נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
שייט נהרות חוויה בלתי נשכחת

שייט נהרות שייט נהרות מספק חוויה בלתי נשכחת לכל מי שרוצה להכיר נופים חדשים ותרבויות חדשות. שייט נהרות בד'כ מתרחש לאורך נהרות ארוכים. זה


הראל
פורסם: 4/6/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שייט נהרות

 

שייט נהרות

שייט נהרות מספק חוויה בלתי נשכחת לכל מי שרוצה להכיר נופים חדשים ותרבויות חדשות. שייט נהרות בד"כ מתרחש לאורך נהרות ארוכים. זה יכול להיות נהר הנילוס במצריים, לדוגמא, שמכיל לאורכו לא רק נופים מרתקים וחיות אקזוטיות אלא גם תרבויות נשכחות שגורמות לנו להכיר בכך שיש אנשים שאנחנו עשויים לחשוב שהם פרימיטיביים אבל הם עדיין מתקיימים וחיים בכבוד לפי מסורות עתיקות או הרגלים ישנים.

שייט נהרות מיועד לכל מי שרוצה לחוות את העולם בצורה קצת יותר עמוקה. לעומת מלונות וצימרים שייט נהרות נותן לנו הכרות קצת יותר קרובה למה שקורה. הוא מאפשר לנו להיות בתוך הטבע, בתוך המאורעות ובתוך הדבר הזה שנקרא כדור הארץ ונותן לנו את האפשרות להכיר את הסביבה לא דרך תמונות או מחשבים אלא מיד ראשונה (או ליתר דיוק מעין ראשונה). הין אם אלה נופים מרתקים, תרבויות אבודות (או לא מוכרות) או חיות שאנחנו רואים בפעם הראשונה, האוויר הצלול, המים והצמחייה כולם הופכים את החוויה הזאת לחוויה שעשויה להיות בלתי נשכחת עבור כל אחד ואחד.

שייט נהרות מיועד לאנשים סקרנים- אנשים שרוצים להכיר את כדור הארץ קצת יותר מקרוב ולא מפחדים להיות בתוך כל ה"המולה" כדי לחוות את זה. שייט נהרות לוקח אנשים לאורך נהרות ונותן להם אפשרות להכיר את הסביבה דרך השייט. ביחד עם תנועת הגלים זו הופכת להיות חוויה בלתי נשכחת. שייט נהרות מאפשר את ההכרות של האזורים הללו בלי להתפשר על איכות והגיינה- שייט נהרות עדיין מאפשר את המותרות של מיטות, שירותים ומקלחות לכל אלה שלא רגילים במנהגי המקום.

אז למי מתאים שייט נהרות? קודם כל זה מתאים לכל מי שאין לו מחלות ים ולא מפחד להכיר את כדור הארץ קצת יותר מקרוב ובלי הפינוקים שיש בבתי מלון (לפחות לא ברמה שיש בבתי מלון). הוא מתאים למשפחות ולרווקים, צעירים ומבוגרים ביחד (כל עוד הם נשמעים להוראות הבטיחות ומוודאים כשירות גופנית לעלות).

הם מיועדים לאנשים שרוצים לטייל ולהכיר עולם או לאנשים שרוצים לקחת פסק זמן מהעבודה שלהם ולתת לגוף שלהם אפשרות לנוח ולחדש אנרגיה אחרי ימים ארוכים של עבודה, טיפול בענייני הבית ועוד מיני אחראיות שאנשים עשויים לקחת על עצמם במרדף בלתי פוסק אחרי הזמן.

בעוד הרבה אנשים עשויים לקח שייט נהרות לשם הסקרנות, ישנה אפשרות שהרבה אנשים עושים את זה כדי לקחת פסק זמן- לאפשר להם להקדיש קצת זמן איכות לעצמם ולמשפחה שלהם במקום להקדיש את כל תשומת הלב לאחראיות שיש לנו בעבודה או כלפי המדינה. אחרי המרדפים הבלתי פוסקים האלה להספיק אנחנו בד"כ נשארים ללא אנרגיה ומותשים. אנשים שכאלה עשויים לנצל את ההזדמנות הזאת לקחת פסק זמן ולהקדיש לעצמם את הזמן שהם לא הקדישו עד אז.