נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
נופש בצפון להנות מהארץ

נופש בצפון נופש בצפון הוא אפשרות טובה לכל מי שרוצה להנות מהמרחבים הפוריים והירוקים של ארץ ישראל ולחוות עוד קצת ממה שיש לארץ ישראל שלנו ל


הראל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית נופש בצפון

 

נופש בצפון

נופש בצפון הוא אפשרות טובה לכל מי שרוצה להנות מהמרחבים הפוריים והירוקים של ארץ ישראל ולחוות עוד קצת ממה שיש לארץ ישראל שלנו להציע. ארץ ישראל שלנו אומנם ארץ קטנה אבל מכילה בתוכה המון מכל טוב- נופים שונים, אתרים היסטוריים כמו גם ארכיטקטורה מודרנית, מוזיאונים ואטרקציות רבות לגדולים וקטנים ביחד. נופש בצפון מאפשר לנו להכיר את החלק הפורה יותר של ארץ ישראל מבחינת צמחיה, ירוק, מים ונופים יפהפיים (כמובן שכבודם של מקומות אחרים בארץ במקומם מונח).

נופש בצפון הוא אפשרות זמינה לכל מי שרוצה לצאת לחופשה ולא להתרחק יותר מדי מהבית, בין אם זה בגלל זמנים קצובים שיש לו להשקיע בעניין, מחסור בכסף או מחסור ברצון או אמצעים. נופש בצפון מאפשר חוויה מענגת ומהנה עדיין בתוך התחומים של ישראל בתוך מקומות יפהפיים מלאי ירוק וצמחיה, אוויר רענן ומשבי רוח נעימים.

על אף שארץ ישראל היא ארץ קטנה מגוון האפשרויות לבלות בה ומגוון המקומות שניתן להכיר בה הוא גדול. החל מבתי אירוח בכל אחד מהקיבוצים שעוד שורדים אי שם עד לאתרי טבע שנשמרים בקנאות, אתרי היסטוריים מרתקים שמספרים על העבר ועל התקופה של לפני שאנחנו היינו או מוזיאונים שאוצרים בתוכם את כל הנפלאות והיופי שיש בארץ, בין אם מודרני או בעבר.

מהבחינה הזאת ארץ ישראל מפוזרת בצורה די שווה לכל אורכה ולמרות הגודל הקטן יחסית שלה יש מספיק מה להכיר ומה לחקור בתוכה. נופש בצפון מאפשר הכרות של חלק אחד מיני רבים של ארץ ישראל תוך כדי התפנקות וחוויה מענגת של נופש. נופש בצפון מאפשר לנו להכיר עוד חלקים של ארץ ישראל בלי להתפשר על איכות המקום שבו אנחנו ישנים ועל הרמה והאיכות של הפינוקים שאנחנו מביאים לעצמנו.

בין אם אנחנו יוצאים לחופשה פעם בשנה או כל כמה חודשים אנחנו בד"כ רוצים להרשות לעצמנו להנות מכל העולמות ולהרשות לעצמנו את כל הדברים שאנחנו רק רוצים, לא משנה אם הם יקרים או לא (כמובן שהכל במידה) ודברים שבד"כ אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. נופש בצפון מאפשר לנו להנות מאחד החלקים היפים של ארץ ישראל ולפנק את עצמנו בחופשה מהנה ומענגת.  היא מאפשר לנו לשכוח מכל הדאגות והטרדות היום יומיות ונותנות לנו את האפשרות להנות, בין אם זה בחיק הטבע בטיול רגלי או עם אופניים (או אפילו עם ג'יפ 4X4) או להנות ממוזיאונים, מסעדות ומסיבות ובילויים.

בין אם אנחנו משפחה שיוצאת לבלות עם כל המשפחה או קבוצה של חברים שיוצאים לבלות במסיבות ולחגוג, בין אם החופשה היא לשם אירוע מיוחד כמו ירח דבש, יום נישואין או כל אירוע אחר או שאנחנו סתם רוצים לצאת ולנפוש קצת אחרי ימים ארוכים של עבודה (או פשוט כי מתחשק לנו), נופש בצפון בהחלט נותן אפשרות טובה לחופשה.