נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מסלולי טיולים להכיר מקומות חדשים

מסלולי טיולים מסלולי טיולים הם דרך- דרך עליה אנחנו צועדים מתוך כוונה להכיר את המקומות היפים והנפלאים שעומדים לרשותנו בעולם הזה. בין אם א


הראל
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מסלולי טיולים

 

מסלולי טיולים

מסלולי טיולים הם דרך- דרך עליה אנחנו צועדים מתוך כוונה להכיר את המקומות היפים והנפלאים שעומדים לרשותנו בעולם הזה. בין אם אנחנו מטיילים מקצועיים שהתשוקה שלהם בחיים היא להכיר כמה שיותר מקומות, לחוות כמה שיותר חוויות ולהכיר כמה שיותר אנשים, תרבויות ומנהגים שונים ממה שאנחנו רגילים להכיר, או שאנחנו משפחה של זוג וילדים שרוצים לקחת חופש ולהנות קצת ביחד, מסלולי טיולים הם אחת האפשרויות היותר מוכרות והיותר פופולאריות שעומדות לרשותנו.

מסלולי טיולים הם מסלולים שכבר נבנו עבורנו ולמעננו וטווים בפנינו את הדרך אל המקומות האטרקטיביים והמעניינים שאנחנו יכולים ורוצים להכיר, בין אם אלה אתרים היסטוריים או נופים עוצרי נשימה, מוזיאונים או מקומות קדושים לאחת מהדתות, האפשרויות רבות ומגוונות וסביר להניח שלעולם לא נספיק להגיע לכולם לפני שנחלוף מעל העולם הזה.

בעוד ישנם מטיילים שהפכו את הטיולים לפרנסה שלהם והם חוקרים ומוצאים את כל המקומות והאתרים שאפשר וכיף להגיע אליהם, רובנו עובדים בעבודה קבועה, יש לנו ילדים שאנחנו צריכים לדאוג ולטפל בהם ויש לנו אחראיות שלקחנו על עצמנו ואנחנו צריכים לעמוד בה. עבור אלה מאיתנו שטיולים הם לא החיים שלהם ולא הפרנסה שלהם, מסלולי טיולים נותנים הזדמנות- הזדמנות בכל זאת להכיר את המקומות המעניינים שיש לעולם הזה להציע לנו ולאפשר לנו כן לחוות כמה שיותר מהעולם הנפלא הזה ולהזכיר לנו כמה הוא גדול ועתיק.

מסלולי טיולים עוברים דרך המקומות שבד"כ מהווים איזה שהוא מוקד של עניין למטיילים ויוצרים עבורם דרך קלה ונעימה להגיע אל כל המקומות האלה. בעוד בעבר חוקרי ארצות היו צריכים להכיר מחדש את המקומות האלה ולסמן אותם במפה עכשיו יש לנו הזדמנות הרבה יותר קלה להכיר את המקומות האלה בעזרת הידע של אנשים שהקדישו את חייהם למשימה- הם טוו בפנינו את הדרכים שמובילים אל כל המקומות האלה, יהיו אלה אתרים היסטוריים כמו הפירמידות במצרים, אתרים עתיקים בדרום אמריקה של שבטים אינדיאניים כמו האינקה או אתרים כמו הסטונהנג' באנגליה.

ישנה טענה כזאת שלא משנה המקום שאליו אנחנו מגיעים אלא הדרך שבה צעדנו כדי להגיע לאותו מקום. מהבחינה הזאת מסלולי טיולים הם דרך שעליה אנחנו צועדים- דרך שמראה לנו את הסביבה ואת המקום ואת כל מה שקשור בעקיפין או ישירות למקום שאליו פנינו מועדות. אתרים עתיקים שנמצאים במרכז של יער עבות או עיר עתיקה שעכשיו נמצאת בתוך עיר מודרנית והשילוב של הארכיטקטורה הישנה והחדשה.

אפשר להגיד שמסלולי הטיולים הופכים את הטיול שלנו להרבה יותר מובנה וידוע מראש- הם מראים לנו את הדרך אל המקומות שבהם אנחנו רוצים או כדאי לנו לבקר ונותנים לנו אפשרות פשוט להנות מהדרך לשם (במקום לחפש את הדרך לשם) ולחוות את כל מה שאנחנו יכולים לחוות בזממנו הקצר פה על כדור הארץ.