נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מלון ספורט הכול כלול

מלון ספורט מלון ספורט הוא מלון שמשלב בתוכו את כל האפשרויות לעסוק בפעילות גופנית תוך כדי הבילוי וההנאה שיש במלון רגיל. לאנשים שונים יש א


הראל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מלון ספורט

 

מלון ספורט

מלון ספורט הוא מלון שמשלב בתוכו את כל האפשרויות לעסוק בפעילות גופנית תוך כדי הבילוי וההנאה שיש במלון רגיל. לאנשים שונים יש אהבות שונות. חלק מהאנשים אוהבים ועוסקים במוזיקה, חלק באמנות וחלק בפעילות גופנית. התענוג שאפשר לקבל כתוצאה מפעילות גופנית היא גדולה- התענוג הגופני שאנחנו מרגישים לאחר פעילת גופנית מאמצת ואיכותית עשוי להיות גדול והתענוג של ההרפיה שמגיעה לאחר מכן גם היא איכותית לא פחות.

עבור אלה מאיתנו שיש להם שגרת פעילות קבועה או אלה מאיתנו שהאהבה שלהם בחיים זה פעילות גופנית ולא מוכנים לוותר עליה בשום מצב שהוא או מעדיפים לכלול אותה כחלק מהחופשה בתור עוד אטרקציה שאפשר לעבוד איתה, מלון ספורט יכול להיות פתרון מעולה- מלון ספורט מאפשר לנו לשלב בין ההנאה שיש בחופשה בבית מלון עם כל הפינוקים וההטבות והאטרקציות שהוא מציע ובנוסף לשלב פעילות גופנית עם אימון טרמפולינה ולהנות מאפשרויות רבות של ספורט בתוך תחומי בית המלון. בית מלון ספורט מאפשר לנו לשלב בין 2 תחומים שעשויים להיות האהבה שלנו- חופשה וספורט.

בעוד להרבה אנשים אין את הזמן או המרץ או הרצון לעסוק בפעילות גופנית במשך מרבית ימות השנה כמו גם לצאת לחופשה, מכיוון שהם עובדים, מטפלים בילדים או עסוקים במטלות הבית השונות, כשהם סוף-סוף יכולים לצאת לחופשה מהעבודה הם מרשים לעצמם לצאת לחופשה לפי הסטנדרטים שלהם ואיך שהם תופשים איך אמורה להראות חופשה. חופשה נועדה כדי שייהנו בה וכל מה שבנאדם צריך כדי להנות בחופשה שלו, יהיה המחיר אשר יהיה, הוא חיוני להנאה.

מהסיבה הזאת הרבה אנשים מרשים לעצמם להשתחרר ולהנות כמה שיותר במהלך החופשה שלהם ולעשות כל מה שהם לא יכולים לעשות בד"כ בחיי היום יום. אחת מההנאות שעומדת לרשות האנשים שיוצאים לחופשה בבית מלון ספורט הוא כל האטרקציות והאפשרויות לעסוק בפעילות גופנית. ישנה טענה שאומרת שככל שמכווצים את השרירים כך אפשר להרפות אותם יותר אח"כ. אחרי פעילות גופנית מאמצת אפשר לחזור חזרה לחדר המלון, לקחת מקלחת ארוכה וחמה ואז לרדת לספא של בית המלון, להנות בג'קוזי, לקבל מסאג'. אחרי כן אפשר לאכול ארוחת ערב וזה כשלעצמו יוצר סדר יום מושלם שבו אפשר להנות מכל תענוגות הגוף במקום שמספק לנו את כל הפינוקים ברמה איכותית.

פעילות גופנית משחררת אנדורפינים כשאנחנו עוסקים בה ויש אנשים שממכרים לתחושה הזאת ולכן מתמכרים לפעילות גופנית. כשאנחנו חשים את תחושת העונג הזאת כשאנחנו עוסקים בפעילות גופנית אנחנו לעיתים לא יכולים לוותר עליה גם במהלך החופשה. ועבור אנשים מסוימים- האפשרות לעסוק בפעילות גופנית זו החופשה שלהם- הם מתמכרים להרגשה, מנקים את הראש ופשוט עוסקים בספורט. מעבר לבריאות שהם זוכים לה ההנאה מפעילות גופנית עבור חלק מהאנשים שווה את זה.