נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
כפר נופש - להנות ממרחבים טבעיים

כפר נופש כפר נופש הוא אפשרות נהדרת לכל מי רוצה לצאת למרחבים הטבעיים של הארץ או בחול ולהנות גם ברמת איכות ושירות נהדרים של המקום בו הוא


הראל
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית כפר נופש

 

כפר נופש  

כפר נופש הוא אפשרות נהדרת לכל מי רוצה לצאת למרחבים הטבעיים של הארץ או בחול ולהנות גם ברמת איכות ושירות נהדרים של המקום בו הוא ישן וגם מהאפשרות טייל בחיק הטבע או אפילו רק להנות מהסביבה הטבעית שיש בתוך כפר נופש.

כפר נופש הוא אפשרות טובה לכל מי שמעדיף את השקט והשלווה- עבור הרבה אנשים החופשה האידיאלית עשויה להיות בחיק הטבע, עם ציפורים מצייצות ואוויר רענן. עם זאת, הרבה אנשים אינם רוצים אם אינם מוכנים (או אינם יכולים) להתפשר על האיכות של המקום בו הם לנים- הם רוצים איכות ורמה גבוהה של שירות גם במקום שבו הם ישנים כדי לחוות את כל הפינוקים מכל העולמות בזמן החופשה שלהם. עבור אנשים כאלה המותרות היא בזמן החופשה פשוט מכיוון שהם לא יכולים לחוות את זה בשום הזדמנות אחרת (מכיוון שהם עובדים כל היום או פשוט כי הם לא בחופשה כל השנה).

הין אם החופשה היא חופשה שנתית ובה אנחנו צריכים לבחור את היעד והמקומות שאנחנו הכי רוצים להיות בהם (בהתחשב במיקום שאנחנו רוצים לבלות בו, האיכות של המקום וכמה כסף אנחנו יכולים ומוכנים להשקיע בעניין). החופשה מורכבת מהרבה דברים- בראש ובראשונה זה התקופה שבה אנחנו יוצאים לחופשה- האם יש לנו זמן מוגבל או שהוא עד שאנחנו מחליטים? האם אנחנו רוצים להשקיע יותר במקום שבו אנחנו ישנים כדי לקבל חוויה איכותית של מקום שינה או שמספיק לנו מקום בסיסי כדי שנוכל להשקיע בפינוקים אחרים שאנחנו רוצים (מסעדות, אטרקציות, אתרי טבע ומוזיאונים).

כפר נופש מציע חוויה מפנקת לכל מי שרוצה לשלב את האיכות והרמה של בתי מלון ביחד עם שהות בטבע. לאלה שרוצים להיות קרובים לאתרים של טבע כי הם רוצים לטייל במהלך החופשה שלהם או שהם פשוט מעדיפים את הרוח הנעימה והמרעננת על פני ענני הפיח שעשויים להיות בקרבת בתי מלון.

כפר נופש הפך להיות טרנד- האנשים שנוסעים לחופשות כבר לא מחפשים בהכרח רק את האיכות והרמה של בתי המלון אלא משהו נוסף- הם באים כדי להנות אבל גם כדי להירגע ולנוח. בבתי מלון לעיתים זה מתאפשר פשוט בגלל ההמוניות של המקום. לעומת זאת- כפר נופש בנוי בד"כ בצורה אינטימית כך שלכל משפחה (או כל קבוצה אחרת של אנשים, תהיה הקבוצה אשר תהיה- חברים, משפחה, זוג אוהבים או שותפים לעבודה) יש יחידת דיוק או צימר משלה. בנוסף לכך השלווה והשקט שיש באופן טבעי בתוך כפר נופש מאפשר שהות מרגיעה ונעימה לאנשים, בנוסף למרחק והאינטימיות שכל קבוצה מקבלת מעצם המרחק בין יחידות הדיור.

באופן כללי מתקבלת הגשה הרבה יותר אינטימית והרבה יותר נעימה ולעיתים את זה מחפשים האנשים שיוצאים לחופשה- הם כבר לא מחפשים המוניות אלא את השקט והשלווה שלהם שבה הם יוכלו לחדש אנרגיה ולהתחדש לקראת חזרה לחיי היום יום או סתם להרשות לעצמם להתפנק מדי פעם לפעם.