נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
בתי מלון בעולם - חדרים שונים והבדלים

בתי מלון בעולם - חדרים שונים והבדלים החדרים בבתי מלון בעולם שונים ומגוונים- יפים וכעורים, גדולים וקטנים, מעוצבים ופשוטים, בעלי מיטה אחת או


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בתי מלון בעולם

 

בתי מלון בעולם-חדרים שונים והבדלים

החדרים בבתי מלון בעולם שונים ומגוונים- יפים וכעורים, גדולים וקטנים, מעוצבים ופשוטים, בעלי מיטה אחת או סט שלם של מיטות, עם מקלחת ובלי מקלחת- המגוון עצום ומלאכת בחירת החדר המתאים מרובה. בתי מלון בעולם מתגאים באפשרותם לארח אתכם, התיירים, ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר. כמובן שעניין זה נבדל בין בתי מלון בעולם תחת מחירים שונים ואמצעי נוחיות שונים. החדרים לרוב יסווגו כחדר יחיד, חדר זוגי, חדר לשלושה אנשים (triple room), סוויטה, חדר מותרות (luxury) , חדר נוף. קיימים עוד כמה סוגי סיווגים שונים אך הם תקפים לאותם בתי מלון בעולם הנמצאים במיקומים שונים ובארצות שונות.

בבואנו לבחור את החדר המתאים לנו ניקח כמה גורמים חשובים ומהותיים בחשבון כגון – מחיר החדר, כמות האנשים שאנו רוצים לשכן בחדר, מיקום החדר במלון (נוף או בלי נוף) ועוד. היבטים נוספים מהם אנשים נוטים להתעלם בדרך כלל בבואם לבחור חדר באחד מאותם בתי מלון בעולם הם שירות החנייה. תיירים רבים נוטים להשכיר רכבים מחברות ההשכרה הבין לאומיות רק כדי לגלות מאוחר יותר שאין ברשותם למצוא מקום חנייה ליד או בתוך בית המלון, וגם אם ישנה חנייה ליד המלון אזי אף פעם לא נחמד לגלות לפתע שמחירה עולה סכומי עתק שהופכים את כל חווית הבחירה באותם בתי מלון בעולם ללא כדאית.

וודאו את קיומה של החנייה מראש ובררו כמה עולה לחנות בתוך או ליד בית המלון. קיים גם שירות חנייה חדשני שלא קיים בכל בתי מלון בעולם- חברה מקומית תשמח להגיע ולקחת את המכונית למקום חנייה מוסדר מחוץ לעיר שעליו תשלמו הרבה פחות מחנייה קבועה ליד המלון. בתי מלון בעולם אם כן נבדלים אחד מהשני בדרכים רבות שהחנייה היא רק אחת מהן, עוד דרך שבה בתי מלון בעולם נבדלים אחד מהשני היא נושא האוכל. בתי מלון בעולם מסויימים כבר כוללים את ארוחת הבוקר במחיר החדר ("חצי פנסיון") ואחרים יגבו סכום כזה או אחר אינדיבידואלית עבור על ארוחת בוקר. בנושא זה חשוב להבהיר את העובדה שלא תמיד בית המלון יציע בכלל ארוחת בוקר ולכן גם חשוב לברר נושא זה מראש.

בתי מלון בעולם פועלים תחת חוקים עצמיים שונים מה שאומר שאם בחרתם בחדר במלון קטן ואינטימי יותר יש בהחלט מקום למשא ומתן לגבי כילול למשל של ארוחת הבוקר במחיר החדר.

עמדת הקבלה באותם בתי מלון בעולם גם עובדת במתכונת שונה ומשתנת. ולמה זה משנה? תארו לכם שהתרחשה תקלה (ביוב עלה, מקלחת לא עובדת, נזילה) בחדרכם- בתי מלון בעולם עם קבלה בפעילה בשעות הלילה יוכלו להגיב במהירות על המצב (תיקון התקלה, החלפת חדר) בעוד שאותם בתי מלון אחרים בעולם לא יוכלו לעזור לכם עד לשעות הבוקר המוקדמות.