נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
ספא בצפון - לצאת ולנפוש בצפון

ספא בצפון ספא בצפון הוא אפשרות טובה לכל מי שרוצה לצאת ולנפוש בצפון. הצפון הוא מקום יפהפה. כמו הרבה מקומות בארץ ישראל, הוא מחזיק בתוכו א


הראל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא בצפון

 

ספא בצפון

ספא בצפון הוא אפשרות טובה לכל מי שרוצה לצאת ולנפוש בצפון. הצפון הוא מקום יפהפה. כמו הרבה מקומות בארץ ישראל, הוא מחזיק בתוכו אוצרות בלומים- מידע על ימים שהיו ואינם עוד, תקופות עתיקות של תרבויות שכבר נשכחו מארץ ישראל ומתבטאות בהריסות ובעתיקות שאפשר לטייל ביניהן. טבע פורה ושמיים כחולים, כמו גם הרבה נופים שאי אפשר לראות בטבע העירוני (במיוחד אם גרים באזור גוש דן).

ספא בצפון מיועד למגוון גדול של אנשים- בין אם אתם רוצים לנפוש אחרי הרבה עבודה קשה וצריכים לנוח מההתעסקות הבלתי פוסקת עם כל מה שקשור בה, בין אם אתם רוצים לטייל ולהכיר את ארץ ישראל וכל מה שהיא מכילה בתוכה או שאתם פשוט מעוניינים בחיבור מחדש לטבע אבל גם רוצים את הפינוק והמותרות של בית נופש ובית מלון, ספא בצפון עשוי להיות פתרון טוב- ספא בצפון משלב את המרחבים הירוקים והפוריים של הצפון ביחד עם הפינוק והמותרות של ספא ומאפשר לחדש את הגוף והנפש ובאמת להתענג על החיים- האוויר הצלול, צליל הציפורים ומשב הרוח הנעימים מתחברים ביחד עם הספא המפנק שמרענן את הגוף העייף אחרי שעות עבודה ארוכות או כל דבר שעשוי ליצור מתח בגוף וצריך שחרור שלו.

ארץ ישראל היא מקום מגוון- היא מקום עליה להרבה מטיילים שבאים להכיר את נפלאותיה- נפלאות שאין עוד בעולם מלבדה. הידע שהיא מכילה בתוכה כמו גם התרבויות הנשכחות, התרבות האבודה והאקלים המעניין יוצרים בתוכה מגוון מקומות שהרבה אנשים רוצים לטייל בהם ולהכיר אותם. ארץ ישראל, מהבחינה הזאת, היא מקום שאין עוד כמותו (כמובן שיש מקומות שאין עוד כמותם, גם, וישראל לאו דווקא יותר טובה, אבל בהחלט ייחודית)- ארץ ישראל היא מקום שעל אף שהוא קטן מכיל הרבה מקומות שרצוי לבקר בהם והם תענוג לעין ולנפש.

הצפון הוא אחד המקומות היפים בישראל- האחו הירוק, השמיים הכחולים והאוויר הצלול משלבים בתוכם נופים יפהפיים ועושר טבעי. גם בצפון היו הרבה תרבויות שנשכחו ומכיל הרבה עתיקות שאפשר לטייל בהן. יש בצפון הרבה אטרקציות שמושכות הרבה מטיילים לבוא ומלבדם, כמובן, הנוף עוצר הנשימה. ספא בצפון הוא שילוב של כל האטרקציות שיש בצפון ביחד עם התענוג והפינוק שיש בספא, ואלה יוצרים ביחד שילוב מנצח לכל אלה שלא מוכנים להתפשר (בין אם הם לא יכולים או לא רוצים) על התענוג של בית נופש ואירוח.

ספא בצפון מיוחד לכל אלה שרוצים לצאת לחופשה בצפון, בין אם זה מתוך אהבה לארץ ורצון לטייל ולהכיר אותה או מנוחה מהעבודה או כל סיבה אחרת שעשויה להיות לאנשים, ולא רוצים להתפשר על איכות המקום שבו הם נופשים.