נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
כרטיסי טיסה להגיע ממקום למקום

כרטיסי טיסה כרטיסי טיסה הם מה שמאפשר לכל אחד מאיתנו להגיע לכל מקום בעולם בקלות ובנוחות יחסית תוך מספר שעות בודדות. החיים המודרניים מלא


הראל
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית כרטיסי טיסה

 

כרטיסי טיסה  

כרטיסי טיסה הם מה שמאפשר לכל אחד מאיתנו להגיע לכל מקום בעולם בקלות ובנוחות יחסית תוך מספר שעות בודדות. החיים המודרניים מלאים במותרויות ופריבילגיות. האפשרויות רבות ומגוונות והטכנולוגיה יצרה לנו חיים נוחים, מהירים וקלים. בעוד זה לא תמיד לטובה לעיתים זה חוסך לנו הרבה זמן יקר. לאלה מאיתנו שיותר חשוב להם היעד מאשר הדרך אליה, טיסות בהחלט עשויות להיות פתרון טוב כדי להגיע ממקום למקום.

אנחנו חיים בעולם מודרני. מאז המהפכה שיצרה הטיסה ובמיוחד טיסות נוסעים, האפשרות להגיע כמעט לכל מקום בעולם הפכה לזמינה לרוב האנשים (כל אלה שיכולים להרשות לעצמם את המחיר היחסית גבוה הזה, אך בהסתכלות כוללת משתלם בהחלט).  לאלה מאיתנו שיש יצר של סקרנות ורצון להכיר את העולם ולחוות כמה שיותר מקומות ממנו כל עוד אנחנו מספיקים או לאלה מאיתנו שמכירים חברים, משפחה, ילדים או כל דבר אחר שמושך אותנו למקום ספציפי שאליו אנחנו חוזרים כל פעם מחדש. תהיה זו ארץ מולדת או בית בכפר שקנינו לעצמנו בארץ רחוקה ואנחנו יוצאים אליו לנופש כל שנה או כמה חודשים.

טיסות מאפשרות את זה אלה, ופה כרטיסי טיסה הם בעצם השער אל הטיסות האלה- כרטיסי טיסה הם האישור כניסה לתוך העולם של הטיסה שהוא מהנה בפני עצמו. כמו כסף זו פשוט חתיכת נייר שאנחנו קונים אבל בעינינו ובעיניי רבים זו חתיכת נייר ששווה הרבה כסף ומאפשרת לנו לנוע בעולם ולהגיע ממקום למקום. החוויה של הטיסה גם היא מהנה בפני עצמה- ההמראה שמכווצת את הבטן, הכיסאות הנעימים (יחסית) והנוף שנשקף מהחלון (אלא אם אתם יושבים בטור האמצעי).

ואז מגיעים- כרטיסי טיסה הביאו אותנו למחוז חפצנו ואנחנו יכולים לצאת החוצה ולהכיר מקומות חדשים, אנשים חדשים, תרבויות חדשות ואת כל האתרים ההיסטוריים והמודרניים (מגדל בבל ובתי קפה בפריז, שער רומא ופיצריות באיטליה וכו') ומאפשרים לנו לחוות את האותנטיות שיש לכל המקומות האלה להציע לנו ולהזכיר לנו מדי פעם לפעם שאנחנו לא לבד בעולם הזה (למרות שישראלים אולי נוטים לחשוב ככה) ולהגדיל את המודעות שלנו ע"י הכרות של עוד מקומות ועוד חוויות שמתווספות למאגר שלנו והופכים את החיים שלנו להרבה יותר עשירים וצבעוניים.

כרטיסי טיסה הם כרטיס מעבר- הם מאפשרים לנו להגיע לאן שאנחנו רק רוצים בכל זמן נתון (שבו יש טיסות, כמובן) ויוצרים מהעולם הזה כפר גלובאלי אחד גדול שהגישה והנגישות כמעט לכל מקום בתוכו גבוהה מאי פעם. בעוד בעבר היה צריך להפליג, לקחת רכבת או אפילו לנסוע בכרכרה (או על גמלים) עכשיו ניתן פשוט לקנות כרטיסי טיסה ולעלות על הטיסה הישירה הבאה לאן שרק נרצה.