נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
קלאבים אנטליה - לגלות את טורקיה ומנעמיה

קלאבים אנטליה- לגלות את טורקיה ומנעמיה קלאבים אנטליה הם עולם ומלואו המציע לך, התייר הישראלי הממוצע, את כל הטוב והמיטב שאפשר למצוא במדינה


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קלאבים אנטליה

 

קלאבים אנטליה- לגלות את טורקיה ומנעמיה

קלאבים אנטליה הם עולם ומלואו המציע לך, התייר הישראלי הממוצע, את כל הטוב והמיטב שאפשר למצוא במדינה השכנה אלינו- טורקיה. אם בעבר הייתה מניעה להגיע למדינה מוסלמית זו בשל המצב הבטחוני השורר בין שתי המדינות הרי שהיום, בשן הפן הכלכלי הכה חשוב, מצב זה נפתר ונשלם והתיירים הישראלים נוהרים לארץ היפה הנושקת לים התיכון במקומות רבים בהמוניהם.

קלאבים אנטליה הם המקום בו מתאכסנים רוב הישראלים ובצדק רב, קלאבים אנטליה מציעים לתייר חבילות שלמות של חופשה מושלמת במחירים זולים מאוד יחסית לחופשות מתחרות בעיר הקיט הדרומית של ישראל אילת, ביוון או במקומות אחרים המציעים את השילוב של חוף ים, בילויים, מנוחה, קניות ועוד. קלאבים אנטליה מיוחדים משום שהם נמצאים בטורקיה. ארץ הקרועה בין המסורתיות המוסלמית לבין החדשנות האירופאית המתקדמת ולכן מציגה נופים מרהיבים ובתוליים לצד מקומות בילוי מפוארים שלא יביישו אף עיר מרכזית מטרופוליטנית באירופה.

קלאבים אנטליה מאפשרים לכם למעשה הצצה מתמשכת אל טורקיה, מדינה הידועה במסחר שלה. באנטליה תוכלו למצוא שווקים רבים ועצומים המוכרים מכל הבא ליד- פירות וירקות מסוגים וזנים שעוד לא נתקלתם בהם, לחמים טריים שנאפו זה הרגע במאפיות המקומיות המתמחות בבצק הטורקי האוורירי והכל כך טעים לחיך, מעילי עור מקוריים אותם תוכלו לרכוש במחירים זולים מאוד יחסית לישראל ולהנות מהאיכות הטובה ביותר של עולם זה, בגדים מקוריים ולא מקוריים של כל חברות האופנה המובילות בעולם במחירים כמעט סיטונאים, נעליים מקוריות ומזויפות של כל חברות הנעליים האופנתיות והמובילות בעולם- בשווקים אלה תוכלו למצוא עולם ומלואו ובמחירים זולים.

קלאבים אנטליה מובילים אתכם לשווקים אלה שם כמובן מומלץ בחום להתמקח עם המקומיים כדי להוריד עוד יותר את מחיר הסחורה. חשוב לזכור שאותם קלאבים אנטליה מארחים גם תיירים שלא מישראל (גם אם לא תמיד נראה כך) שמה לעשות, תמימים יותר ולא רגילים למשא ומתן עם גורמי המסחר המקומיים ולכן תמיד המחיר ההתחלתי יהיה גבוה יחסית ותוכלו לחתוך אותו לפחות בכמה עשרות אחוזים מכובדים ולצאת עם שלל נראה בידיכם. קלאבים אנטליה אמנם מספקים מגוון רחב מאוד של ארוחות, ארוחות שחיתות ממש, בחינם אין כסף אך מומלץ מדי פעם לבקר במסעדה טורקית מקומית כדי לטעום ממטעמי המטבח הטורקי הנהדר שקרוב מאוד באופיו למטבח הישראלי.

מסעדות אלה אוהבות לפתוח שולחן עוד לפני המנות המרכזיות ולפנק את יושביו בששון ובשמחה מהטוב ביותר שמציע המטבח הטורקי הנהדר אך אם לא תרצו להוסי,ף הוצאות נוספות לטיול שלכם תוכלו תמיד להסתפק באוכל הטורקי הנמצא בבופה, למרות שאין איכות בופה כאיכותה של מסעדה בדרך כלל. קלאבים אנטליה אם כן מאפשרים לכם גישה קלה ונוחה לכל המנעמים של מדינת טורקיה, מדינה נהדרת ומהנה לנופש.