נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מלון הרי אדום

מלון הרי אדום מלון הרי אדום הוא מלון 3 כוכבים באילת ומיועד לכל מי שרוצה להגיע לאילת לגיחה קצרה ולא להשקיע כמות גדולה מדי של כסף אבל כן ל


הראל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מלון הרי אדום

 

מלון הרי אדום

מלון הרי אדום הוא מלון 3 כוכבים באילת ומיועד לכל מי שרוצה להגיע לאילת לגיחה קצרה ולא להשקיע כמות גדולה מדי של כסף אבל כן לקבל איזו שהיא תמורה של בית מלון יחסית ברמה.

אילת הוא מוקד משיכה לתיירים מהארץ ומחו"ל שבאים לנפוש במקום ולהנות מכל האטרקציות והאפשרויות שיש במקום. בתי המלון באילת רבים ומגוונים ומציעים דברים שונים לאנשים שונים שמדמיינים את החופשה שלהם בצורה מסוימת. מלון הרי אדום מספק חווית לינה עבור אלה מאיתנו שחושב שבית המלון הוא מקום לישון בו ולאו דווקא הרבה יותר מזה. הוא מציע אפשרויות בסיסיות של שינה ולינה במחירים שווים לכל נפש ומאפשרים לאלה מאיתנו שאינם מחפשים את ה-5 כוכבים להנות ממלון שנאמר שהוא ברמה טובה, ואפילו טובה מספיק בשביל מלון 3 כוכבים.

בין אם אתם תיירים מחו"ל או ישראלים שרוצים לנפוש קצת באזור השמש הנצחית, אילת, סביר להניח, היא מקום שביקרתם בו לפחות פעם אחת. אילת היא מקום של תיירים- מגוון המלונות, הצימרים, בתי האירוח כמו גם האטרקציות האפשריות ובמיוחד הים הצלול וההרים הגבוהים הפכו את אילת למוקד משיכה תיירותי. לאילת באים בד"כ כדי להנות, בין אם אתם מחפשים אטרקציות או לנפוש, לאכול ולשתות ולהכיר אנשים חדשים, אילת זה בהחלט מקום שאפשר לעשות את זה בו.

כדי להיות באילת, כמובן, כמו בכל חופשה צריך מקום לישון בו. אז ישנם בתי אירוח שמציעים שינה, אבל אלה, אלא אם כן אתם מכירים ומוכנים לקחת את הסיכון, לא ידועים ברמת השירות והאיכות. ישנם כמובן בתי מלון של 5 כוכבים שמספקים את השירות האיכות הכי טוב אבל אלא אם יש לכם את הממון אולי לא תרצו לגשת לשם ולבזבז את כל הכסף שחסכתם רק על בית המלון. מלון הרי אדום מספק איזו שהיא חוויה באמצע- הוא מאפשר לינה בבית מלון עם כל הפינוקים שאפשריים בבית מלון ועם זאת במחיר זול יחסית שמאפשר לכם להנות גם מהדברים האחרים שאילת מציעה.

מלון הרי אדום מכיל בתוכו חדרי שינה, חדר אוכל ובריכה ומאפשר את הפינוקים הבסיסיים שכל אחד עשוי לחפש כשהוא בא לבית מלון. עם זאת, מכיוון שזה מלון של 3 כוכבים הוא מאפשר גם מחיר זול יחסית בתמורה לאיכות ושירות קצת פחות טובים ממלונות של 5 כוכבים. עבור אלה מאיתנו שזה לא מפריע להם (ובעצם למה שזה יפריע? אלא אם איכות זה הקטע שלכם, לאילת באים כדי להנות בחוץ ולא בבית מלון. הבית מלון הוא סה"כ ללינה, בד"כ), מלון הרי אדום בהחלט יכול להיות אפשרות טובה לכל מי שרוצה לנפוש כמה ימים באילת במחירים שווים לכל נפש.