נופש

פרסם כאן | אודות
 
 
 
 
דירות נופש  , חבילות נופש  , חבילת נופש  , יחידות נופש  , כפר נופש  , נופש בארץ  , נופש בחו ל  , נופש בחול  , נופש בישראל  , נופש בצפון  , נופש ברגע האחרון  , נופש כפרי  , נופשונים  , קל נופש
 
 
טיסות לאמסטרדם - החוויה הפרטית שלי

טיסות לאמסטרדם- החוויה הפרטית שלי טיסות לאמסטרדם היו מאז ומתמיד תחביב וותיק שלי. טיסות לאמסטרדם עמדו בראש מעייני לפני הגיוס, אחרי השחרור


עידן
פורסם: 4/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טיסות לאמסטרדם

 

טיסות לאמסטרדם - החוויה הפרטית שלי

טיסות לאמסטרדם היו מאז ומתמיד תחביב וותיק שלי. טיסות לאמסטרדם עמדו בראש מעייני לפני הגיוס, אחרי השחרור, בזמן הלימודים ואחריהם. מדוע אם כך תפסו אותן טיסות לאמסטרדם חלק כה נכבד מעולמי? העיר אמסטרדם היא כמובן התשובה.  טיסות לאמסטרדם מאפשרות תמיד הצצה אל השונה, אל הלא מוכר, אל צורת חיים הלא מוכרת לישראלי הממוצע הטרוד בין בעיות שונות של ביטחון, מאבקים כלכליים וקשים, מילואים ועוד.

טיסות לאמסטרדם יאפשרו לכם לראות כיצד חיים האירופאים בעיר מודרנית וליברלית שהפכה למעשה למרכז קוסמופוליטני לכל דבר. טיסות לאמסטרדם יאפשרו לכם לחזות בערב רב של עמים החיים חייהם יחדיו בעיר האירופאית מערבית- סינים, יפנים, הודים, מרוקאים, ישראלים, איטלקים, גרמנים, רומנים וכמובן ההולנדים המקומיים. קיימים בתי ספר בין לאומיים רבים באמסטרדם המושכים מהגרים רבים הרואים ברמתם ובאיכות ההוראה בהם את האורים והתומים של אפשרויות הלימודים העומדות בפניהם. בתי ספר אלה מלמדים מגוון רחב של נושאים החל מכלכלה, ניהול, ארכיטקטורה, עיצוב פנים, עיצוב מוצרים, תקשורת, מקצועות ההנדסה למיניהם ועוד. טיסות לאמסטרדם יאפשרו לכם לחזות בפתיחות מהי. הליברליות של תושבי הולנד היא פשוט מדהימה. הדרך שבה הם מקבלים תיירים, עובדים זרים ומהגרים היא ייחודית מאין כמותה ופשוט מעידה על רוחב הלב של העם הנפלא הזה.

אותן טיסות לאמסטרדם יחשפו אותכם למנעמיה של המדיניות הפתוחה הזאת- תוכלו ללכת ללא חשש ברחובות החלונות האדומים של העיר, הנמצאים ממש במרכזה, ולהנות או להשתאות מהמראה של מאות עלמות חן יפהפיות העומדות בתוך חלונות המוארים באורות אדומים ומפתות את העובדים והשווים בחיוך רחב לעלות דווקא לחלון שלהן. גם אם אינכם מעוניינים לטעום מהפרי האסור, הרי שביקור קצר ברחובות אלה פשוט פותח את העיניים לגבי ליברליות מהי והרמה שהיא הגיעה אליה בהולנד ואמסטרדם בפרט.

ואם זה לא מספיק ואתם רוצים עוד דוגמאות לליברליות המופלגת של המדינה בעלת הגבינות המשובחות הרי שביקור בקופי שופס, בתי הקפה המקומיים, המוכרים מריחואנה וחשיש לכל הדורש בהחלט יפתיע גם את הסקפטים שבאנשים. ריחותיו המתוקים של הגראס ושל החשיש עולים ושוטפים את הרחוב וחשוב לזכור שיש כמה תיירים שאותן טיסות לאמסטרדם משמשות אותם בדיוק למטרות אלה.

טיסות לאמסטרדם יאפשרו לכם גם לראות כיצד חיה ומתפקדת מדינה מתקדמת ואת הדוגמא הבולטת ביותר אפשר לקחת מאותו היתר לעשן את החומר האסור. כיום יותר ויותר מדינות בעולם מבינות שהאיסור על עישון של מריחואנה הוא מגוחך משום שהשפעתה חמורה פחות מהאלכוהול למשל המשגשג בכל מדינה בה הוא חוקי.
בתי חולים כיום ממליצים לחולים במצב קשה לעשן את אותה מריחואנה בשל ההשפעות המרפאות שלה- היא משככת כאבים, היא גורמת לתיאבון מוגבר ומשפרת את מצב הרוח לאין ערוך.

טיסות לאמסטרדם- כי הגיע הזמן להבין מהי ליברליות.