נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
קלאב מד סקי – היתרונות הגדולים של בית ההארחה המושלם

קלאב מד סקי – היתרונות הגדולים של בית ההארחה המושלם קבוצת קלאב מד סקי היא קבוצה של בתי הארחה מפוארים הנמצאים באתרי הסקי השונים ברח


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קלאב מד סקי

 

קלאב מד סקי – היתרונות הגדולים של בית ההארחה המושלם

קבוצת קלאב מד סקי היא קבוצה של בתי הארחה מפוארים הנמצאים באתרי הסקי השונים ברחבי העולם, ייחודים של בתי ההארחה של קלאב מד סקי היא המקצוענות הנוטפת ממש מהשירותים הרבים שקבוצת קלאב מד סקי מציעה ללקוחותיה. קלאב מד סקי היא קבוצת בת של רשת קלאב מד- רשת בתי המלון הידועה באיכות מתקניה ובשירותים הרבים והלא רגילים שהיא מציעה ללקוח. קלאב מד סקי גם פועלת במתכונת של הצעת חבילת פעילויות ושירותים שלא כלולים בדרך כלל אצל בתי הארחה אחרים בתחום הסקי.
קלאב מד סקי החלה לפעול במספר אתרי סקי ובשל ההצלחה הגורפת והמוניטין המצוין הלכה ופתחה עוד סניפים של קלאב מד סקי באתרי סקי רבים נוספים. כיום כמעט בכל אתר סקי מרכזי תוכלו למצוא את בית ההארחה של קלאב מד סקי.

מקצוענות ושירות הן מילות המפתח של קבוצת קלאב מד סקי. למן הרגע בו תיכנסו דרך שערי בית ההארחה שלכם מקבוצת קלאב מד סקי תוכלו להנות מכל השירותים והאפשרויות של אתר הסקי שבחרתם לנפוש בו. תוכלו להזמין ציוד, לרכוש ציוד, לצאת לטיולים, לצלול צלילות קרח ולעשות כל זאת ללא הצורך בתקשורת עם גורמים חיצוניים.
ברגע שהגעתם לבית הארחה מקבוצת קלאב מד סקי יש לכם אמא ואבא באתר הסקי. כאמור את כל הפעולות שבדרך כלל מבצעים מול מתקני האתר, קלאב מד סקי תשמח לעשות עבורכם ולפעמים אפילו במחיר מוזל יותר ממה שמציע האתר עצמו.

ואם עד עתה דנו במה שקורה מחוץ לבית ההארחה של קלאב מד סקי הגיע הזמן לעסוק כעת במה שקורה בתוכו, ובאמת שקורה הרבה. נתחיל בעניין האוכל. סקי הוא עניין מעייף, תחושת הרעב העולה אחרי יום גלישה שלם היא אדירה וכשהאורחים המורעבים חוזרים לבית ההארחה שלהם, הם לא יצטרכו לצאת ממנו כדי להנות מארוחה טובה. כל בית הארחה של קבוצת קלאב מד סקי מכיל כמה מסעדות שונות בכמה רמות מחירים שונות. מסעדות אלה כוללות מסעדות איטלקיות,סיניות, יפאניות, תאילנדיות, מזרח אירופאיות ואמריקאיות. את כל סוגי המזון תוכלו למצוא במסעדות אלה. מג'אנק פוד קלאסי כגון המבורגר וצ'יפס ועד למנות מתוחכמות מהמטבח הצרפתי.

אחרי ארוחה טובה אין כמו משקה טוב כדי לעזור לאותה ארוחה להתעכל טוב יותר. בדיוק כדי לספק צורך זה הקימה קבוצת קלאב מד סקי מגוון ברים המצויים בתוך מתחם בית ההארחה. בברים אלה תוכלו למצוא מגוון משקאות אלכוהוליים (בירות, וויסקי, קוניאק, אפרטיפים, דג'סטיפים) שישמחו את לבבכם. במידה וברצונכם לחוות סוגי ספורט אחרים תוכלו למצוא בחדר מתי ההארחה של קבוצת קלאב מד סקי מסלול באולינג, שולחנות סנוקר, שולחנות פינג פונג ושולחנות של כדורגל שולחן. קבוצת קלאב מד סקי תדאג לכל מה שתצטרכו, אתם צריכים רק להגיע.