נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מאמר בנושא מלון ספא

מלון ספא מלון ספא מיועד לאנשים שאוהבים פינוקים- אנשים שלא רוצים להתפשר על מה שנחשב בעיניהם כאיכותי ורוצים גם את השילוב המפנק של בתי מלון

הראל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מלון ספא

 

מלון ספא

מלון ספא מיועד לאנשים שאוהבים פינוקים- אנשים שלא רוצים להתפשר על מה שנחשב בעיניהם כאיכותי ורוצים גם את השילוב המפנק של בתי מלון והשירות שניתן בהם וגם את המותרות של ספא כדי להחזיר את האיזון של הגוף והנפש שלהם ולחזור לחיי היום יום רעננים ומלאי מרץ.

אם כבר יוצאים לנופש, עשויים לומר אנשים, לעשות את זה כבר עד הסוף- להתפנק בכל צורה אפשרית ולעשות מה שרוצים. עבור אנשים שונים פינוק משמעותו דברים שונים- עבור חלק זה עשוי להיות לטייל בחיק הטבע ועבור אחרים זו עשויה להיות סאונה ואחריה מסאז' של כל הגוף. עבור אנשים שכאלה מלון ספא עשוי להיות רעיון מוצלח- מלון ספא משלב בתוכו את כל הפינוקים והמותרויות של בתי מלון, כולל השירות וכל מה שמתווסף אליו, ובנוסף יש לו את האפשרות של הספא- הספא שמטעין מחדש את האנרגיה בגוף שלנו ומרענן את כל התאים העייפים שאולי הגענו איתם אל בית המלון.

רוב האנשים חיים בתקופה עמוסה- הם רצים בין מטלה למטלה ואף פעם לא מספיקים שום דבר. הם תמיד במרדף בלתי פוסק אחרי השעון בניסיון להספיק ולהגיע לאן שהוא, כמו גם לדאוג למחויבויות שיש להם כלפי אנשים אחרים, כלפי העבודה וכלפי כל מה שהם בחרו לקחת עליו אחראיות. המצב הזה יוצר עומס ולחץ מיותרים שאנשים צוברים איתם במשך כל יום עד שהוא מגיע לאיזו שהיא מסה קריטית והם מתחילים לפתח מחלות וחולשות. הלחצים והעומסים, אם לא שמים לב אליהם ודואגים לנטרל אותם לפני שהם מתחילים להשפיע, באים עם מחיר- מחיר הבריאות שלנו, היעילות והתפקוד שלנו בחיי היום יום בעבודה, עם הילדים או עם חברים ובסופו של דבר המחיר של האושר שלנו.

מלון ספא מספק עבור אותם אנשים מספק זמן- הם לוקחים את החופשה שלהם כל כמה זמן ונותנים לעצמם לשכוח לחלוטין מכל מה שמעסיק אותם בחיי היום-יום. בצורה הזאת הם נותנים הזדמנות לגוף שלהם להטעין את עצמו מחדש באנרגיה ולאפשר לעצמם להחזיר את השלווה והרוגע אל הגוף שלהם שאיבד אותו במהלך הזמן.

בעוד אנשים מסוימים יעדיפו לעשות את ההרפיה הזאת מדי יום ביומו, כל פעם קצת, בעזרת טכניקות הרפיה כגון יוגה, טאי צ'י וכו', לחלק מהאנשים אין את הזמן או הרצון או היכולת לפעול בצורה הזאת והם רוצים בצורה מרוכזת להרפות את הגוף שלהם ולהחזיר אותו לאיזון. בעוד זה עשוי להיות פחות יעיל מאשר האפשרות הראשונה, זה לפחות יותר טוב מכלום.

מלון ספא מאפשר לאנשים להחזיר את האיזון הזה ע"י מנוחה טוטאלית ופינוק בלתי פוסק להם ולגוף שלהם, ומאפשר לאנשים להזכיר לגוף שלהם שהם דואגים לו ורוצים בשלומו כדי שהוא יוכל, בתורו, להמשיך ולשרת אותם נאמנה בכל הפעילויות שהם רוצים לעשות בחיי היום-יום.