכלל ברכה- טיסות רגע אחרון לעיתים מציעות דילים ממש איכותיים שאנשים שעבורם זה לא משנה והם רק רוצים לטוס זה חסכון בהרבה כסף. אומנם אולי זה יעלה להם יותר כשהם באים לשכור חדר בבית מלון אבל מהבחינה של הטיסה זה בהחלט דיל ששווה לקחת.

ישנם אנשים שעבורם טיסות רגע אחרון אינן מתאימות- אנשים שכאלה אוהבים לתכנן מראש את החופשות שלהם, בין אם זה מתוך הכרח (מחויבות לעבודה או לילדים ורק הזדמנות לקחת חופשה פעם בשנה או פעם בכמה חודשים בתאום מראש) או אנשים שאינם אוהבים לקחת את הסיכון שלא תהיה הטיסה אל היעד שהם רוצים או שהמקומות טיסה אינם יהיו במחלקה שהם רוצים לטוס בה. אם מחיר הוא לא עניין, טיסות רגע אחרון עשויות להיות פתרון לא יעיל, אבל אם סיכונים זה הקטע ומחירים נמוכים ככל האפשר זו המטרה, טיסות רגע אחרון בהחלט יכולות להציע כמה מציאות שעשויות לעניין אנשים, בין אם הם רצו לטוס מלכתחילה או לא.