נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מסלולי טיול לחקור את הטבע

מסלולי טיול מסלולי טיול הם אפשרות נהדרת לכל מי שרוצה לחקור את הטבע, בין אם זה בארץ ישראל המלאה והמגוונת או בחול בארצות אקזוטיות שאינן מ


הראל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מסלולי טיול

 

מסלולי טיול

מסלולי טיול הם אפשרות נהדרת לכל מי שרוצה לחקור את הטבע, בין אם זה בארץ ישראל המלאה והמגוונת או בחול בארצות אקזוטיות שאינן מוכרות לנו עדיין ואנחנו רוצים לגלות אותן. כמו כריסטופר קולומבוס, לחלק מאיתנו יש את התשוקה העזה לצאת ולהכיר את העולם הזה. עכשיו בעידן המודרני זה נעשה הרבה יותר פשוט מכיוון שכל המקומות שעליהן אפשר להתהלך בכדור הארץ כבר מסומנים במפה והגישה אליהן היא הרבה יותר נוחה (במקום לשוט בספינה במשך כמה חודשים פשוט לוקחים טיסה של כמה שעות ואולי זה יעלה יותר כסף אבל בהחלט יהיה יותר מהיר ויותר נוח). כל מה שנשאר לאנשים בימינו זה להחליט לאן הם רוצים להגיע ולנסוע לשם- האפשרויות הן רבות ומגוונות, החל מפסטיבל המסכות בברזיל עד לנופים עוצרי הנשימה של דנמרק, מהפירמידות במצרים עד לפסל החירות בניו-יורק.

לכל אלה מאיתנו שאוהבים את הטבע יותר מאשר את הערים והמקומות ההומים, מסלולי טיול נוצרו במיוחד בשבילם- בעוד מסלולי טיול יכולים להיות מפה לכל מקום, החל מערים עד לטבע המדברי של נבאדה (אולי), מסלולי טיול, לפחות בקונוטציה, מקושרים לשבילים של אלה שמטיילים בטבע- הם יוצרים שביל ברור ומובן לכל אלה שרוצים לחקור את הטבע של מקומות שונים ומאפשרים להגיע למקומות היותר אטרקטיביים ולהבטיח שלא משנה מה- האנשים לא יאבדו את דרכם כל עוד הם ממשיכים לצעוד על השביל.

לעומת טיול חופשי, מסלולי טיול מבטיחים לפחות 2 דברים, לטובה ולרעה- הם מבטיחים שהמטיילים לא ילכו לאיבוד בדרכם ויגיעו לאן שהם רוצים להגיע (יהיו אלה אטרקציות שונות או פשוט דרך ממקום למקום). מצד שני בטיול חופשי ישנה האפשרות להכיר את המקומות הפחות מוכרים- אמנם אלה עשויים להיות קצת פחות מעניינים מהאטרקציות המרכזיות, אבל כמו חוקרי ארצות גם לנו יש את יצר הסקרנות שמניע אותנו לצאת מעט מהתלם ולחקור גם את המקומות שרוב האנשים לא מגיעים אליהם. אולי נמצא איזה אוצר, אנחנו עשויים לחשוב.

מסלולי טיול מסמנים גם מסלולים בתוך ערים גדולות- מסלולי טיול בעיר העתיקה בירושלים, למשל, עשויה לסמן את המקומות המרכזיים שתיירים ירצו אולי לבקר בהם, יהיו אלה כנסיות, שווקים או אתרים אחרים שעשויים ליצור עניין בכל מי שבא לטייל.

מסלולי טיול מאפשרים לאנשים להכיר את כל המקומות האטרקטיביים לתיירים ולסלול בשבילם דרך ברורה שדרכה הם יוכלו להגיע אל מחוז חפצם. מסלולי טיול הם בעצם המפה שמאפשרת לנו לטייל במקומות שאינם מוכרים לנו כהלכה ולאפשר לנו את החופש לצפות במקומות החדשים האלה בלי להיאבד תוך כדי, כי אפילו אם אנחנו לא מכירים את המקום כל עוד אנחנו על השביל אנחנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שנוכל לחזור. לאן זה כבר לא ברור, אבל לאן שהוא זה בטוח.