נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
מאמר בנושא טיסות פנים

טיסות פנים טיסות פנים הם דבר מאוד מצחיק, במיוחד בארץ שלנו שבה הכל כל כך קטן ומזערי, טיסות פננים הם דבר מאוד לא מפותח כי אין בהן הרבה צור

יוטבת
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות פנים

 

טיסות פנים

טיסות פנים הם דבר מאוד מצחיק, במיוחד בארץ שלנו שבה הכל כל כך קטן ומזערי, טיסות פננים הם דבר מאוד לא מפותח כי אין בהן הרבה צורך, מתי ישתלם לנו לקחת טיסות פנים? אולי רק בנסיעה לאילת או בטיסה בשמי הארץ, גם אין הרבה שדי תעופה בארץ שאפשר לשחק ביניהם, אנחנו ארץ מאוד קטנה והכל נגזר מהגודל שלה, נסיעה מקצה לקצה זה לא טירוף, אנחנו מכירים אנשים כמעט בכל מקום, תרבות הטרמפים מאוד מפותחת אצלנו אבל תרבות טיסות פנים אין לנו כמעט בכלל, ואולי טוב לנו ככה, להיות ישראלים שחיים בארץ קומפקטית, זה חלק מהישראליות שלנו, יש לנו ארץ קטנה אבל אולי אנחנו לא צריכים ארץ יותר גדולה מזו, טוב לנו ככה, לא צריף אימפריה, האוירה האינטימית הזאת בארץ לפעמים היא לא כל כך גרועה ואולי זה אפילו נחמד לפעמים.

בשביל טיסות פנים יש לנו בארץ שלושה שדי תעופה, אחד באילת כמובן, שדה התעופה הלאומי שהוא שדה התעופה הידוע בן גוריון שנמצא ליד לוד, עוד שדה תעופה בצפון תל אביב שנקרא שדה דוב וזהו, בעבר היה עוד שדה תעופה בגולן שקראו לו מנחת פיק והוא לא פעיל היום ועוד שדה תעופה ליד ירושלים בעטרות שגם הוא לא פעיל בגלל המצב הבטחוני הרעוע באיזור. לגבי מסוקים המצב קצת שונה, למרות שגם אין לנו יותר מדי מטוסים בארץ.

זה נראה שמי שחוגג הכי הרבה על טיסות פנים הם דווקא הטייסים של חיל האוויר כי הם טסים הכי הרבה בשמי הארץ, גם שומעים אותם הכי הרבה כשהם עושים טיסות פנים כי הם טסים במטוסי סילון שלא חוסכים לנו ברעש והם הרבה פעמים סתם עושים סיבובים בשביל אימונים, למרות שהם מתאמנים בדרך כלל באזורים מאוד ספציפיים שמתרכזים בעיקר בדרום אז את רובנו הם לא כל כך מטרידים.

זאת חוויה מאוד מוזרה לעלות על מטוס של טיסות פנים, במיוחד למי שכבר טס לחוץ לארץ, כי נכנסים למטוסים הכי ישנים שחברות התעופה יכולות להרשות לעצמן להטיס, הרי זה טיסות פנים של ישראלים, למה צריך להשקיע? זה כל כך הזוי עד שאנחנו אפילו צוחקים על כך שצריך לחגור חגורות בטיסה כי תוך חמש דקות כבר אפשר לפתוח אותן,עוד לא הספקנו בכלל להתלהב מהטיסה וכבר נוחתים, זה דבר שיכול לקרות אך ורק בישראל, אין דברים כאלה.

רק מה, חברות התעופה מרשות לעצמן לקחת לנו סכומי עתק על הטיסות האלה מבלי להתבייש, לוקחים מאיתנו על הטיסה הקצרה הזאת יותר משלוש מאות שקלים הרבה פעמים שזה מחיר די מופקע, למרות שלאחרונה התחילו למכור טיסות פנים במחיר מוזל תשעים ותשעה שקלים אבל כל שאר הטיסות נשארו בדיוק על אותו מחיר.