נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
ציוד סקי- מה מתאים לכל אחד?

ציוד סקי- מה מתאים לכל אחד? גולשים רבים מתחילים שואלים עצמם לפני חוויית הגלישה הראשונה- 'איזה ציוד סקי יתאים לי?' ומצפים לקבל תשובה חד מ


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ציוד סקי

 

ציוד סקי- מה מתאים לכל אחד?

גולשים רבים מתחילים שואלים עצמם לפני חוויית הגלישה הראשונה- "איזה ציוד סקי יתאים לי?" ומצפים לקבל תשובה חד משמעית וברורה. ובכן ראוי לציין שאין תשובה כזאת משום שאותו ציוד סקי המתאים אלמוני לא יהיה אותו ציוד סקי המתאים לפלוני. לכן חשוב לוודא מראש כמה מאפיינים שלכם ושל ציוד סקי מיועד כדי לדעת האם יש פה התאמה, האם אתם מתאימים לאותו ציוד סקי והאם אותו ציוד סקי מתאים לכם.

רמת המקצועיות והמיומנות של הגולש היא ההיבט הראשון אותו ראוי לבודק. הגולשים הוותיקים והמיומנים יותר יעדיפו ציוד קל ומהיר יותר. חשוב לזכור שקשה יותר לשלוט בציוד סקי שכזה שום שהמהירות באה לרוב על חשבון שליטה (חשבו על עולם הרכב כדוגמא לעניין- הרבה יותר קל לשלוט על מכונית כבדה ואיטית מאשר על מכונית קלה ומהירה).

המחיר של ציוד סקי הוא גם היבט שכל צרכן שהוא לוקח בחשבון. לפעמים ההבדלים בין רמות מחירים גבוהות מאוד הוא כל כך מינורי שפשוט לא שווה לרכוש או לשכור ציוד יוקרתי מכיוון שהערך המוסף שלו הוא זניח עד מאוד. גם כאן כמובן מתבצעת החלוקה בין הגולשים המקצוענים לחובבים כשהאחרונים ייטו לרכוש ציוד סקי זול יותר, כבד יותר ופשוט יותר בעוד שאלה המקצועיים ילכו על הציוד היוקרתי ויהיו מוכנים להוציא סכומים גדולים מאוד בגלל הערך המוסף הייחודי (לעתים, כפי שצוין) שלו.

עוד היבט של בחירת ציוד סקי הוא המאפיינים האישיים שלכם- משקל, גובה, רוחב גוף, מידת נעליים. חשוב מאוד לבצע התאמה מקסימאלית של מאפיינים אלו משום שחוסר התאמה ולו הקטן ביותר רק באחד  ממאפיינים אלו יגרום לכם לאי נוחות אדירה בגלישה, אי נוחות שיכולה להרוס לכם את החוויה, להרוס לכם את הטיול, לעלות לכם בבריאות ולגרום לבזבוז כספים משווע.

ציוד סקי אם כן הוא עולם שונה לגמרי מהעולמות של ענפי ספורט אחרים והדרישות השונות שלו לא תמיד נהירות לצרכן הממוצע. בשל כך ראוי לפקוד את חנות ציוד סקי הקרובה לביתיכם ולברר עם מוכרים  בחנות (שרוב הסיכויים אומרים שהם מומחים לעניין הגלישה) איזה סוג של ציוד סקי אתם באמת צריכים.

במידה והחלטתם לרכוש ציוד סקי לגלישה ערכו לפני כן השוואה מדוקדקת לגבי העלויות של המוצרים השונים. במידה ואתם מרכיבים חבילה שלמה של ציוד סקי דאגו לבקש הנחה כזאת או אחרת מהחנות. מוכר \ בחנות שיראה כי הוא בדרך לפספס מכירה בסכום גבוה מאוד בגלל כמה אחוזים ישמח לבוא לקראתכם וכך גם אתם וגם הוא (והחנות כמובן) תצאו מרוצים.
דרך נוספת לבדיקת מחירים היא לא התרוצצויות בין חנויות שונות הלוקחת זמן ואנרגיה אלא בדיקה דרך האינטרנט לגבי העלויות השונות של ציוד סקי. באינטרנט ניתן למצוא מגוון עסקאות הגונות והוגנות שאותן אפשר לנצל- כל מה שצריך הוא פשוט לחפש.