נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
חופשת סקי - כר פורה להכרויות

חופשת סקי- כר פורה להכרויות. שלג כבר הנופל מהשמיים, הרים לבנים עטורי שלג, רכבלים בלתי נגמרים החוצים את האופק הבלתי נגמר ובתי הארחה מעץ


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית סקי

 

 

חופשת סקי- כר פורה להכרויות.

שלג כבר הנופל מהשמיים, הרים לבנים עטורי שלג, רכבלים בלתי נגמרים החוצים את האופק הבלתי נגמר ובתי הארחה מעץ מהגוני עם ריחו העתיק- כל אלה הם חלק מהתפאורה של אתרי סקי שונים ברחבי אירופה.

טיול סקי הוא לא טיול רגיל כלל וכלל, גלישה במדרונות התלולים והמגוונים היא חוויה שאין לה אח ורע בעולם החופשות. האחווה הנוצרת במועדוני סקי שונים באותם אתרי גלישה היא מדהימה כל פעם מחדש. דומה שכל מי שהגיע ושם פעמיו לעשות סקי הוא החבר הטוב ביותר שלכם לפתע.

אחרי יום גלישה קפוא ומעייף אין כמו לגשת לפאב הקרוב, להנות מהאש המלטפת והמחממת וחלוק כוסות של בירה וויסקי עם הגולשים האחרים, כולם ממדינות שונות, כולם מתרבויות שונות אך כולם מצויים כאן, באותו אתר סקי וחולקים את אותה האחווה איתכם, התיירים מישראל.

אתרי סקי הם מקום מצוין לרכוש חברויות חדשות והתנסויות חדשות, אין ספק שגלישה במורד תלול מפעימה בגוף האדם כזה אדרנלין משובח אותו הוא ינווט מאוחר יותר ליצירת אותם חברויות (קצרות טווח כנראה- יש לציין) באתרי המפגש השונים כשהקור מתגבר, הגשם מתעבה והחושך יורד וסוגר שליטתו על אותו הר עליו בחרתם לבלות את חופשתכם.

קיימים גם בתי קפה רבים באתרי סקי אלה. חשבו על מעלותיה של כוס שוקו רותחת כשבחוץ העולם דומה שקפא. כמו כן, אין כמו קפה הפוך ("קפוצ'ינו") חזק וטוב אחרי כמה שעות של גלישת סקי מהירה כדי להחזיר לכם כמה מהאנרגיות שאבדו בנפילה האחרונה ובטיפוס המייגע אל הרכבל וממנו שוב ושוב אל פסגת ההר המושלג.

סקי הוא אמצעי חיובי להכיר אנשים חדשים מכל קצוות הגלובוס. תוכלי למצוא באתרי סקי אלה גולשים מיפאן, ארה"ב, אוסטרליה, ערב הסעודית ובעיקר ממדינות אירופה השונות. כולם חולקים את אותה חווית סקי מרהיבה ומשחררת, כולם אוהבים סקי בכל נשמתם ומוכנים להוציא על אותה חופשת סקי סכומים הולכים וגדלים.

אין ספק שחופשת סקי אם כך היא גם כר להיכרויות זוגיות עם בני זוג שלא תמיד לקחתם בחשבון. מכיוון שרוב הגולשים באתרי סקי אלה הם זרים המשוואה הזאת הולכת ונעשית לפשוטה יותר מכיוון שסביר להניח שתצרו קשר עם האוכלוסייה סביבכם. אתרי סקי מהווים את נקודת המיקוד של כל אותם אנשים שמאסו לרגע קט בחיים העמוסים והשוחקים וכעת שמים פעמיהם, עליזים ושמחים, אל אותו הר סקי נתון שם יגלשו כאוות נפשם, יכירו אנשים חדשים, יצברו חוויות חדשות ההופכות את אותו סקי ליותר מסתם ספורט אלא ממש לאורך חיים.

אם כך חופשת סקי היא לא רק גלישה, לא רק שחרור ולא רק ספורט. היא כוללת את כל אלה אך חופשת סקי היא גם כר פורה להיכרויות שאין סיכוי שהיו יוצאות לפועל בנסיבות אחרות.